Vaimo vain makaa

ei säväytä

Pää on kipee, ei huvita, ei tänään, nukutaan nyt. Jne jne. Eikai se oo ihme jos alkaa katsella muualle?!

8

2345

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikki

Kuulostaa tutulta... mitä jos laittaisit vaimolle
      illallisen tai vie hänet syömään, osta ruusuja tai lahja, kehu häntä kauniiksi ja kerro miksi juuri hänet halusit vaimoksesi...Viettele hänet jossain muualla kuin omassa sängyssä...
      Kokeile muuttaa omaa rutiiniasi ja uskon että vaimosikin lämpenee...

• Sam67

JOtenkin kuullostaa tutulta. Mikä naisia vaivaa? Miksi pitää aina lauantaina klo 21 peiton alla valot pois... eikö voisi räväyttää vähän...

• Mies 38

Sinulla on hyvä teoria, se ei vain toimi noin.

• N30

paitsi, että meillä noi selitykset tulee miehen suusta... ja joo... kaikkea säväytystä on kokeiltu, on kehuttu ja ruokapöytääkin ehdotettu ja oikeesti: ei jaksa enää. antaa perkele olla, kyllä maailmassa miehiä riittää. siispä hoidan kodin, työni ja lapsen niin kuin ennenkin ja ukko saakoon pesää sen kerran kuussa kun sattuu huomaamaan et talossa on nainen. loppuajan viihdytän itseäni vakipanon kanssa, hänellä ei ainakaan toistaiseksi oo toi päänsärky ollut esteenä ;) et koittakaa vaan syyllistää naisia, kyllä te ukot ootte itse ihan samanlaisia pihtareita!!!!!!!

• N29

Noin on meillä myös! tosin lapsia ei ole, eli ajankohdan puutettakaan ei voitane käyttää syynä.
        Hyvällä säkällä muutaman kuukauden välein voi tuuri käydä...tosin sekään sitten ei ole kun 10 sekunnin törähdys...että saamisesta ei tosiaankaan voida puhua. mistä päästäänkin kätevästi toiseen ongelmaan, mistä olen itsekseni ajatellut myös ukon haluttomuuden johtuvan, eli ennenaikainen laukeaminen! siis mikään ei varmasti ole ärsyttävämpää kuin se että viikkojen odotuksen jälkeen luulee saavansa ja sitten homma loppuu ennen kun alkaakaan ja ukko kääntää tyytyväisenä kylkeä, örähtää ja alkaa kuorsata. siinähän sitten makailet itsekses ja panettais niin perskuleesti.
        tuohon olen jo varmasti kaikkea mahdollista kokeillut. ei tunnu tepsivän. ukkonikin kyllä tiedostaa tilanteen mutta minkäs sille tekee...
        onko kellään kokemuksia moisesta tai hyviä jippoja??

• mikko34
        N29 kirjoitti:

Noin on meillä myös! tosin lapsia ei ole, eli ajankohdan puutettakaan ei voitane käyttää syynä.
        Hyvällä säkällä muutaman kuukauden välein voi tuuri käydä...tosin sekään sitten ei ole kun 10 sekunnin törähdys...että saamisesta ei tosiaankaan voida puhua. mistä päästäänkin kätevästi toiseen ongelmaan, mistä olen itsekseni ajatellut myös ukon haluttomuuden johtuvan, eli ennenaikainen laukeaminen! siis mikään ei varmasti ole ärsyttävämpää kuin se että viikkojen odotuksen jälkeen luulee saavansa ja sitten homma loppuu ennen kun alkaakaan ja ukko kääntää tyytyväisenä kylkeä, örähtää ja alkaa kuorsata. siinähän sitten makailet itsekses ja panettais niin perskuleesti.
        tuohon olen jo varmasti kaikkea mahdollista kokeillut. ei tunnu tepsivän. ukkonikin kyllä tiedostaa tilanteen mutta minkäs sille tekee...

Terve n29
        Ymmärrän kyllä täysin sinua pitäähän sinunkin saada tasapuolisuuden nimissä niin paljon kuin haluat.Keskustelisin mielellään kanssasi
        sähköpostin välityksellä tai vaikka kasvotustenkin
        asiasta olen n40 oleva mies ja tykkään että nainen saa kunnolla hellästi ja juuri mistä tykkää
        voisin neuvoa hyviä konsteja joilla saat miehesi
        kanssa lisää nautintoa.Laukeamistakin pystyy
        helposti jatkamaan olen kokeillut kyseistä juttua
        ja naisenikin tietää sen ja sanookin kun on saanut
        tarpeeksi.terv naisellakin oikeus hyvältätuntuvaan
        seksiin,t [email protected]

• jorde
        N29 kirjoitti:

No eikö sitä voi ottaa uusiks jos liian äkisti lähtee? Niin mäkin teen. Kiva vaan, kun saa laakasta kun hyvältä tuntuu mut sitten tytölle uusinta kierros. sit pystyy pitkäänkin.

• Vanha Pieru

Valmista vastausta ei ole. Vain asian varovainen puheeksi ottaminen ilman syyttelyä ja syyllistämisiä voi viedä eteenpäin. Nainen voi olla väsynyt, loukkaantunut, kipeä, masentunut, tai kyllästynyt, vihamielinen jne. Yksi loukkaava lause, jota itse pitää huumorina, voi pilata välit pitkäksi aikaa, eikä selvittelyä voi tehdä parilla lyhyellä lauseella. Naiset usein tarvitsevat paljon jauhamista asiosta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      110
      7622
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      109
      5301
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3536
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      29
      3527
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2574
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1886
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      356
      1530
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      65
      1373
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1366
    Aihe