Vielä tällekkin palstalle:
Hei!
Näin alustavasti kyselen, eli kyseessä on puhdastrotuinen hyväsukuinen ja metsästyslinjainen karhukoira. Urospentu on n kuukauden ikäinen ja terve, leikkii toisen pennun kanssa ja syö täysin normaalisti.
Käsittääkseni toinen pentu on raapaissut urospentua silmään ja silmä tulehtui. Lääkkeistä huolimatta näyttää siltä että silmä joudutaan poistamaan. Useilta kokeneilta karjalankarhukoirien kasvattajilta ja metsästäviltä koiraihmisiltä olen kuullut että puuttuva silmä ei vaikuta koiran toimimiseen metsässä, eikä se vaikuta sen elämään muutenkaan. Olisiko siis tällaiselle koiralle ostajaa? Koira ei ole minun, mutta mikäli en sitä osta ja käytä eläinlääkärillä ja hoida kuntoon, se lopetetaan. En todellakaan tahtoisi että koiraa lopetetaan, mutta itselläni ei ole sitä mahdollista pitää isompana meillä asustavan toisen koiran takia. Jos nyt kuitenkin sen ostan ja käytän eläinlääkärillä sun muilla ja se paranee ja sille ei löydykään kotia, se joudutaan lopettamaan.
Koiraa tuskin voi käyttää jalostukseen, kun ei tiedä onko taustalla perinnöllinen vika.
Onko siis missään metsästävää ihmistä joka ostaisi hyväsukuisen YKSISILMÄISEN koiran?
Löytyisikö tällaiselle koiralle ostajaa?
Koiraihminen
0
88
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353335Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1272407Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241917Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.711492Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142- 601135
Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e491076- 611001