Itse tenavana leikin ystäväni luona lelukoirilla ja nyt 10 vuoden jälkeen olen ruvennut miettimään että mitäköhän leluja ne oikein oli - sopisivat nimittäin muovikoirakokoelmaani.
Kyseiset koirafiguurit olivat maksimissaan kymmensenttisiä. Koirat oli sijoitettu eri asentoihin ja niitä oli eri rotuja, joista itse muistan dalmatiankoiran ja kultaisennoutajan. Leluja myytiin ilmeisesti kahden figuurin paketeissa (kaksi saman rodun edustajaa, olivat erilaiset). On mahdollista että paketissa on ollut myös joitain tarvikkeita koirille (ruokakuppeja tmv?) ja että ne ovat olleet jossain barbi-tyyppisessä setissä. Erikoista näissä leluissa on se, että niiden päät heiluivat - pää oli tapilla kiinni vartalossa olevassa reiässä ja se pyöri molemmille sivuille, ei kuitenkaan ympäri. Pääosaan oli tehty myös kaulapanta aivan alareunaan Lelut oli valmistettu muovista.
Kiitokset sille joka osaisi auttaa millä nimellä tai minkä valmistajan leluja nämä oikein ovat!
2000 luvun alun koirafiguurit
keräilijä001
1
213
Vastaukset
- oli
Little pet shop
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 501447
- 591381
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p10988- 60791
- 49774
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41755Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118607Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32587Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit81582- 38556