Saako r-kioskeilta sähkötupakkaa?
R kioski sähkötupakka
95
103964
Vastaukset
- lolololololo
saa
- Anonyymi
Saako Hesburgerista marihuanaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkailta saa ja ulkopuolelta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😅🤣😂😅🤣😂😅🤣😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Asiakkailta saa ja ulkopuolelta
Saa ja piipun myös
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riippuu hesestä
- juuri hain
saa, kertakäyttöisiä. yhdestä 800 henkosta
- Suotina
Paljon makso
- Anonyymi
Saako kirkosta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kirkosta?
Papilta saa ja kanttorilta
- Anonyymi
Paljon ne makso
- tarvitsen
Mikäköhän sen ikäraja on? Onko se k-15 vaiko k-18???
- Anonyymi
k-17
- Anonyymi
18 ikävä kyllä vituttaa muaki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
k-17
Dämäri🤦♂️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
18 ikävä kyllä vituttaa muaki
Sama ei vape ees tee paskaakaan
- yjtuk
Lain mukaan ei tietääkseni ikärajaa, mutta harva kauppa myy alle 18v, kannattaa kyllä edes yrittää, jos vaikka sattumoisin oli ammattitaidoton myyjä ja/tai kaupassa ei kielletä sähkötupakan myyntiä alaikäisille
- Anonyymi
On niissä ei saa polttaa eikä myydä jos ei ole ikää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niissä ei saa polttaa eikä myydä jos ei ole ikää
Mä oon 10 saako mä ostaa vape r kioskilta
- jndef
kuulemma pyytävät rahaa vastikkeeksi.
- Anonyymi
Tottakai ne pyytää
- kiuy
Mehunesteellä.
- tarvitsen
Myydäänkö sähkötupakkaa alle 18 vuotiaalle jos siinä on pelkästään mehunestettä? Onko siinä edes nikotiinia?
- Äsken ostin kans
Just niitä n.800 hentsan kertakäyttömalleja on, perus ja menthol. 8 euroo, nikotiiniton ja ikäraja 18.
- Anonyymi
No eihän niitä edes vittu saa mistää
- Gabrielmikael
Voi yhden tähden!
Sama vastaus kuin "Saako nakkikioskilla turpiin?". KÄY KYSYMÄSSÄ!!- Äsken ostin kans
^ Jep, ja saakohan kaupasta maitoa? :D Ehkä tämä nyt tärkee informaatio jollekin...
- Anonyymi
Tai ottamassa Turpiin sieltä aina pään aukojat saa harmeja 👍👍
- Anonyymi
Eihän ne saa tyyliin ees kertoa valikoimaa ja piilossa näitäkin pidetään.
- *** IL Kallio ***
Tein tänään löydön! Helsinginkadun PIIPPU kaupassa myydään sähköröökii ja sitä...
- XD0987
Miten helkutissa se 800 hönkäsyn savuke toimii? Onkohan se mun rikki...
- Anonyymi
Sun pitää ottaa siitä sellane kalvo pois sitte siellä alapuolella on yleensä kumijutti se otetaan pois ja joskus vapen sisälläkin on sellane tarra se otetaan vielä
- piiperipiip1234212312
nakki kioskilla
- Anonyymi
Onko nakkikioskeja enää montaa???
- Enenwkwkwmsndbsjsllsbsv
Mitä makuja ärrältä saa
- Anonyymi
Kaikista R-kioskista saa nykyään VEEV-nimisen sähkötupakan! Se on vissiin sellaine mis on valmis podi, eli ei tartte sekoitella mitään nesteitä vaan on heti käyttövalmis. Eikä oo kertakäyttöinen
- Anonyymi
paljo maksaa ja mistä r kioskista sä oot hakenu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
paljo maksaa ja mistä r kioskista sä oot hakenu
Kerro minullekki jos saat tietoa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro minullekki jos saat tietoa!
Myydään kaikissa r kioskeissa. Hinnan saa selville ostamalla sen.
- Anonyymi
Onko se siis heat not burn laite cai
Ihan vapenesteitä käyttävä sähkötupakka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se siis heat not burn laite cai
Ihan vapenesteitä käyttävä sähkötupakkaVapenesteitä käyttävä laite
- Anonyymi
Veev on vähän lapsellinen.höyryä tulee vähän.pääsin tosin sillä irti tupakasta.suosittelen18mg kapseleita.Halpaa lystiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myydään kaikissa r kioskeissa. Hinnan saa selville ostamalla sen.
24 euroa maksaa.
- Anonyymi
R-kiskalta löytyy nykyään myös Vapeson-merkkinen kertakäyttövaoe ja sisältää nikotiinia, hinta 7,99€ ja makuna orginal (tupakka) ja rounded, kun saa Suomessa ei saa muita makuja myydä. On hyviä, oon siirtynyt normitupakasta tähän👌
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapenesteitä käyttävä laite
Siellä on kahta eri merkkii, veev on ihan ok sähkörööki, kertakäyttöisiä tai sit semmoisen paketin mis on ladattava ja vaihtopäitä vissii 4kpl ni joku 24e.... Kaikilta ärriltä pitäs saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
24 euroa maksaa.
Ei se uskalla käydä kysymässä, ku kerta täällä utelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
R-kiskalta löytyy nykyään myös Vapeson-merkkinen kertakäyttövaoe ja sisältää nikotiinia, hinta 7,99€ ja makuna orginal (tupakka) ja rounded, kun saa Suomessa ei saa muita makuja myydä. On hyviä, oon siirtynyt normitupakasta tähän👌
Juu on tullu testattua ihan ok kun suomen hintatasoa ajattelee joku 400 huom kunnon puffia tosta irtoaa. Kesti itellä noin 3 päivää ja aski kestää 1.5 päivää ja on kalliimpi jos ostaa nikotiinipusseja kylkeen niin pääsee kyllä hyvin irti ja jos pakko polttaa nii ottaa tosta ja rounded maku parempi vanilijasikari tjsp. Vapekaupoissakin tupakan makusia vapeja tota on mentholina mut en oo varma myydäänkö Suomessa.
- Anonyymi
35 se kone ja 8e täyttö laakit
- Anonyymi
Siis saaks sielt vapeen nesteitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis saaks sielt vapeen nesteitä
Ei ku sun pitää ite tehdä, r-kioskilta saa vaan nikotiinia, jos haluut sitä pelkkää nikotiinia vetää nii anti mennä vaa. Käykää mielummin vapekaupoissa kyselee. Ei ärrä kumminkaa mikää tupakkakauppa ole.
- Anonyymi
Kannelmäen Kaaren Ärrällä tuo edellä mainittu laite maksoi 22€.
- Anonyymi
Montakohan puffia niissä on jotka maksaa yli 20€??
- Anonyymi
mistä Kajaanista saa sähkötupakkaa. Olen alle 18
- Anonyymi
Et saa mistään alaikäisenä. Odota että täytät 18
- Anonyymi
Ei vittu xDd
- Anonyymi
Voiko 11 v ostaa sähkärin r-kioskilta ja onko siellä nikotiiniton versio
- Anonyymi
Ei saa alaikäinen sähkötupakka. Ei edes nikotiinitonta
- Anonyymi
Myötistä
- Anonyymi
Jos sinulla parta kasvaa
- Anonyymi
Eti jtn rainereita ja osta niiltä💀
- Anonyymi
Meidän r kioskilla veev maksoi 25€ plus nikotiinikapselit 18 mg 8€ toinen vaihtoehto on 9 mg joka taitaa maksaa saman verran. Mulla kapselit kesti kaksi päivää ja verbin käyttö jäi siihen. Akku ei kestä juuri mitään mutta latautuu onneksi nopeasti. Höyryn määrä on todella onneton.
Mulla on myös ihan oikea höyrytin jonka ostin sähkösavuke liikkeestä ja sen käyttö tulee paljon halvemmaksi. Mulle riittää 3 mg neste jota höyryttelen. Ostan aina 20 mg nikotiinipullon ja tyhjennä sen 50 mg täyttöpulloon ja lisään loput pohjanestettä. Se riittää viikon.
Veev jää hätävaraksi mutta vakituiseen en sitä ala käyttämään. Ei paljon halvemmaksi tupakointia sen käyttö tule - Anonyymi
Veev sähkötupakka on pieni ja kätevä ,eikä tervaa
- Anonyymi
Kallis käyttää. Oikea sähkötupakka tulee halvemmaksi ja saa niksan määrää säädettyä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kallis käyttää. Oikea sähkötupakka tulee halvemmaksi ja saa niksan määrää säädettyä
Kyllä ne kapselit voi täyttää uudestaan. Itse tein pienen reiän kapselin "ikkunaan" ja otin puhelimesta yhden turhan ruuvin korkiksi. Nyt muutaman täytön jälkeen pelaa vielä ihan hienosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne kapselit voi täyttää uudestaan. Itse tein pienen reiän kapselin "ikkunaan" ja otin puhelimesta yhden turhan ruuvin korkiksi. Nyt muutaman täytön jälkeen pelaa vielä ihan hienosti.
MacGyver.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä laitoit tilalle? Valkaisuainetta , klooria vsi pyykkietikkaa? Pyykkietikka kuulema raikastaa hengityksen..
- Anonyymi
Saa .
- Anonyymi
Ei saa, pyydä joulupukilta vaikkei se kyllä lapsille tuollaisia tuo.
- Anonyymi
Jos uudelleentäytettävä sähkösavuke löytyy jo omasta takaa, voit ostaa siihen nesteitä. Liqua on miellyttävämmän makuista, mutta kalliimpaa. Elda taas tunkkaista, mutta edullista. Hinnat ovat vahvuudesta riipppumatta ainakin läheisellä r-kioskilla 7.00 euroa eldalta ja 8.8 euroa liqualta.
- Anonyymi
Paljonko nesteitä tuolla 7€ saa
- Anonyymi
Kyllä saa
- Anonyymi
Kyllä saa
Mutta samalla pitää rekisteröityä, en tiedä minne tiedot menevät, koska joudut näyttämään henkilöllisyystodistuksen ja antamaan puhelin numeron oston yhteydessä- Anonyymi
Veev on takuu tuote. Rekisteröitymällä laitteelle vuoden takuu..
- Anonyymi
Saako sähkötupakkaa vain kassoilta
- Anonyymi
Olet ilmeisesti alaikäinen kun tämmösiä kyselet. Jep. Et pysty pöllimään sähkötupakkaa koska ne on myyjän selän takana. Sitähän tuolla kysymyksellä haet
- Anonyymi
Ja mitä Makuja ja mitä maksaa Kiitos 👍
- Anonyymi
Mene r kioskille kysymään
- Anonyymi
R kioskeilta kai jotain saa mutta iha lain mukaan nikotiinittomat vapet on sallittuja myydä ja luovuttaa alaikäisille kunhan ei ole nikotiinia. Mutta jos on nikotiinia ikäraja luovuttamiselle ja ostamiselle on k18. R kioskin vapet ainakin kertakäyttöisiä eli ei voi lataa mut siel oli joku 8e vape 800puffine.
- Anonyymi
Iha suurinmasta osast r kioskeja saa ja sitte osassa on niksaa osassa ei niissä missä ei oo niksaa ei ole ikärajaa. Ja r kioskeist saa myös kertakäyttösiä sekä ladattavia
- Anonyymi
Sähkötupakka ilman nikotiinia on myös K18 tuote. Jos myyjä myy sellaisen alaikäiselle niin hän tekee rikoksen. Ja tämä on fakta
- Anonyymi
saa
- Anonyymi
Kesäkuussa R-kioskeille tuli lupa myydä kertakäyttöisiä sähkötupakoita. Veevin lisäksi tajolla myös Vapeson. Käytetyt tupakat voi viedä kierrätettäväksi R-lle.
En tiiä mutta mistä päin keravaa voi ostaa vapea jos on 10 vuotias ja 1
46cm- Anonyymi
Mitä hittoa, ei ton ikäinen mitään vapea tarvitse, kasva ensin aikuiseksi🙄
- Anonyymi
Voinko ostaa keravan rauteiden vieressä olevaan r kioskista vapen kun oon 10v
- Anonyymi
No et
- Anonyymi
Tottakai voit ja kaljaa myös
- Anonyymi
Jonkun Hinta ja Tuotelistan voisitte julkaista ni muutkin tupakoitsijat voisi vaihtaa näihin.
Todella sekavaa shittiä ellei käy tupakkiliikkeessä kysymässä.
Ärrä vape 8e tai 25e Puff ei kerro VITTUAKAAN meille muutakuin nörteille ja asiasta tietäville..- Anonyymi
Niinpä, aika älytöntä kun mitään tietoa tuotteista ei saa mistään, kun ei ne kiskan myyjätkään mistään mitään tiedä vaikka kysyisinin!
- Anonyymi
Pyydä Veev One laitetta, maksaa n.8€ ja siihen 2kpl podikapselipakkausta, maksaa n. 8-9€. Erillaisia (makuja) podikapselipakkauksia on Suomessa 5 (Classic, Blended, Fine, Balanced, Mellow), joista itse olen testannut kahta, Blended:in maku on sikarivivahteinen ja Fine ehkä normaalin "sinisen" tupakan makuinen. Puff tarkoittaa suuntaa antavasti, että kuinka monta sekunnin kestävää "imaisua" tuotteesta/säiliöstä saa. Tämän laitteen podikapseleissa ilmoitetaan n.1000 puff / kapseli.
Terveellisempää elämää kaikille tupakasta näihin laitteisiin siirtyville, muiden ei kannata näitäkään käyttää, kun savuttomuus on tietenkin se kaikkein terveellisin vaihtoehto. Toivottavasti Suomen päättäjät ei kuse tätä toimivinta ratkaisua syöpäkääryleiden vähentämiseksi, monet jopa ovat ajan saatossa näillä tuotteilla päässeet kokonaan tupakasta eroon.
- Anonyymi
Onko noissa ärrän myymissä sähköröökeissä esim mentholin makua?
- Anonyymi
Ei ole. Makuaineet on kielletty
- Anonyymi
Myykö r kioskin myyjä sähkötupakkaa alle 18 vuotiaille
- Anonyymi
Saako r kioskin myyjä myydä puffin alle 18 vuotiaalle??
- Anonyymi
paljonko maksaa vape
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346