Mikä idiootti olenkaan ollut!!!!

michelin76

Hei.

Olen Tavannut rakkauteni vuonna 2009, jolloin aloimme "suhteeseen". Suhteen alkamisen aikoihin, join paljon alkoholia, mutta en ihan päivittäin. HAluan että tarinalla on opettavainen tarkoitus ja se että ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TEHKÖ SAMAA VIRHETTÄ KUIN MINÄ OLEN TEHNYT, jos se kumppani on teille todella tärkeä. Niin tärkeä kuin eräs ihminen minulle oli, jolle olisin ja antaisin vieläkin vaikka kuun taivaalta, jos saisin edes joskus nähdä häntä.
No suhteemme aikoihin, koin luottamuspulaa, kumppaniani kohtaan, joka tuli esille monella eri tavalla ja minua alkoi suunnattomasti ahdistamaan se. Siitä selviytymiseen aloin käyttämään alkoholia aina vaan enenpi ja enenpi, kunnes join melkein joka päivä ahdistukseeni. Siitä seurasi että aloin olemaan agressiivinen puheissani ja purin sen pahan olon siten pois. No tietysti kumppanini ei enää halunnut tavata ja erosimme. Jotenkin koitin vain kokoajan palauttaa ja korvata jotenkin menetettyä suhdettani ja koitin tehdä muka asialle jotain, mutta sössin sen aina kuitenkin tavalla tai toisella, ajautumalla riitelemään kumppanini kanssa, kännispäissäni kun olin. Kumppanillani oli entisiä lapsuusajan traumoja isänsä juomisesta, joten ei ollut ihmeklkään, että hän halusi "paeta" Tulihan siinä sitte loukattua toista. Nyt viime kesänä hän otti minuuun jo yhteyttä, mutta vaikka asiat olivat jo muuten parempaanpäin mennyt, join myös kesällä ja vanha paha oloni pyrki taas pintaan ja sain pilattua jo hyvälle mellille alkaneen luottamuksen väliltämme, reuhaamalla taas hänelle puhelimessa. Nyt keväällä mietin asioita ja tulin siihen tulokseen, että alkoholi on ollut syypää kaikkeen ja halusin sen jättää pois ja katsoa minne elämä kuljettaa. En tiedä saanko koskaan enää tavata, taikka olla väleissä hänen kanssaan, mutta rakkaus ei ole kadonnut häntä kohtaan. Toivoisin voivani tehdä asiat toisin ja tekisin, jos minulla olisi vielä siihen mahdollisuus, mutta ihan vain muille jälkiviisautena, älkää antako alkoholin pilata suhteitanne/liittojanne.

3

381

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei pidä usko kaikkea

      Ei liippaa lähellekkään,

      osaan juoda niin ettei kukaan häiriinny,

      parempihan se olisi tietysti ettei alkoholia käytä, mutta en koskaan ole örveltänyt kenenkään nähden.

      se part tarinasta on siis paskapuhetta joka muuta väittää

    • Luase

      Lause?

    • Sellaista..

      Nyt vaan ryhdistäydyt ja lopetat juomisen kokonaan. Kun tuntuu siltä, että ei ole enää vaaraa missään ahdistuksessakaan lipsua juomisen puolelle, otat mieheen yhteyttä, jos hän vielä pyörii mielessä. Alat työstää nyt suhdettasi alkoholiin ja keksit jotain korvaavia pakokeinoja niihin tilanteisiin, kun alkaa ahdistaa.

      Älä ainakaan ota mieheen liian aikaisin yhteyttä, koska et saa enää kolmatta kertaa anteeksi keneltäkään!

      Pystyt siihen, uskon täysin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe