Asensin juuri koneelleni ZoneAlarm palomuurin ja nyt mietityttää kun netti ei meinaa toimia. Yritin laittaa natin päälle mutta se ei suostunut näyttämään mitään sivua. Sitten tuli ilmoitus palomuurilta että haluanko päästää jonkun jutun ja latoin että kyllä ja sitten se toimi. Kuitenkin yhdellä sivulla sanottiin että mitään ei saisi päästää leviämään nettiin mutta jos oisin laittunut että hylkään ni netti ei olisi toiminut. (sitäkin nimittäin kokeilin)
Nyt olen paniikissa että mitä olen tehny väärin jos nettikään ei enää toimi.
APUA TARVITSEE KIPEÄSTI
vasta-alkaja
3
348
Vastaukset
- Joo
Kyseessä on varmaan tuo Generic Host Process ja sen saa päästää,muuten ehkä ei pääse nettiin
- toinen tollo
Eli kaikki ohjelmat sun koneella, jotka tarvii nettiä (media player, mese...) joudut laskemaan zone alarmin läpi. itse laitoin rastin ruutuun että allow eli sallin aina yhteyden. Sitten jos ulkopuolelta joku haluaa sinua lähestyä niin lue tarkkaan ketä lasket sisälle! Yleensäkin lue aina ne ilmoitukset että kuka ja mihinsuuntaan!
- käyttäjä
Täältä löytyy selkeät ja hyvät ohjeet Zoneen: Käypä tutustumassa!
http://www.markusjansson.net/fza.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760