Nyt...huomenna..tai joskus?
Olen 37-vuotias kaiketi hyvännäköinen, runsasmuotoinen, isorintainen huumorintajuinen neito Espoosta ja etsin seurakseni salaisiin seksileikkeihin toista naista. Voit olla minkä ikäinen tahansa, minkä näköinen tahansa, kunhan olen rehellinen,
pidät itsestäsi ja sinulla on sama halu:
Halu rakastella toisen naisen kanssa.
Voimme jättää yhteen kertaan. Tai kokeilla säännöllisesti. Oppia tutustumaan. Ja koska naisia ollaan, hommaan liittyy luonnollisesti fiksua keskustelua :), hellyyttä ja yhdessäoloa.
Sinulla saa olla lapsia, mies, koira, mitä vaan tai menevä sinkkunainen.
Jos uskaltaudut jo tänään...niin tavataan jo tänään?
Itselläni on mies ja lapsia, mutta tämä on vain minun salainen juttuni.
Toteutetaanko salaiset fantasiat osin todeksi?
Päivi
Lähtisikö kukaan seikkailuun tänään tai...
7
1760
Vastaukset
- minä vaan
hei vaan!
mieli kyllä tekisi kokeilla, sillä jo pari kertaa olen tänä vuonna tämän ihanan tunteen saanut kokea eli suudella naista ja vähän muutakin. se tunne on jotain aivan jotain mystisen sykähdyttävää, mitä ei kyllä voi ikinä kokea miehen kanssa vaikka olisi kuinka rakastunut tähän.
nykyisen mieheni kanssa olen tuntenut jo 20 vuotta, joista viim. 15 asuttu yhdessä ihan onnellisesti ja rakastuneesti.
en tiennyt/tunnustanut itselleni olevani bi ennenkuin tänä kesänä eräs hyvä naistuttavani 'houkutteli' tämän(kin) puolen esiin itsessäni. silloin ajattelin, että 'kerran täällä vaan eletään, joten kaikesta ihanasta nautinosta, joka kohdalle sattuu pitää nauttia täysin sydämin eikä pitäisi hävetä edes tälläsiä ns. poikkeustapauksia' (vaikka mun mielestä ne oikeasti ei edes ole poikkeustapauksia vaan normaalia ihmismielen kiemuraa).
en pysty kovin helposti ns. huijaamaan miestäni (hän ei siis tiedä tästä puolestani mitään) ja lähteä tapaamaan ketään noin vain, mutta ajattelin kuitenkin kertoa omista tunteistani eli meitä on siis muitakin samanmielisiä täällä espoossa, mutta toivottavasti joku rohkaistuu tästä ja toteuttaa unelmasi kanssasi, koska sen ihanampaa en tiedä kuin suudella toista naista silloin kun molemmat ovat samalla aaltopituudella - siihen ei pysty kukaan mies vaikka olisi kuinka rakas! vain toinen nainen tietää mistä nainen pitää...
t. minä vaan (kohta 40 v.) - jellona
Olis kiva meilailla ja vaihtaa ajatuksia.. laita osoitteesi..
- Jellonalle
Kirjoita ihmeessä niin jutellaan lisää
- jellona
Jellonalle kirjoitti:
Kirjoita ihmeessä niin jutellaan lisää
Sun osoite puuttuu joten laitan tässä omani. [email protected]. Kirjoittele!!!
- Usva9
Ei ole sun osoitettas, joten laitan tähän omani.
Ottakaa yhteyttä muutkin naiset iältään 18-30 väliltä. Minä haluan todella itse harrastaa läheisyyttä, kosketusta, rontantiikkaa ja myös seksiä toisen naisen kanssa.
Itse olen yli 20v ja asun Lahdessa, toten myös kaumpana asuvat voivat tulla luokseni.
Voin toteuttaa toisten seksifantasiat, jos ne ovat sellaisia joista itse myös pidän ja yhdessä suunnitellaan vaikka millaisia kokeiluja vain mielikuvitus on rajana, myös kimppakiva (mutta vain naisten kanssa).
mailaa jos kiinnostuit: [email protected]
Usva - volvo
lähden ja tulen.mutta en tänään kyllä pääse.mutta olisin kiinnostúnut tapaamaan.itse olen 36v myöskin rehevä nainen.tässä mun osote jos haluat ottaa yhteyttä [email protected]
- Odottanut
Tervehys Päivi,
minäkin olen etsinyt jo pitempään naista itselleni, sellaista jonka kanssa jakaa kaikki vimmaiset ajatukset naisten völisestä himokaista hetkistä. Seurustelen, mutta kuten kait sinäkin, etsin jotain vain minulleni.
Olen yli nelikymppinen taiteen parissa työskentelevä nautiskelija. Ihan ok näköinen.
Enkä sit kaipaa miehiä mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial211800Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3471514Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091122Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118- 1421116
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928