venepaikka

jalaine1

Olen ostamssa venettä ja tarttis laituri paikka löytää Missä venetyä pitää alueelta merismasku, Lemu, Askainen, Naantali. Ja joku järkevän hintainen

8

1995

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LaItuR1

Kysäseppä Perlan telakalta, tai siitä viereisestä satamasta, minkä nimeä en nyt muista. Nämä siis Livonsaaressa.

• Naantali

Kultarantamarina Naantalissa on erinomainen paikka saariston portilla. Hinta on erittäin järkevä olosuhteisiin nähden. Tosin sitä ei ole tuettu verorahoista eli joudut maksamaan itse kaikki todelliset kulut.

• Kannattaa muuten tässä huomata se, että yhtiövastike on erittäin kohtuullinen. Ja laiturit alueen parhaimpia.

• Native
        jsk1234 kirjoitti:

Kannattaa muuten tässä huomata se, että yhtiövastike on erittäin kohtuullinen. Ja laiturit alueen parhaimpia.

Ja vielä kannattaa huomioida, että sijainti on helvetin kaukana yhdestäkään vierassatamasta turunmaan saaristossa. Jos on tarkoitus vain kelluttaa venettä laiturissa tai ajella lahdella, niin mikäpäs siinä, mutta jos haluat matkailla veneelläsi saaristossa, niin kannattaa varautua pitkiin itseääntoistaviin siirtymisiin kohti ainaisia samoja satamia. Jos itse olisin satamaa valitsemassa alueelta, niin Rymättylän länsipuoli, esim. Ajolan ranta, olisi ihanteellinen.

• tavallinen veneilijä
        Native kirjoitti:

Ja vielä kannattaa huomioida, että sijainti on helvetin kaukana yhdestäkään vierassatamasta turunmaan saaristossa. Jos on tarkoitus vain kelluttaa venettä laiturissa tai ajella lahdella, niin mikäpäs siinä, mutta jos haluat matkailla veneelläsi saaristossa, niin kannattaa varautua pitkiin itseääntoistaviin siirtymisiin kohti ainaisia samoja satamia. Jos itse olisin satamaa valitsemassa alueelta, niin Rymättylän länsipuoli, esim. Ajolan ranta, olisi ihanteellinen.

Haloo hei. Kysyjämme meinasi Järkevän hintaista laituripaikkaa. EIKÄ mitään **tun marinaa.

http://www.naantali.fi/asuminen_ja_rakentaminen/venepaikat/fi_FI/venepaikat/?u4.highlight=venepaikat

• Eri profiili
        Native kirjoitti:

Ajolanranta Oy ei kartan perusteella ole lähempänä eikä kauempana kuin Kultarantakaan. Paikkojen keskinäinen etäisyys ei ole kovin suuri, Ajolanrannasta on lyhyempi matka suoraan länteen koska se on lännempänä, mutta etelään ja kaakkoon vastaavasti pitempi. Lisäksi kaiki tietenkin riippuu veneen nopeudesta ja siitä pitääkö veneilystä.

Näiden kahden välillä valinta perustuu muihin seikkoihin. Ajolanranta on kaupallinen satama ja Kultaranta osakassatama, joskin sieltäkin voi vuokrata paikkoja. Jos aikoo pitää venettä pitkään, saattaa osakkuus olla järkevä vaihtoehto. Osakkuudessa ainakin maksut menevät aina omaksi hyväksi.

Toinen merkittävä ero on palvelutarve. Kultarannassa löytyy palveluja enemmän ihmisten hemmotteluun, Ajolansaaresta veneen ylläpitoon. Sen verran eri tavalla on paikat profiloituneet, että päätös näiden kahden lähekkäin olevan vaihtoiehdon välillä on muualla kuin maantieteessä

• jalaine1

Tarkoitusvon käyttää venettä kalastukseen ja metsästykseen ja metsästys alueet ovat lemussa joten siksi haluaisin läheltä lemun vesialueita ja sen ei tarttr olla liki palveluita vaan ihan vaan veneen säilytykseen. Muuten nostaisin aina mutta ei ole traileria eikä ole kerralla laittaakaan 300-400 enenpää

• Kultarantaa pukkaa

Jos on traikkukokinen vene, Kultarannasta saattaa irrota paikka tulla budjetilla.
        Se on sen verran lähellä, että säästät polttoainekuluissakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109