Olin sukeltelemassa altaassa ja Mulla on ollut jo 2-3 pv paineen tunne syvällä korvassa. Oon kokeillu puhaltamista nenästä kiinni pitäen, päällä tyynyyn hakkaamista, veden lisäämistä korvaan, hyppimistä ja ravistelua, käden laittamista kupiksi korvan päälle ja imaisua... Mikään ei auta, en tiedä onko korvassa vettä kun ei ole edes yön aikana haihtunut/hulahtanut pois. Oon ulkomailla vielä puoli viikkoa ja haluaisin saada korvan tyhjäksi, ettei tarvitsiai mennä paikalliselle lääkärille, tai ettei tule sen vakavempaa korvatautia. Toisaapäivänä kipu oli sietämätön ja sai itkemään ja kesti iltaan saakka, sen jälkeen on paine ollut korvassa pari päivää. Myös hiilihappojuomat ja nieleskely/haukottelu on kokeiltu. Auttakaa neitoa hädässä!!!
korvassa vettä/painetta ! HELP
paine
1
175
Vastaukset
- rutinaa :d
En osaa auttaa, mutta sama ongelma mulla D: aivan samat oireet, tuntuu että syvällä korvassa olisi vettä ja välillä ns."rutisee" korvassa ja sattuu paljon /: toivotaan että joku ,joka tietää asiasta auttaisi meitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857951- 817857
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1676120- 105290
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585118En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛214200Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53940- 373729
- 383692
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..373558