Onhan toi mutsi jo iäkäs ja painaa duunia hikipäässä, ei sen rahat tahdo oikein riittää. Se on vaan niin hyväntahtoinen, että haluu kaikkee hyvää mulle ja siskolle.
On se jo yli viiskymppinen ja ihan vaan duunaritöissä, eikä mikään niin varakas.
Mä käyn nyt kyllä duunissa, oon intin jälkeen ollu vuoden. mut oon hakenu kouluun.
Rahat mulla hiukan säästyykin, mutta valtaosaltaan menee autoon ja kavereitten kans luuhailuun.
No opintolainaa en viitti ottaa, enhän mä nyt mikään hullu ole, asun mutsin luona kun se pesee pyykit ja kantaa safkat kaupasta himaan, kait se vielä muutaman vuoden jaksaa onhan se jaksanu yksinhuoltajana jo yli 20 vuotta muakin hyysätä ja siskoo siinä perässä.
No faija joo, ne on eronnu, no se ei nyt ainakaan mulle opiskeluun mitään anna vaikka ois sillä rahaa, ja sen uudella muidulla. Mut ei ne, mut kyllä mutsi huolehtii, kait sen asuntolaina kohta lopuu, onhan se jo yli viiskyt.
Vai pitäsköhän mun sittenkin ottaa se opintolaina, ja myydä toi auto ja rahottaa ne opinnot omalla työllä, eikä repiä iäkkään mutsin selkärangasta, että sillekin jäis vähän jotain pesämunaa kun ei silläkään oo kun reilut 10v. eläkeikään.
Mut ois se vaan niin polleeta ku ei olis opintovelkaa ku valmistuu, ryöstäähän ne muutkin mutsinsa.
Aikamies mutsin siivellä.
koht uull is uus ?
1
123
Vastaukset
- neuvottelut
Voisit keskustella asiasta mutsis kanssa, et mitä se meinaa, siis tahtooko se välttämättä rahottaa sun opiskelun kokonaan tai osittain.
Olishan seki jo paljon, jos saat asua kotonas ilmaseks ja vielä safkatki.
En kyl näkis hyvänä ideana sit aikanaan rehennellä velattomana valmistumisellaan. Semmonen on keskenkasvusuuden merkki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009