Kertokaa oma tarinanne.
Kuinka monta vuotta haitte? Pääsittekö heti sisään? Luovutitteko? Millaisilla lukionpapereilla haitte? Minkä laista oli teidän arki kun luitte pääsykokeisiin? Oletko super viisas, joka pääsi heti sisään vai normi kaveri, joka teki vain paljon työtä sen eteen?
Entäs koulussa? Millaista porukkaa?
Tie lääkikseen!
6
663
Vastaukset
- sepppo3
En kerro.
- Jea jea
Olen 30-vuotias enkä ole vieläkään päässyt lääkikseen. Kuudet valintakokeet mulla jo takana. Unelmaani en jätä!
- näin on
Luin yliopistossa vuoden fysiikkaa, ei napannut. Sen jälkeen eka yrittämällä ilman valmennusta sisään. Luin pari kk noin 5-6 tuntia päivässä.
- Cursus
Ylioppilaskirjotusten jälkeen luin sen pari kuukautta ja kävin samalla valmennuskurssin. En päässyt sinä vuonna, tais jäädä viidestä pisteestä. Menin lukemaan kemiaa ja edellisestä vuodesta viisastuneena aloitin luku-urakan lokakuussa. Lähinnä viikonloppuisin tuli luettua n.8h/päivä vuodenvaihteeseen asti. Keväällä tihensin tahtia ja luin 8-10h päivittäin, vklp vähemmän. Oikeastaan ihan kokopäivätyö, siksi muut opinnot jäivät. Sen verran kävin yliopistolla, mistä arvelin olevan hyötyä..
2011 pääsin Turkuun ja yopaperit M- Cursus
Niin ja toisella kerralla en mennyt valmennuskurssille, käytin omatoimisesti niitä materiaaleja mitä edelliskerralla sain.
- mapsu2
Luin lukiossa vain puolet fysiikan kursseista ja osan kemian kursseista, mielenkiinto ei riittänyt enempään. Päätin sitten kuitenkin lukion jälkeisenä kesänä, että lääkikseen on haettava. Luin itsenäisesti lukiokurssit kotona joulusta lähtien arkisin n. 8 h päivässä ja kävin keväällä valmennuskeskuksen lyhytkurssin. Näillä eväillä ja E:n papereilla pääsi hyvin sisälle. Töitä sai kyllä todellakin tehdä kevään aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043384
- 883073
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381857
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337