Olen 176cm 19vuotias 75kg syön 1prk tonnikalaa öljyssä 1ps mama nuudeli, 1laku 83kcal, 1omena, 1tomaatti. 2hapankorppua rasvalla sekä niiden päällä yksi sulatejuusto siivu molemmille puolikas yhdestä siivusta jossa noin 50kcal?
syönkö liikaa?
12
272
Vastaukset
- miten voit
liikaa todellaki...
- syönkö liikaa
Ihan tosissani kysyn, meinasin kuolla viime kesänä syömishäiriöön. Haluaisin laihtua suht nopeasti 15kg, mutta en halua paastota.
- Minury
Jätä lakritsi pois ja tilalle esim. parsakaalia. Enemmän ravintoaineita, enemmän puputettavaa, pienempi kalorimäärä.
On olemassa nk. 'fitnessnuudeleita' joissa paljon protskua ja vähän kaloreita. Niitä tuon hötön tilalle. Tai jotain muuta perusravitsevaa normiruokaa. Kun keholla on laadukasta ruokaa josta ottaa energia, se myös käyttää sitä hanakammin.
Tonnikala hyvä, omena ja tomaatti on. Vaihtele hedelmiä. Hapankorpusta kuitua- ok. Toki myös näkkileipä käy. Levitteessä tulisi olla 80% rasvaa, se on parasta. Levitteessä riittää 1-2 grammaa per leipä. Sulatejuusto ihan jees, tilalle vois laittaa leikkelettä ja tammenlehtisalaattia. Mitä tummempi salaatti, sitä enemmän ravintoaineita.
Kylmää vettä, johon sekoitettu heraproteiinijauhetta, olis hyvä. Puoleen litraan riittää n. 10-20 grammaa. Protskua tarpeeksi =laihdut läskeistä, et lihaksista.- syönkö liikaa
Laihtuisinko tällä tavalla? En tiedä edes paljonko kaloreita on nykyisessä ruokavaliossani.
- Minury
syönkö liikaa kirjoitti:
Laihtuisinko tällä tavalla? En tiedä edes paljonko kaloreita on nykyisessä ruokavaliossani.
No eihän tuossa mitään jäätävää ruokamäärää ole.
- syönkö liikaa
Minury kirjoitti:
No eihän tuossa mitään jäätävää ruokamäärää ole.
Mitä luulet laihdunko tällä sen 15kg joulukuuhun mennessä? Onko ylipäätään mahdollista
- Minury
syönkö liikaa kirjoitti:
Mitä luulet laihdunko tällä sen 15kg joulukuuhun mennessä? Onko ylipäätään mahdollista
Tod.näk. nesteet lähtee hyvinkin nopeasti tolla määrällä (muista juoda!). Eli alkuun saattaa helposti hävitä parikin kiloa viikossa, riippuen toki myös liikunnasta. Jossakin vaiheessa aineenvaihdunta hidastuu ja joudut silloin tietysti liikkumaan enemmän.
Joulukuuhun on viis kuukautta, 22 viikkoa, joka tasaisena pudotuksena tarkoittais n. 700 gramman viikkovauhtia.
Bmi on nyt 24,2 js viidentoista kilon päästä 19,4. Eli normaalipaino.
Jokaisen kroppa suhtautuu eri tavalla. En mää ole mikään oraakkeli :D Teoriassa se vois onnistua.
Vaihtele kuitenkin ruokia, mieluiten 'loppua kohden' lisäät ravintotiheämpiä. En tiedä liikuntatottumuksistasi, mutta jos et ole tottunut, niin pari ekas viikkoa voit vetää rauhallisesti, tyyppiin pelkällä kävelyllä. Ala lisätä vauhtia vähitellen ja etsi lajeja, joista tykkäät.
Proteiinia pitäis ylipäätäänkin saada väh. 1g/painokilo. Tuohon vielä vähän kuntosaliharjottelua niin et laihdu lihaksista- ne kun lähtee loppujen lopuksi ihan yllättävän helposti. Et varmaan halua olla laihaläski?
Tää sun juttus varmaan kuuluis tonne varsinaiselle laihdutus-osastolle. Anyways, mikäpäs mä oon moralisoimaan
- we're meant 4da flys
karppaa. hiilarit vittuun
- 31kg
HYI! miten vitussa voit syödä noin paljon ? olin vähä aikaa sitte 166cm ja 50 kg ja se oli mun mielestä ihan vitusti liikaa joten päätin alottaa laihduttaa ainakiin 15 kg jasiis ainiin oon 15 v. mutta siis niin sit aloin laihduttamaan ja nyt olen 167cm ja 31 kg !! eli siis laihduin 19 kg !! siis 19 kg läskiä kähti lylleröstä !! eli eipä kannata pariin kolmeeen viikkoon syö mitää :DD mut en taju kuinka voit syyä noin paljo kaloreita ...hyirajotas nyt vähä xd
- _juuh_
:DDD mä niin haluaisin nähdä kuka idiootti on tämän kommentin takana
- Vitsit oot laiha :O
Aika paha D: Hemmetti oon sua 6 cm lyhyempi ja painan melki 20 kg enemmän :O
Eli siis 160 cm/49 kg ja 15 v ja oon kyl iha hoikka..
- misantropic
eiköhän se oo sellanen juttu et syö mitä syöt, kunhan liikut tarpeeks,, kun pissaliisat muistatte laihduttelu innoissanne sen että te ootte vielä kasvavassa iässä..14-16v
et kun nyt näivetätte kehoanne rasvoista ja hiilareista, on turha aikuisena parkua sitä et teillä on lattaperse ja lautatissit, sit pitää ettiä sitä sokerisetää joka maksaa jylhän klinikalla muovipallot rintakehään.. >_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1033634Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3161942Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1001626
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4231572Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21520Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431210MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431097Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3591041