Hei!
Kukapa näkisi minulle työhön liittyviä asioita, koko työkuvio on nyt ihan sekaisin itsestämme riippumattomista asioista johtuen, saammeko vielä palautettua kaiken kuntoon ja hommat rullaamaan entiseen tapaan tai ehkä vielä paremmin.
-sil-
Tarot-näkijöille
4
324
Vastaukset
- Magiatar
Sinulle nostan kortin,joka kertoo siitä tilanteesta,joka työpaikallasi vallitsee.
Kortti kertoo odotettavissa olevista vaikeuksista,viiveestä kuin myös salaisista vihollisista.Onko tässä jokin petoksen tyyppinen juttu vai toimiiko joku selkäsi takana petollisesti,sillä riitaa ja suuriakin vaikeuksia on tulossa.Kaikenlaisesta vastustuksesta huolimatta ei pidä antaa periksi,pysy lujana ja selviät voittajana.
Käytä voimavarojasi niihin asioihin,jotka ovat tärkeitä,älä jää kiinni sellaiseen,jolla ei ole merkitystä.
Tässä olisi hyvä pyytää neuvoa vaikutusvaltaisemmalta henkilöltä,joka pystyy auttamaan,sillä jokin tässä vielä palsastuu,yllättävälläkin tavalla.Kun olet saanut asioista selvää,toimi sen mukaisesti.
Kyllä tämä vielä selviää.=)
Tämä sinulle sil=)
Aikaa kysymyksestäsi on kulunut jonkin verran,joten antaisitko palautetta minulle ja kysy lisää,jos mieleesi sellainen tulee.
Magia- sil
Olen monelta taholta saanut kuulla, että selkäni takana pelataan likaista peliä. Eräät henkilöt ovat kuvailleet tämän petollisen tyypin ja olen mielestäni hänet tunnistanutkin, mutta en mitenkään voi ymmärtää hänen motiiviaan tai siis minusta hän ei voita tällä mitään. Taikka sitten olen ihan väärässä henkilössä. Tumma, normaalikokoinen vähän kapeakasvoinen 30-40 välillä oleva mies, näin on mulle kerrottu. Olen jo päättänyt mennä vaikka läpi harmaan kiven jos niin tarvitaan, en vaan voi ymmärtää mitä hyötyä on kenellekään sekoittaa asioita näin perusteellisesti. Kuka siitä hyötyy ja mitä?
Monta työtöntä tulee jos en näitä vaikeuksia voita. Jos jotain tähän kuvioon lisää näet niin mielelläni otan tiedon vastaan
Kiittäen -sil- - Magiatar
sil kirjoitti:
Olen monelta taholta saanut kuulla, että selkäni takana pelataan likaista peliä. Eräät henkilöt ovat kuvailleet tämän petollisen tyypin ja olen mielestäni hänet tunnistanutkin, mutta en mitenkään voi ymmärtää hänen motiiviaan tai siis minusta hän ei voita tällä mitään. Taikka sitten olen ihan väärässä henkilössä. Tumma, normaalikokoinen vähän kapeakasvoinen 30-40 välillä oleva mies, näin on mulle kerrottu. Olen jo päättänyt mennä vaikka läpi harmaan kiven jos niin tarvitaan, en vaan voi ymmärtää mitä hyötyä on kenellekään sekoittaa asioita näin perusteellisesti. Kuka siitä hyötyy ja mitä?
Monta työtöntä tulee jos en näitä vaikeuksia voita. Jos jotain tähän kuvioon lisää näet niin mielelläni otan tiedon vastaan
Kiittäen -sil-Kiitos palautteestasi.=)
Koetin vielä kurkistaa tilannettasi,mutta en saanut mitään ns.järkevää aikaiseksi,joten jos sinulle tulee jotakin kysyttävää,koetan sitten uudemman kerran=)
Halauksin ja voimia,
Magia - hellettä
Magiatar kirjoitti:
Kiitos palautteestasi.=)
Koetin vielä kurkistaa tilannettasi,mutta en saanut mitään ns.järkevää aikaiseksi,joten jos sinulle tulee jotakin kysyttävää,koetan sitten uudemman kerran=)
Halauksin ja voimia,
Magiatätä kesää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475375Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612136Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181770Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1381723- 171505
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301437Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v4130081-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171097Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771068Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se207917