Ongelmani on että rakastan vanhempiini hirveesti, mutta en osaa kertoa sitä heille. En vaa oo ulospäin suuntautuvaa tyyppiä. Mä suutun aina hirveen helposti ja tiuskasen heille jotain ja siintä useimmiten isän kanssa tulee riitaa ja vähän ajan päästä kun oon menny huoneesee ja kuunnellu musiikkii ja rauhottunu nii alkaa kaduttaa et sillee taas suutuin ihan tyhjästä. En kuitenkaa pysty vaa menemää takasin ja pyytämää anteeks. Onks kellää samalaist tilannetta? Mitä te ootte tehny sillo? Ja onks jotaa konstii jolla voisin vähentää tota mun tiuskimista ja muutenkii ku suutun nii helpost et oppisin hillitsemää itteni?
en osaa kertoo vanhemmille välittäväni heistä
2
78
Vastaukset
- iäkkääpi täti
Kyllä he tietävät että ovat sinulle tärkeitä. Kenelle sitten uskaltaa kiukutella, jos ei heille, joihin luottaa ja joiden rakkaus kestää. Olet varmaan siinä iässä, että on "tavallaan luonnonlaki" tempaista itseään aikuisuuteen. On jopa tervettä kokea kasvukipua ja halua ottaa etäisyyttä.
Sitten aikuisempana on jälleen helpompi ymmärtää omia vanhempiaan ja olla puolin ja toisin kiitollinen.
Kyllä ne vaistoaa sinun välittämisesi. - 70times7
se on sun luontees, ei sille voi mitään. sanot niille että on pakko kestää, sä oot vähän paskaluonne ja that's it .,, mäkin tiuskin yleensä, koska on heikot hermot.
voihan sitä vaan mennä ja pyytää anteeksi asia on kuitattu sitten voit aloittaa taas puhtaalta pöydältä. voit yrittää käyttää esim, vähän lällympiä sanoja, jos ihan manailuksi menee.
joskus kun musta on tuntunut, etten voi mennä pyytämään anteeksi, ja ylpeys menee edelle, niin mä vaan kävelen ja pyydän pikaisesti anteeksi. sitä joutuu vähän pois mukavuusalueelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984