Onhan toi mutsi jo iäkäs ja painaa duunia hikipäässä, ei sen rahat tahdo oikein riittää. Se on vaan niin hyväntahtoinen, että haluu kaikkee hyvää mulle ja siskolle.
On se jo yli viiskymppinen ja ihan vaan duunaritöissä, eikä mikään niin varakas.
Mä käyn nyt kyllä duunissa, oon intin jälkeen ollu vuoden. mut oon hakenu kouluun.
Rahat mulla hiukan säästyykin, mutta valtaosaltaan menee autoon ja kavereitten kans luuhailuun.
No opintolainaa en viitti ottaa, enhän mä nyt mikään hullu ole, asun mutsin luona kun se pesee pyykit ja kantaa safkat kaupasta himaan, kait se vielä muutaman vuoden jaksaa onhan se jaksanu yksinhuoltajana jo yli 20 vuotta muakin hyysätä ja siskoo siinä perässä.
No faija joo, ne on eronnu, no se ei nyt ainakaan mulle opiskeluun mitään anna vaikka ois sillä rahaa, ja sen uudella muidulla. Mut ei ne, mut kyllä mutsi huolehtii, kait sen asuntolaina kohta lopuu, onhan se jo yli viiskyt.
Vai pitäsköhän mun sittenkin ottaa se opintolaina, ja myydä toi auto ja rahottaa ne opinnot omalla työllä, eikä repiä iäkkään mutsin selkärangasta, että sillekin jäis vähän jotain pesämunaa kun ei silläkään oo kun reilut 10v. eläkeikään.
Mut ois se vaan niin polleeta ku ei olis opintovelkaa ku valmistuu, ryöstäähän ne muutkin mutsinsa.
Aikamies mutsin siivellä.
koht uull is uus ?
1
134
Vastaukset
- neuvottelut
Voisit keskustella asiasta mutsis kanssa, et mitä se meinaa, siis tahtooko se välttämättä rahottaa sun opiskelun kokonaan tai osittain.
Olishan seki jo paljon, jos saat asua kotonas ilmaseks ja vielä safkatki.
En kyl näkis hyvänä ideana sit aikanaan rehennellä velattomana valmistumisellaan. Semmonen on keskenkasvusuuden merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.585606- 1014629
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3812743Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?
Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s811264Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.
Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved3381086- 65921
- 28873
Sydämeni on sinun luona
Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun46856Trump ja Venäjä
Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja106827Jatkuva stressitila
On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan52809