Varovainen luottokorrtien kanssa, kun varaatte Airbnb kautta!

Barceloonaan!

varasin Barcelonasta Airbnb kautta majoituksen. Ko paikka oli jo keretty varaamaan, ja he ystävällisesti kertoivat että luottokorttini katevaraus oli vapautettu. Mutta kuinkas kävikään. Sen jälkeen luottokorttini ei ole toiminut, koska pankki tutkii arirbnb reklamaatioita, ja nyt pitää odottaa muutamapäivä. Että ei enää koskaa. sitä kautta varauksia.

1

433

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Barcelonaan edelleen

Itse varasin Apartementos Barcelonan kautta huoneiston. Joka välitti Myspace Barcelonan huoneistoja. Vakuusraha 400 euroa, jonka ottivat tililtäni. Sanoivat palauttavansa sen parin päivän sisällä loman loputtua, nyt odoteltu neljä päivää, eikä rahoja kuulu ei näy. Myös Myspace Barcelona veloitti tililtäni 200 euroa, ilman allekirjoitustani. Moka on heidän ja Apartementos Barcelonan välinen, johon minulla ei ole ollut osaa ei arpaa. Olen ollut jo VISAn asiakaspalveluun asiasta yhteydessä. Täytyy tehdä Oikaisupyyntö. Ja vaihtaa VISA kortinnumerot. Ikäviä juttuja jotka harmittavat. Mutta näitä firmoja en aio käyttää jatkossa. Edellisvuotena käytimme toista yritystä ja homma toimi moitteettomasti.
      Onko muilla kokemuksia näistä firmoista? Onko rahani menetetty?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1632
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      36
      864
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      839
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      36
      759
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      756
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      699
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      663
    Aihe