Olen nuori nainen ja on tullut huomattua että kovasti kyllä on seksi mielessä. Taidan olla todella kiimainen, koska ihan mielettömästi kiihottaa kun itseäni reilusti vanhemmat (30-45v) ja komeat, tuhmat miehet langettavat katseensa minuun.. Voi kyllä olla että minä olen usein se joka ensin katsoo...
Fantasioin päivittäin ventovieraan ihmisen kanssa sekstailusta, on sellaisia tapahtunutkin ja mielettömän hyvältä tuntuu. On tullut pantua merkille, että miesten katseista voi todellakin päätellä kuka olisi valmiina seksiin ja kellä on tuhma ilme kasvoilla. Te miehet kyllä välillä syötte minua silmillänne.. Sen vaan tuntee kun se vetovoima kulkee siinä välissä... En vaan saa teistä tarpeekseni ;) Se seikka on kyllä huomioitava että olen varattu, kihloissa. Minulla on takana villi nuoruus ja paljon seksikumppaneita, en tainnut sittenkään saada tarpeeksi kyytiä ennen sitoutumistani.. Pliis miehet, älkää olko niin haluttavia.. ;)
Miesten himokkaat katseet
16
1828
Vastaukset
- Cafe au lait
Jotta homma ei jäisi epäselväksi, niin kokeillaan ihan piruuttaan, miltä se seksi tuntuisi 38v miehen kanssa.
Itselläkin vähän kiikun kaakun, että en tiedä kumpi on kiimaisempi, minä, vai se nainen, jota katson kävellessäni..
Mutta hei, laita yhteystietosi, niin kävellään kadulla vastakkain, ja sitten pannaan. Olen 50v mies ja myös tosi kiimainen. Kaikkien vastaan tulevien naisten kohdalla jään aina miettimään, että miltähän ton paneminen tuntuisi. Tissit, huulet ja silmät arvioin aina ja sit katson vielä perään pepun muodon. Te naiset ootte niin pirun ihania ja haluttavia. Kiitos, että ootte olemassa. Mille minäkään sitten runkkailisin ;)
- myli40mies
Onko ap. tehnyt itse sitä, että tuo itseään miehille esiin?
Itse olen kokenut muutamien naisten hodalta sitä, että tuodaan hyvinkin kriittisiä paikkoja vähän niinkun tarjolle. Esim. tuodaan peppua tai pimperon seurua vaatteeseen verhottuna silmien tasoon ja joskus sitten aivan suoraan haetaan tilannetta, jossa päästään katsomaan silmiin.
Ei se ole aina sen miehen juttu, ettäkatsotaan himokkaasti, vaan kyllä nainenkin tuo itseään tyrkylle. Omissa kokemuksissa on vain se ongelma, että tilanne jossa naisen vetskari on 20 cm päässä omista silmistä, niin ei pysty sanomaan mitään tai tekemään käsillä mitään. Kaikki on naisen vallassa.Tuo on totta. Monet naiset tarjoaa itseään. Tissit bussissa tai minihameinen perse baarijonossa ei aina ole sattumaa. Tosin tarjoan itsekin seisovaa kullia samoissa tilanteissa... onko se sitten sitä kiimaista parinhakua ? ihanaa, jos on ;)
- Miesten paulois (ap)
No joo täytyy myöntää että pukeudun monesti niin että korostan parhaita puoliani, hieman avoimia paitoja ja korkokenkiä ym.. ;) Ehkä sitten tahdon että saan katseita, mutta kyllä vaikka ihan arkivaatteissakin olen niin huomiota tulee, jos vähän on hymy kasvoilla ja tuhmat mielessä.. ;)
Tosiaan villi nuoruus takana ja paljon kumppaneita, miehiä jotka tulivat iskemään ja halusivat seksiä.. kai se tottumus sieltä kumpuaa, mutta varattu tosiaan olen, tosin minulla tekee enemmän mieli seksiä kuin miehelläni ja 90%:sti teen aloitteen seksiin.. Ehkä se johtuu siitäkin, että en ole varma haluaako mieheni minua oikeasti, uskon kyllä että haluaa, mutta ehkä kaipaan sitä että hänestä huomaisi että nyt hän on kyllä tosi himokkaallä päällä ja että ehdottaisi oikein härskisti jotakin tuhmaa ja seksiä... Olen vähän vihjannut asiasta hänellä kyllä joskus.. - myli40v
texw64 kirjoitti:
Tuo on totta. Monet naiset tarjoaa itseään. Tissit bussissa tai minihameinen perse baarijonossa ei aina ole sattumaa. Tosin tarjoan itsekin seisovaa kullia samoissa tilanteissa... onko se sitten sitä kiimaista parinhakua ? ihanaa, jos on ;)
Mun osumista on kaksi sellaista joissa juttu oli selvä. Kumpikin teki elettä aika monta kertaa. Mutta tajuskohan se yksi nuori tyttö itse mitä teki. Istuin bussikatoksessa, ja hän tuli seivomaan siihen viereeni ja pimpero oli nenän tasolla aivan vapaasti katsottavana... siis housunsisässä, mutta kuiternkin. Sano siinä sitten naiselle, että: "et viittis mennä pikkusen kauemmas sen lantios kanssa". Se on myös jollain tapaa epämielyttävää, koska sitä huomiota saa myös oikealla tapaa sanomalla asiansa.
Mutta ne on omat tarinat, kun joku kulkee ohi, ja heittää jonkun lauseen. - myli40v
Miesten paulois (ap) kirjoitti:
No joo täytyy myöntää että pukeudun monesti niin että korostan parhaita puoliani, hieman avoimia paitoja ja korkokenkiä ym.. ;) Ehkä sitten tahdon että saan katseita, mutta kyllä vaikka ihan arkivaatteissakin olen niin huomiota tulee, jos vähän on hymy kasvoilla ja tuhmat mielessä.. ;)
Tosiaan villi nuoruus takana ja paljon kumppaneita, miehiä jotka tulivat iskemään ja halusivat seksiä.. kai se tottumus sieltä kumpuaa, mutta varattu tosiaan olen, tosin minulla tekee enemmän mieli seksiä kuin miehelläni ja 90%:sti teen aloitteen seksiin.. Ehkä se johtuu siitäkin, että en ole varma haluaako mieheni minua oikeasti, uskon kyllä että haluaa, mutta ehkä kaipaan sitä että hänestä huomaisi että nyt hän on kyllä tosi himokkaallä päällä ja että ehdottaisi oikein härskisti jotakin tuhmaa ja seksiä... Olen vähän vihjannut asiasta hänellä kyllä joskus..Hei, ei se pelkkä pukeutumien ole se juttu. Tottakai jos on läpinäkyvä hame, joka paljastaa varjoja tietyn kohdin, niin asia saa miehiä kääntymään ja runksimaan omissa oloissaan... vaan suoraan se asian esiin tuominen tietyille ihmisille yleisesti.
Itsellä oli sellainen juttu, jossa nainen oli aivan tavallisissa vaateissa ja hän vaan haki sen tilanteen jossa minä jouduin katsomaan suoraan hänen kehonsa osia. Ja tietenkin sitten myös se juttu miten hän puhui ja tervehti.
Mutta tietenkään sitten kaikki asiat ei salli sitä, että olisin vienyt hänet pois päivänvalosta ja tehnyt temppuja. Eikä hänelläkään varattuna ihmisellä varmaan ollut kanttia edetä... ja ehkä just se, että hän oli varattu... niin salli sen jutun.
Tämä toinen... tai mikä se määrä onkaan, niin hän laitooin sitten viestin, että olis pitänyt olla enemmän... Tosin jos ajattelee asiaa itsen kannalta, niin kyllä itselle olis ollut mieluisampi se josta tässä pääasiana kerron.
- hienohelma
Mä päästän kunnon hajupommin kun ukot kyylää ei kyylää toista kertaa
- ähähää
Paskaa sunkin perse suoltaa lumppu
- ARTTU59
Muistan omasta työurastani laitosmiehenä miten naiset kuolasivat pomojen perään ja monet olivatkin sängyssä niitten kanssa siis oikeita perseennuolijoita eikä mitään seksistä kiinnostuneita.Sänkyreissu pomon kanssa takas lepposat päivät tehtaalla.
- myli40v
Jos vielä....
Noissa muutamissa, jotka on ns. tyrkyttäny, niin oli kyllä ainakin yksi joka halus olla ystävä. Tuskin kukaan tuo itseään esiin aivan kelle tahansa.
Olen joskus jutellut asiasta naisten kanssa, ja joku on sanonut, että kyseessä saattaa olla tilanne joka on oikeasti tahdoton. Eli nainen ei välttämättä edes tajua itse sitä tilannetta, kun on ajautunut siihrn tilanteeseen.
