Hei.
Olen Tavannut rakkauteni vuonna 2009, jolloin aloimme "suhteeseen". Suhteen alkamisen aikoihin, join paljon alkoholia, mutta en ihan päivittäin. HAluan että tarinalla on opettavainen tarkoitus ja se että ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MINÄ OLEN TEHNYT, jos se kumppani on teille todella tärkeä. Niin tärkeä kuin eräs ihminen minulle oli, jolle olisin ja antaisin vieläkin vaikka kuun taivaalta, jos saisin edes joskus nähdä häntä.
No suhteemme aikoihin, koin luottamuspulaa, kumppaniani kohtaan, joka tuli esille monella eri tavalla ja minua alkoi suunnattomasti ahdistamaan se. Siitä selviytymiseen aloin käyttämään alkoholia aina vaan enenpi ja enenpi, kunnes join melkein joka päivä ahdistukseeni. Siitä seurasi että aloin olemaan agressiivinen puheissani ja purin sen pahan olon siten pois. No tietysti kumppanini ei enää halunnut tavata ja erosimme. Jotenkin koitin vain kokoajan palauttaa ja korvata jotenkin menetettyä suhdettani ja koitin tehdä muka asialle jotain, mutta sössin sen aina kuitenkin tavalla tai toisella, ajautumalla riitelemään kumppanini kanssa, kännispäissäni kun olin. Kumppanillani oli entisiä lapsuusajan traumoja isänsä juomisesta, joten ei ollut ihmeklkään, että hän halusi "paeta" Tulihan siinä sitte loukattua toista. Nyt viime kesänä hän otti minuuun jo yhteyttä, mutta vaikka asiat olivat jo muuten parempaanpäin mennyt, join myös kesällä ja vanha paha oloni pyrki taas pintaan ja sain pilattua jo hyvälle mellille alkaneen luottamuksen väliltämme, reuhaamalla taas hänelle puhelimessa. Nyt keväällä mietin asioita ja tulin siihen tulokseen, että alkoholi on ollut syypää kaikkeen ja halusin sen jättää pois ja katsoa minne elämä kuljettaa. En tiedä saanko koskaan enää tavata, taikka olla väleissä hänen kanssaan, mutta rakkaus ei ole kadonnut häntä kohtaan. Toivoisin voivani tehdä asiat toisin ja tekisin, jos minulla olisi vielä siihen mahdollisuus, mutta ihan vain muille jälkiviisautena, älkää antako alkoholin pilata suhteitanne/liittojanne.
Mikä idiootti olenkaan ollut!!!!
3
397
Vastaukset
- ei pidä usko kaikkea
Ei liippaa lähellekkään,
osaan juoda niin ettei kukaan häiriinny,
parempihan se olisi tietysti ettei alkoholia käytä, mutta en koskaan ole örveltänyt kenenkään nähden.
se part tarinasta on siis paskapuhetta joka muuta väittää - Luase
Lause?
- Sellaista..
Nyt vaan ryhdistäydyt ja lopetat juomisen kokonaan. Kun tuntuu siltä, että ei ole enää vaaraa missään ahdistuksessakaan lipsua juomisen puolelle, otat mieheen yhteyttä, jos hän vielä pyörii mielessä. Alat työstää nyt suhdettasi alkoholiin ja keksit jotain korvaavia pakokeinoja niihin tilanteisiin, kun alkaa ahdistaa.
Älä ainakaan ota mieheen liian aikaisin yhteyttä, koska et saa enää kolmatta kertaa anteeksi keneltäkään!
Pystyt siihen, uskon täysin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113475MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801188Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768