Kaivataan kokemuksia Benal Beach hotellista

minnih4

Haluaisin kuulla kokemuksianne Benalmadenan Hotelli Benal Beachistä.
Ollaan nelihenkinen perhe ja lähdössä kyseiseen hotelliin heinäkuun lopulla. Olen varannut huoneiston, johon ei kuulu aamiainen. Sen voinee lisämaksusta kuitenkin ostaa mikäli siltä tuntuu (voihan?)...?
Onko totta että hotellin uima-altailla joutuu maksamaan aurinkotuoleista aika kalliisti? Kommenteissa (harvoja joita olen löytänyt) on kerrottu näin. Olen myös lukenut että respan palvelu on ollut erittäin epäystävällistä (miksi ihmeessä?)!?
Entä onko hotellilla ilmaista Wifi-yhteyttä?
Olen itse lapsena ollut perheeni kanssa tässä samaisessa hotellissa, kauan sitten 80-luvulla. Sieltä ihan mukavia muistoja, sen verran mitä muistan :D
Hotellin allasalue näyttää oikein houkuttelevalta ja tämä olikin yksi suuri syy valita hotelli. Lapset innostuivat altaista ja liukumäistä kovasti! Hotellihuoneiden sisustusta on kommentoitu vanhentuneeksi. Se ei meitä haittaa, emme aio istua ihastelemassa hotellia vaan aika kulunee rannalla, altailla ja ympäristöä tutkaillen. Koko perhe odottaa reissua innolla ja olisinkin oikein kiitollinen jos Te, jotka olette kyseisessä hotellissa asuneet, kertoisitte kokemuksistanne että tiedetään mitä odottaa :)

8

1311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • benal beach

      Hotelli oli hieno silloin 80-luvulla. 10 vuotta sitten petyimme todella pahasti. Kelpaa nukkumapaikaksi, mutta ehdottomastikokonaisvaltaisen remontin tarpeessa. Sijainti on kyllä ihan hyvä. Edullinen.

      • joku tykkää joku ei

        Itse en menisi....


    • elema

      Hei!
      Onko kukaan ollut viime aikoina kyseisessä hotellissa? Kokemuksia?
      Oliko esim. pyykinpesukonetta ?

      • 12324

        Kuka menee ulkomaillle pyykkäämään? Niitä rättejä saa kadunvarrelta muutamalla kolikolla.


      • elema

        Kun lähtee lasten kanssa kahdeksi viikoksi niin järkevämpi pyykätä kun ostaa uusia, jo senkin takia et saa mahtumaan matkalaukkuihin takaisin tullessa. Näin meillä.


    • joskusollut

      Pyykinpesukone oli kyllä,sen muistan,ja valtavan iso parveke,lähes olohuoneen kokoinen.Aika iso ja sokkeloinen ja hotellin sisällä monta yrittäjää jotka omistavat huoneistoja ja vuokraavat niitä.Henkilökunta oli ihan ok

      • elema

        Kiitos!


    • Matkailija_Matti

      En ole ko. hotellissa käynyt, mutta muutama kommentti noin yleisellä tasolla:
      - Kesäkuun puolivälissä roaming maksut poistuvat, joten netin saa parhaiten toimimaan ihan omalla 4G puhelimella. Ainakin jos on Soneran liittymä. Hotellien wifit toimii miten toimii. Yleensä ei.
      - Tuo pyykkäyshomma kuulostaa pahalta :-) Varmaan kysymällä apua löytyy kuitenkin.
      Jotain vaatteita voi varmaan heittää vaikka roskiin pois lähtiessä. Muutenkin kannattaa jättää ne järkyttävät kantamukset pois ja ottaa mukaan vain se mitä oikeasti tarvitsee (ja senkin saa paikanpäältä hankittua).
      - Espanjalaisetkin syövät, joten kyllä sitä aamupalaa jostain saa. Ei kannata murehtia liikaa. Asioilla on tapana järjestyä.
      - Mukavaa lomaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      175
      7037
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      41
      4129
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2085
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1619
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1578
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe