Tuntijasi sinulle

sininen siipirikko

Muutosten keskellä elämääni elän tällä hetkellä. Silti välillä mietin, olenko sotkemassa elämäni kunnolla taas kerran. Ja siinä sivussa lasten elämänkin. Asiat ovat periaatteessa ihan hyvin tälläkin hetkellä, mutta muutosta kaipaan. Muutokset eivät liity mieheen, mutta toki toivon niiden tuovan lisää positiivista energiaa yhteiseen aikaamme kun välimatkamme poistuu. Huolissani olen läheisestä vanhemmasta pariskunnasta ja heidän jaksamisestaan myös.

Hyppäänkö taas ojasta allikkoon?

4

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sininen siipirikko

      Tuntijasi, jos vain haluaisit valottaa asioita..

    • sininen siipirikko

      Tuntijasi, katsotko?

    • Hei

      jaksoit sinnikkäästi odotella, sillä en ole ehtinyt tälle palstalle aikoihin.
      muutokset ovat tosiaankin päällimmäisenä mielessäsi. sinun ja miehen välillä näkyy kaikenlaista, on tässä välillä riitaa tai epäluottamustakin.
      teidän viestinne kulkevat kaikesta huolimatta.

      tämän vanhemman pariskunnan kynttilänliekki on jo väsähtänyt, he eivät enää jaksa sillä tavalla kuin ennen. he ovat löytäneet oman rauhansa, oman henkisyytensä. he eivät syyttele ketään.
      sanoisin että he ovat sinut elämänsä kanssa, en näe minkäänlaista katkeruutta tai muuta tummaa värisävyä heitä ajatellessani.
      heitä ei tule vaivata turhalla, heillä on jo täysi oikeus keskittyä vain itseensä ja omiin tarpeisiinsa.

      sinun muutokset voivat olla lentävää sorttia, eivät pitkäaikaisia. ota lapset huomioon päätöksiä tehdessäsi, älä unohda heidän aitouttaan.
      näen sinulle hyvän ja onnekkaan alun, mutta jos olet varomaton, kapsahdat nenällesi. ole siis varovainen kaiken suhteen.

      näen niin, että odotuksesi täyttyvät vanhemman miehen kautta, hänellä on avain mikä auttaa. kuuntele häntä, usko hänen mielipiteitään.

      t. Keskiyö

      • sininen siipirikko

        Hei!

        Kiitos kun ehdit vastata. Kiva, että pariskunta jaksaa vielä porskuttaa eteenpäin. Yksi pieni tarkentava kysymys vielä. Onko tuo vanhempi mies sama kuin elämässäni oleva tumma sydämen rakas? Hän on minua vanhempi. Vai onko kyseessä joku ihan muu?

        Jos tämän vielä jaksat vastata, niin olen todella kiitollinen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe