Minulla on niin useita suosikki sarjoja että on tosi vaikea pistää niitä paremmuus järjestykseen. Mutta olen nähnyt satoja anime sarjoja, joten uskallan nyt nämä tänne pistää.
1. One piece
2. Hajime no ippo
3. Sword art online
4. Hunter x hunter 2011
5. Shingeki no kyojin (Attack on titan)
6. Claymore
7. Toradora
8. Nana
9. Major
10. Great teacher onizuka
11. Code geass
12. Death note
13. Blood
14. Hopeanuoli ja weed
15. Rainbow: Nisha Rokubō no Shichinin
16. Steins gate
17. Naruto (Naruto oli aluksi tosi hyvä, mutta taso on pudonnut hurjasti... seuraan sitä joka viikko)
18. Detective conan (Aloitin vasta joku puolivuotta sitten seuraamaan, ja on kyllä todella hyvä.)
19. Heroic age
20. Shinsekai yori (Todella hyvä!!! Ois päässy top 10, mutta poika love poika ja tyttö love tyttö suhteen vuoksi joutui tänne.
Minun top 20 anime sarjaa! Paremmuus järjestyksessä
5
314
Vastaukset
- el psy congroo
1.katsottu, myös oma ykkössuosikki
2.ei ole katsottu
3.katsottu
4.ei ole katsottu
5.katsottu, loistava tarina
6.ei ole katsottu
7.katsottu
8.ei ole katsottu
9.ei ole katsottu
10.katsottu, tosi hauska komedia
11.katsottu, tosi hyvä juoni
12.katsottu, tosi hyvä juoni
13.ei ole katsottu
14.katsottu hopeanuoli, mutta ei weediä
15.ei ole katsottu
16.katsottu ja tykkäsin siitä lopusta ^^
17.katsottu, mutta viimiset 50 jaksoa näkemättä
18.Lukenut mangaa ensimmäiset 70 pokkaria
19.ei ole katsottu
20.ei ole katsottu
Respectii kaikille ketkä nostaa One Piecen listan ensimmäiseksi!- moiiiiiiiiii
Itse olen aika uusi anime fani ja olen katsonyt vaan attack on titanin, anotherin ja dead noten
- hiljaisuusaivoissa
moiiiiiiiiii kirjoitti:
Itse olen aika uusi anime fani ja olen katsonyt vaan attack on titanin, anotherin ja dead noten
moiiiiii suosittelen katsomaan Hunter X Hunter 2011
- muutakinkatsottavaa
Listaan näin huvikseni myös itse 20 anime sarjaa joista pidin. En tosin mene sanomaan että tämä olisi minkäänlainen paremmuusjärjestys... laitoin numerot jälkeenpäin... tekee jotenkin helpommaks hahmottaa lista..
1. Full Metal Alchemist: Broterhood
2. Ghost in the Shell: Stand Alone Complex
3. Steins; Gate
4. Jormungand
5. Fate/ Zero
6. Cowboy Bepop
7. Shingeki no kyojin (Attack on titan)
8. Baccano
9. Kara No Kyoukai (The Garden of Sinners)
10. Higurashi No Naku Koro ni
11. Blacklagoon
12. Ergo Proxy
13. Helsing Ultimate
14. Texnolyze
15. Jigoku Shojo
16. Serial Experiments Lain
17. FoolyCooly / FLCL
18. Darker Then Black
19. Paranoia Agent
20. Mirai Nikki - HunterXHunter
Hunter X Hunterista plussaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83336MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411556Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61972Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758