Pää on kipee, ei huvita, ei tänään, nukutaan nyt. Jne jne. Eikai se oo ihme jos alkaa katsella muualle?!
Vaimo vain makaa
8
2345
Vastaukset
- Mikki
Kuulostaa tutulta... mitä jos laittaisit vaimolle
illallisen tai vie hänet syömään, osta ruusuja tai lahja, kehu häntä kauniiksi ja kerro miksi juuri hänet halusit vaimoksesi...Viettele hänet jossain muualla kuin omassa sängyssä...
Kokeile muuttaa omaa rutiiniasi ja uskon että vaimosikin lämpenee...- Sam67
JOtenkin kuullostaa tutulta. Mikä naisia vaivaa? Miksi pitää aina lauantaina klo 21 peiton alla valot pois... eikö voisi räväyttää vähän...
- Mies 38
Sinulla on hyvä teoria, se ei vain toimi noin.
- N30
paitsi, että meillä noi selitykset tulee miehen suusta... ja joo... kaikkea säväytystä on kokeiltu, on kehuttu ja ruokapöytääkin ehdotettu ja oikeesti: ei jaksa enää. antaa perkele olla, kyllä maailmassa miehiä riittää. siispä hoidan kodin, työni ja lapsen niin kuin ennenkin ja ukko saakoon pesää sen kerran kuussa kun sattuu huomaamaan et talossa on nainen. loppuajan viihdytän itseäni vakipanon kanssa, hänellä ei ainakaan toistaiseksi oo toi päänsärky ollut esteenä ;) et koittakaa vaan syyllistää naisia, kyllä te ukot ootte itse ihan samanlaisia pihtareita!!!!!!!
- N29
Noin on meillä myös! tosin lapsia ei ole, eli ajankohdan puutettakaan ei voitane käyttää syynä.
Hyvällä säkällä muutaman kuukauden välein voi tuuri käydä...tosin sekään sitten ei ole kun 10 sekunnin törähdys...että saamisesta ei tosiaankaan voida puhua. mistä päästäänkin kätevästi toiseen ongelmaan, mistä olen itsekseni ajatellut myös ukon haluttomuuden johtuvan, eli ennenaikainen laukeaminen! siis mikään ei varmasti ole ärsyttävämpää kuin se että viikkojen odotuksen jälkeen luulee saavansa ja sitten homma loppuu ennen kun alkaakaan ja ukko kääntää tyytyväisenä kylkeä, örähtää ja alkaa kuorsata. siinähän sitten makailet itsekses ja panettais niin perskuleesti.
tuohon olen jo varmasti kaikkea mahdollista kokeillut. ei tunnu tepsivän. ukkonikin kyllä tiedostaa tilanteen mutta minkäs sille tekee...
onko kellään kokemuksia moisesta tai hyviä jippoja?? - mikko34
N29 kirjoitti:
Noin on meillä myös! tosin lapsia ei ole, eli ajankohdan puutettakaan ei voitane käyttää syynä.
Hyvällä säkällä muutaman kuukauden välein voi tuuri käydä...tosin sekään sitten ei ole kun 10 sekunnin törähdys...että saamisesta ei tosiaankaan voida puhua. mistä päästäänkin kätevästi toiseen ongelmaan, mistä olen itsekseni ajatellut myös ukon haluttomuuden johtuvan, eli ennenaikainen laukeaminen! siis mikään ei varmasti ole ärsyttävämpää kuin se että viikkojen odotuksen jälkeen luulee saavansa ja sitten homma loppuu ennen kun alkaakaan ja ukko kääntää tyytyväisenä kylkeä, örähtää ja alkaa kuorsata. siinähän sitten makailet itsekses ja panettais niin perskuleesti.
tuohon olen jo varmasti kaikkea mahdollista kokeillut. ei tunnu tepsivän. ukkonikin kyllä tiedostaa tilanteen mutta minkäs sille tekee...
onko kellään kokemuksia moisesta tai hyviä jippoja??Terve n29
Ymmärrän kyllä täysin sinua pitäähän sinunkin saada tasapuolisuuden nimissä niin paljon kuin haluat.Keskustelisin mielellään kanssasi
sähköpostin välityksellä tai vaikka kasvotustenkin
asiasta olen n40 oleva mies ja tykkään että nainen saa kunnolla hellästi ja juuri mistä tykkää
voisin neuvoa hyviä konsteja joilla saat miehesi
kanssa lisää nautintoa.Laukeamistakin pystyy
helposti jatkamaan olen kokeillut kyseistä juttua
ja naisenikin tietää sen ja sanookin kun on saanut
tarpeeksi.terv naisellakin oikeus hyvältätuntuvaan
seksiin,t [email protected] - jorde
N29 kirjoitti:
onko kellään kokemuksia moisesta tai hyviä jippoja??No eikö sitä voi ottaa uusiks jos liian äkisti lähtee? Niin mäkin teen. Kiva vaan, kun saa laakasta kun hyvältä tuntuu mut sitten tytölle uusinta kierros. sit pystyy pitkäänkin.
- Vanha Pieru
Valmista vastausta ei ole. Vain asian varovainen puheeksi ottaminen ilman syyttelyä ja syyllistämisiä voi viedä eteenpäin. Nainen voi olla väsynyt, loukkaantunut, kipeä, masentunut, tai kyllästynyt, vihamielinen jne. Yksi loukkaava lause, jota itse pitää huumorina, voi pilata välit pitkäksi aikaa, eikä selvittelyä voi tehdä parilla lyhyellä lauseella. Naiset usein tarvitsevat paljon jauhamista asiosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107622
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1095301Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163536Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p293527Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352574Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191886Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3561530Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961521Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?651373Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311366