MIssä mahtaa sijaita Mondeossa -03 tuo diagnostiikkaplugi OBD-II:n ? Tuikkaisin Saksasta ostamani diagnostiikkakaapelin siihen testauksen vuoksi.
Kiitos
OBD-II plugi Mondeo -03:ssa?
6
4843
Vastaukset
- oma-aloitteisuutta
Jaahas, jos aukaisisit autosi oven ja katsoisit suurin piirtein jarrupolkimen yläpuolelle, siihen kohtaan mihin verhouslevy loppuu. DLC liittimessä on pieni käikäle jonka avulla se vedetään ulos näkyville. Suosittelen että tutustuisit hiukan ostamaasi menopeliin...
Suosittelen kyllä muille lukijoille, että saksasta ei kannata tuoda (jos jopa joutuu jotain maksamaankin) muuta kuin täyden lastin kaljaa, autoilla kyllä osaavat kusettaa tyhmiä suomalaisia. ILMAN MINKÄÄN LAISIA TAKUITA!- MISSÄ
Ensinnäkin autoni on Suomesta hankittu ja toisekseen "minkäänlaista" on yhdyssana, puupää.
Ainoastaan tyhmät ostaa käytetyn Suomesta.
tv. BMW Saksasta
- farkku
Itselläni on myös Mondeo 03 farkku. En kyllä löytänyt sitä tuolta jarrupolkimen luota. Onko se yleensäkään tuollain OBD-II liitin ja jos on, niin missä ihmeessä se luuraa ?
- Voortisti
Pitäisi olla kojelaudan alaosassa jarrupolkimen yläpuolella luukku, jonka takana pistorasia on. Jos ei löydy, niin kerro tarkempi malli ja tyyppi autostasi. Tuon tiedon katsoin tiedostosta, jossa auto oli "vääränkätinen" eli ratti oikealla, voi näissä finskeissä luukku olla eri kohdalla, mutta etsivä löytää.
- Focusti
olla samassa tilassa sulakkeiden kanssa.
Siis siellä ohjaamonpuolella. En tarkoita mootoritilassa olevaa sulakerasiaa.
- alla...
katso sieltä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442490Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2001181Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi298911- 66868
- 91867
- 53851
- 46839
- 56803