Mistä johtuu että aina kun lähden esim lenkille, hypin, niin korvat lukkiutuu, tuntuu että ne on täynnä ilmaa ja humisee vaan, ja tosi vaikeaa saada normaaliksi. Olen topsipuikolla koittanut puhdistaa mutta mitään ei tule. Mistä tälläinen johtuu? Olen muuten ihan terve ..
Korvat lukossa
1
137
Vastaukset
- Avoin korvatorvi?
Älä ainakaan topsyillä kaiva. Korvavaikku vaan junttautuu tiukemmin kiinni. Itselläni on ollut ongelmia korvatorven läpän kanssa, joten tarjoan nyt kaikille muillekin samaa ongelmaa. Eli googleta avoin korvatorvi. Vaiva voi olla hyvinkin se, koska liittyy lenkkeilyyn. Lenkkeillessä nielu voi kuivua, ja kuivuus huonontaa korvaläpän toimintaa.
Voit kokeilla A-vita tai nenänkostutustippoja, niiden pitäisi kostuttaa myös korvatorven suuta. Siis nenän kautta tiputettuna. Ulkoinen osa korvaa on korvakäytävä, vika ei ole siellä, vaan korvatorvessa, joka on korvan ja nielun välillä. Voit myös kokeilla puristaa nenän kiinni samalla lailla kuin lentokoneessa ja imaista samalla nenän kautta ilmaa sisään. Jos korvatorvien läpät ovat auki, ne voivat sulkeutua sillä. Vaiva on kiusallinen, muttei vaarallinen. Ja mitään kunnollista hoitoakaan siihen ei ole, lähinnä nuo tipat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836422Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4454484Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633654Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1162335Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1362291Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221036En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta45892- 90820
- 59725