Se on miehenä kohteliasta olla ottajana. On toki asioita joita voisi tehdä tai kysyä, mutta ei pelkällä visuaalisella esiintulolla. Kyllä se vaatii myös sanallista keskustelua. tod. kaipaan yhtä ihmistä ja hänen silmiään ja aisoita hänessä. - 2+20
Ei noista naisista ota selvää. Minullekkin moni on keimaillut ja esitellyt parhaita puoliaan. Sitten siinä kohtaa kun vähän kysäsee että miten olis? Niin sitten ei olekkaan. Ollaan loukkaantuneita. Sitä ennen onn kyllä tönitty rintavarustuksella ja silitelty selkää sekä pidelty kädestä kiinni ja halailtu tiukastikkin.
Olen tullut siihen tulokseen että niin kauan kun mies vähät-välittää nainen tekee kaikkensa huomiota saadakseen. Mutta kun osoittaa kiinnostusta, niin nainen menettää kiinnostuksensa.- myli40v
Siinäpä se asia onkin. Kun on joutunut tilanteeseen, jossa itse on saanut jonkun ihmisen tekemään jotain, niin ei voi kuin katsoa. Ei ne tilanteet kestä kuin sen muutaman sekunnin, mutta viesti on tullut kuitenkin. Ei voi tietää mitä toinen ajattelee... ja siinä kyllä on pelko, että tulee kynsille, jos sanoo jotain.
Itsellä oli yks asia josta juttelin yhden naisen kanssa anonyymisti kerran. Ajan myötä kun juttelutapa lähentyi, niin hän otti asian uudelleen esiin, ja sanoin, että koen olon aika kiusalliseksi tästä, kun nainen on toisena osapuolena.
Sitten hän sanoi asiasta aivan kasvotusten, ja oli kyllä pakko sanoa, että aihe on vaikea, vaikka ei olisikaan ollut itselle vastenmielistä asia hänen kanssaan.....
Mutta kait kaikki tälläinen on sit sen takia, että naiset tietää ketkä on ns. helppoja, ja ei sitten tule tilannetta jossa itse pitää edetä.... Se jos tälläisen esiintuovan pistää polvilleen, niin se tulkitaan sit rikolliseksi. - Miesten paulois (ap)
Sinkkuaikoina kyllä monesti minä olin se joka teki aloitteen seksiin.. Niinkuin on nytkin tässä suhteessa, mutta toisaalta jos mies teki aloitteen, ei varmasti pettymystä tullut, koska annoin tosiaankin ymmärtää että minulla ainakin tekee mieli.. Kuiskin korvaan kiimaisia sanoja... Kyllä mukava oli välillä miestenkin antaa ehdotella.. Baarissa ja ihan kaupungillakin seksikkäitä katseita vaihdellen.. Mitä yllättävimmistä paikoista löytyi yhtä kiimaisia miehiä kuin minä.. Siinä vain on oma viehätyksensä ja jännityksensä.. ;) Moni nainen varmaan haluaa juuri miehen tekevän aloitteen, koska kokevat silloin olevansa haluttuja..
Se nyt on vain unohdettava parisuhteessa, ja olen onnellinen, vaikka joskus näitä menneitä miettii.. - PlayM
Miesten paulois (ap) kirjoitti:
Sinkkuaikoina kyllä monesti minä olin se joka teki aloitteen seksiin.. Niinkuin on nytkin tässä suhteessa, mutta toisaalta jos mies teki aloitteen, ei varmasti pettymystä tullut, koska annoin tosiaankin ymmärtää että minulla ainakin tekee mieli.. Kuiskin korvaan kiimaisia sanoja... Kyllä mukava oli välillä miestenkin antaa ehdotella.. Baarissa ja ihan kaupungillakin seksikkäitä katseita vaihdellen.. Mitä yllättävimmistä paikoista löytyi yhtä kiimaisia miehiä kuin minä.. Siinä vain on oma viehätyksensä ja jännityksensä.. ;) Moni nainen varmaan haluaa juuri miehen tekevän aloitteen, koska kokevat silloin olevansa haluttuja..
Se nyt on vain unohdettava parisuhteessa, ja olen onnellinen, vaikka joskus näitä menneitä miettii..hmm...miten olisi pieni flirtti ;)
- tiukan lihan puristu
missä sää neito vingut. kyllä 35n on hyvä saada parikymppisät herkkua välillä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2654640Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1333019Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442827Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761771Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061634Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281511- 591380
- 951272
- 471149
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121148