Lääkkeet ja Epilepsia

Alkolepsia

Voiko alkoholia juoda epilepsialääkkeiden (Apydan600mg) kanssa?
Mitkä voivat olla haittavaikutukset? Kun eihän niiden kanssa suositella juomista, mutta varmasti monet kuitenkin juo. Voi toki olla sattumaakin, mutta äsken kun join ihan vähän, niin sain kauhean kohtauksen, jossa kaikki lihakseni halvaantuivat.

5

484

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikuiva

Moikka. Ei saisi juoda. Minulle vanhempi hoitaja neurolla kyllä hymisi, että ei siitä nyt niin haittaakaan ole (en edes kysynyt:). No olen minä juonut alkoholia apydanin kanssa, en huomannut kovasti eroa. Aika vähän olen aina juonut, joten puoli pulloa viiniä kerralla on minun melko paljon. Kuinka vähän joit? Voihan se tietysti alkoholista johtua, mutta..

• Alkolepsia

En edes juonut kuin vain muutaman huikan siideriä, se tässä tavallaan huvittaakin. Se toki voi olla sattumaakin, en tiedä.

• eikuiva
        Alkolepsia kirjoitti:

En edes juonut kuin vain muutaman huikan siideriä, se tässä tavallaan huvittaakin. Se toki voi olla sattumaakin, en tiedä.

Uskoisin kyllä sattumaan. Tuskin muutama huikka noin voisi vaikuttaa. Toki en halua tässä nyt alkoholia tuputtaa. Jos et muutenkaan juuri juo, voit varmasti jättää ne huikat pois. Toisaalta jos välillä haluaisit nauttia muutaman, on kurjaa jos sairautesi rajoittaa senkin. Suosittelen edelleen, että kysyt hoitajalta tai neurologilta mielipidettä.

• Anonyymi

höpö löpö voi dokata ihan ilman pelkoa ei mitään haittaa vaikka otat joka päivä päin vastoin.

• Anonyymi

ihan hyvin voi juoda vaikka joka päivä ite juon kossun joka viikonloppu ja viikollakin ei haittaa mitäään et dokaa ja joraa vaan huolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe