Mistä johtuu että aina kun lähden esim lenkille, hypin, niin korvat lukkiutuu, tuntuu että ne on täynnä ilmaa ja humisee vaan, ja tosi vaikeaa saada normaaliksi. Olen topsipuikolla koittanut puhdistaa mutta mitään ei tule. Mistä tälläinen johtuu? Olen muuten ihan terve ..
Vastaukset 1
- Avoin korvatorvi?
Älä ainakaan topsyillä kaiva. Korvavaikku vaan junttautuu tiukemmin kiinni. Itselläni on ollut ongelmia korvatorven läpän kanssa, joten tarjoan nyt kaikille muillekin samaa ongelmaa. Eli googleta avoin korvatorvi. Vaiva voi olla hyvinkin se, koska liittyy lenkkeilyyn. Lenkkeillessä nielu voi kuivua, ja kuivuus huonontaa korvaläpän toimintaa.
Voit kokeilla A-vita tai nenänkostutustippoja, niiden pitäisi kostuttaa myös korvatorven suuta. Siis nenän kautta tiputettuna. Ulkoinen osa korvaa on korvakäytävä, vika ei ole siellä, vaan korvatorvessa, joka on korvan ja nielun välillä. Voit myös kokeilla puristaa nenän kiinni samalla lailla kuin lentokoneessa ja imaista samalla nenän kautta ilmaa sisään. Jos korvatorvien läpät ovat auki, ne voivat sulkeutua sillä. Vaiva on kiusallinen, muttei vaarallinen. Ja mitään kunnollista hoitoakaan siihen ei ole, lähinnä nuo tipat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri661877- 811445
- 931078
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45874Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41830Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus286828Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,263755- 57738
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied110708- 39653