syönkö liikaa?

syömisestä kärsivä

Olen 176cm 19vuotias 75kg syön 1prk tonnikalaa öljyssä 1ps mama nuudeli, 1laku 83kcal, 1omena, 1tomaatti. 2hapankorppua rasvalla sekä niiden päällä yksi sulatejuusto siivu molemmille puolikas yhdestä siivusta jossa noin 50kcal?

12

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miten voit

      liikaa todellaki...

      • syönkö liikaa

        Ihan tosissani kysyn, meinasin kuolla viime kesänä syömishäiriöön. Haluaisin laihtua suht nopeasti 15kg, mutta en halua paastota.


    • Minury

      Jätä lakritsi pois ja tilalle esim. parsakaalia. Enemmän ravintoaineita, enemmän puputettavaa, pienempi kalorimäärä.
      On olemassa nk. 'fitnessnuudeleita' joissa paljon protskua ja vähän kaloreita. Niitä tuon hötön tilalle. Tai jotain muuta perusravitsevaa normiruokaa. Kun keholla on laadukasta ruokaa josta ottaa energia, se myös käyttää sitä hanakammin.
      Tonnikala hyvä, omena ja tomaatti on. Vaihtele hedelmiä. Hapankorpusta kuitua- ok. Toki myös näkkileipä käy. Levitteessä tulisi olla 80% rasvaa, se on parasta. Levitteessä riittää 1-2 grammaa per leipä. Sulatejuusto ihan jees, tilalle vois laittaa leikkelettä ja tammenlehtisalaattia. Mitä tummempi salaatti, sitä enemmän ravintoaineita.
      Kylmää vettä, johon sekoitettu heraproteiinijauhetta, olis hyvä. Puoleen litraan riittää n. 10-20 grammaa. Protskua tarpeeksi =laihdut läskeistä, et lihaksista.

      • syönkö liikaa

        Laihtuisinko tällä tavalla? En tiedä edes paljonko kaloreita on nykyisessä ruokavaliossani.


      • Minury
        syönkö liikaa kirjoitti:

        Laihtuisinko tällä tavalla? En tiedä edes paljonko kaloreita on nykyisessä ruokavaliossani.

        No eihän tuossa mitään jäätävää ruokamäärää ole.


      • syönkö liikaa
        Minury kirjoitti:

        No eihän tuossa mitään jäätävää ruokamäärää ole.

        Mitä luulet laihdunko tällä sen 15kg joulukuuhun mennessä? Onko ylipäätään mahdollista


      • Minury
        syönkö liikaa kirjoitti:

        Mitä luulet laihdunko tällä sen 15kg joulukuuhun mennessä? Onko ylipäätään mahdollista

        Tod.näk. nesteet lähtee hyvinkin nopeasti tolla määrällä (muista juoda!). Eli alkuun saattaa helposti hävitä parikin kiloa viikossa, riippuen toki myös liikunnasta. Jossakin vaiheessa aineenvaihdunta hidastuu ja joudut silloin tietysti liikkumaan enemmän.
        Joulukuuhun on viis kuukautta, 22 viikkoa, joka tasaisena pudotuksena tarkoittais n. 700 gramman viikkovauhtia.
        Bmi on nyt 24,2 js viidentoista kilon päästä 19,4. Eli normaalipaino.
        Jokaisen kroppa suhtautuu eri tavalla. En mää ole mikään oraakkeli :D Teoriassa se vois onnistua.
        Vaihtele kuitenkin ruokia, mieluiten 'loppua kohden' lisäät ravintotiheämpiä. En tiedä liikuntatottumuksistasi, mutta jos et ole tottunut, niin pari ekas viikkoa voit vetää rauhallisesti, tyyppiin pelkällä kävelyllä. Ala lisätä vauhtia vähitellen ja etsi lajeja, joista tykkäät.
        Proteiinia pitäis ylipäätäänkin saada väh. 1g/painokilo. Tuohon vielä vähän kuntosaliharjottelua niin et laihdu lihaksista- ne kun lähtee loppujen lopuksi ihan yllättävän helposti. Et varmaan halua olla laihaläski?
        Tää sun juttus varmaan kuuluis tonne varsinaiselle laihdutus-osastolle. Anyways, mikäpäs mä oon moralisoimaan


    • we're meant 4da flys

      karppaa. hiilarit vittuun

    • 31kg

      HYI! miten vitussa voit syödä noin paljon ? olin vähä aikaa sitte 166cm ja 50 kg ja se oli mun mielestä ihan vitusti liikaa joten päätin alottaa laihduttaa ainakiin 15 kg jasiis ainiin oon 15 v. mutta siis niin sit aloin laihduttamaan ja nyt olen 167cm ja 31 kg !! eli siis laihduin 19 kg !! siis 19 kg läskiä kähti lylleröstä !! eli eipä kannata pariin kolmeeen viikkoon syö mitää :DD mut en taju kuinka voit syyä noin paljo kaloreita ...hyirajotas nyt vähä xd

      • _juuh_

        :DDD mä niin haluaisin nähdä kuka idiootti on tämän kommentin takana


      • Vitsit oot laiha :O

        Aika paha D: Hemmetti oon sua 6 cm lyhyempi ja painan melki 20 kg enemmän :O
        Eli siis 160 cm/49 kg ja 15 v ja oon kyl iha hoikka..


    • misantropic

      eiköhän se oo sellanen juttu et syö mitä syöt, kunhan liikut tarpeeks,, kun pissaliisat muistatte laihduttelu innoissanne sen että te ootte vielä kasvavassa iässä..14-16v

      et kun nyt näivetätte kehoanne rasvoista ja hiilareista, on turha aikuisena parkua sitä et teillä on lattaperse ja lautatissit, sit pitää ettiä sitä sokerisetää joka maksaa jylhän klinikalla muovipallot rintakehään.. >_

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      526
      3855
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      467
      3454
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3050
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2352
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2210
    6. 225
      1662
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      94
      1301
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe