Inhoan olla kotona!

häkkilintu

Olen 15v tyttö ja en tiedä mitään muuta kamalampaaa kuin kotona oleminen. Tämä johtuu lähinnä äidistäni joka ei luota minuun, haukkuu minua ja asettaa kohtuuttomia rajoja eikä ymmärrä minua. Kuulostaa varmaan aika normaalilta teini ja äiti suhteelta mutta minua kiusattiin 7. luokalla jonka seurauksena vaihdoin koulua ja äitini syytti minua kyseisestä asiasta ja kerran romahdin keittiön lattialle ja vain itkin ja äitini tuli hakemaan vain juotavaa edes katsomatta minuun. Se sattuu. Joka päivä tuntuu että teen kaiken väärin ja minulle raivotaan joka asiasta. Haluan vain pois.
Eilen illalla tuli puheenaiheeksi kavereideni kanssa kyseinen asia ja minun masennukseni johon olen hakenut apua mutta tuntuu ettei apukaan auta. Sitten jossain vaiheessa keskustelua joku heitti ilmaan ajatuksen että ehkä minun kannattaisi soittaa sosiaalitoimistoon ja pyytäää heitä hakemaan minut pois. Ja tähän tarvitsen apua eli kysymykseni on kannattaako minun soittaa sosiaalitoimistoon tai mitä muuta voin tehdä.

3

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • clarissaaaa

      Mulla on ihan samanlainen tilanne, oon tosin kohta 17, vähän vanhempi kuin sä. Mulla on sisko joka on 10, saa kaiken mitä haluaa ja mua vihataan. Kuulen joka päivä syyttelyä, uhkailua ja kiristystä, ei sillä väliä onko joku juttu liittynytkää muhun, se on silti mun vika. Isä käy välillä käsiksi ja kerran heitti jopa portaat alas, vaikken ollut tehnyt mitään. Musta tuntuu ettei kukaan ymmärrä mua eikä mulla oo ns. aitoja ystäviä, koska kukaan ei oikeesti välitä. Ja joka päivä saan kuulla et musta ei tuu koskaan mitää ja mulle tulee vaikee elämä. Äiti on sanonut myös toivovansa mun kuolemaa. Ja joka ilta toivonki, etten aamulla enää herää.
      Ite oon aatellu hakee apua, että pääsisin täks viimeseks vuodeks pois kotoo johku sijoitukseen. Sen jälkeen kun täytän 18, en aio pitää perheeseeni enää yhteyttä. Se paska saa päätöksen sillon. I feel you ja toivotan sulle todella paljon tsemppiä! Tulevaisuudessa me vielä näytetään niille!!

      • Nekkux

        Kauheeta! :0 Suoraan sanoen ihan ihmetyttää miten ootte kestäneet! Ootte vahvoja kumpikin!
        Onnea elämällenne! ♡
        ~ Nekkux


    • mek

      Ruopea tekemään oman pään mukaan ja vähän välität aitisi määeäilystä niin se oma elmä on vain joskus otettava vaikka väkisin. Tuollaiset vanhemmat kuin äitisi on ja sitten ihmetellään miksi nuoret voivat huonosti ja se siitä. Itse jo melkein 20v tyttären isänä että kun lapselle ikää tulee niin vastuuta ja vaputta pitää antaa että lapset oppivat itsenäisiksi ja tärkein etttei kaverit häivä jos on vain kotona pitkät illat. Kysyppä äidiltäsi että kohdeltiiko hänta teininä yhtä huonosti ja kostaako hän sitä omalle lapselleen kun pitäisi hänen sanoa siitä omille vanhemmilleen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1505
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      170
      1203
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1060
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      937
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      870
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      66
      793
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      767
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    10. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      58
      721
    Aihe