Olin sukeltelemassa altaassa ja Mulla on ollut jo 2-3 pv paineen tunne syvällä korvassa. Oon kokeillu puhaltamista nenästä kiinni pitäen, päällä tyynyyn hakkaamista, veden lisäämistä korvaan, hyppimistä ja ravistelua, käden laittamista kupiksi korvan päälle ja imaisua... Mikään ei auta, en tiedä onko korvassa vettä kun ei ole edes yön aikana haihtunut/hulahtanut pois. Oon ulkomailla vielä puoli viikkoa ja haluaisin saada korvan tyhjäksi, ettei tarvitsiai mennä paikalliselle lääkärille, tai ettei tule sen vakavempaa korvatautia. Toisaapäivänä kipu oli sietämätön ja sai itkemään ja kesti iltaan saakka, sen jälkeen on paine ollut korvassa pari päivää. Myös hiilihappojuomat ja nieleskely/haukottelu on kokeiltu. Auttakaa neitoa hädässä!!!
korvassa vettä/painetta ! HELP
paine
1
160
Vastaukset
- rutinaa :d
En osaa auttaa, mutta sama ongelma mulla D: aivan samat oireet, tuntuu että syvällä korvassa olisi vettä ja välillä ns."rutisee" korvassa ja sattuu paljon /: toivotaan että joku ,joka tietää asiasta auttaisi meitä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3347222Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714418- 2083185
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243017- 741962
- 1531846
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2151774Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661587Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891448