Michaelin kuolemasta tuli tänään kuluneeksi jo 5-vuotta. Muistan sen päivän varmasti ikuisesti kun Michael kuoli. Olin silloin 12-vuotta kun kuulin Michaelin kuolemasta radiosta. Hänen kuolemaasa jälkeen rupesin fanittamaan häntä kun huomasin miten mielenkiintoinen henkilö hän oli ja miten hyvä hän oli tanssimaan ja laulamaan.
Missä olitte kun kuulitte Michaelin kuolemasta?
Rakastan sinua aina Michael
Lepää rauhassa idolini
5 vuotta kuolemasta
11
123
Vastaukset
- bichonfrise'
Aamulla heräsin siihen kun sain siskoltani tekstiviestin " Michael Jackson on kuollut " Sitä aamua en unohda koskaan, se mitä olin pitkään pelännyt tapahtui, onneksi fanitukseni oli jo hiipunut sen verran, että en menettänyt järkeäni mutta pahaltahan se tuntui, koko päivän kuuntelin Michaelin musiikkia ja itkinkin.
- ktgfd
Rest in peace Michael Jackson, smile on the heaven ♥
- hän jatkoi matkaansa
Olin yövuorossa ja jo 22 uutisissa MJ:n kuolemasta kerrottiin melko varmana tapauksena.Itkin koko yön, soitin youtubesta MJ:n energisiä kappaleita. Toivoin, etten törmaisi kehenkään itkusta turvonneine silmineni. Jossain vaiheessa yötä taivalla näkyi lähes täysi kuu. Se oli suuri ja tuntui olevan lähellä maata. Aamuvuoroon tullut mies muistutti heti pedofiiliuskovaisuudestaan. Päätin surra suruni yksin, omalla tavallani.
- mjmymj
Luin siitä netistä. R.I.P.
- BillieJeanNotMyLover
Minäkin aloin häntä vasta kuoleman jälkeen fanittamaan mutta tietysti se silti painoi minut masennukseen kun hän kuoli.Vähitellen aloin kuuntelemaan thrilleristä billie jeaniin ja nyt kuuntelen melkein vain häntä ja olen ollut murtuneena monta päivää kun ajattelenkin vain hänen kuolemaansa,öisin jopa rukoilen hänen puolesta vaikka hän ei enää olekaan elossa,ja kokoajan haluan ostaa hänen levyjään ja hänen joitakin elokuviaankin ja mietin miksen mennyt hänen keikalleen silloin HIStory-kaudella ja nyt se kaduttaa ja katson hänen keikkojansa YouTubesta.Mutta vaikka yleensä minulla on ollut vain yleensä pienaikaisia musiikki-intoja,huomasin heti että Jackson aika ei minulta lopu tuskin enää ikinä sillä kuuntelen sitä vaikka millä tahansa luonteella/päällä olisinkin.♥Legand never dies♥ :
- Hän ei kuollut
Elossa hän on ihan kirjaimellisestikin
- Örkki
En usko että MJ pääsi taivaaseen..
- JennyJackson
Minä aloin fanittaa Michael Jacksonia vasta hänen kuoleman jälkeen.Kun aloitin fanituksen luvin erästä mj kirjaa ja tiesin kyllä että mj oli kuollut mutta en miettinyt asiaa tarkaan ja kun kirjan loppu puolella oli hyvästejä mjlle ja surullinen teksti sillonin minulla välähti että mj on kuollut. aloin itkeä mietin vain että en voi nähdä häntä enää ikinä.sitten luvin hänestä lisää ja tajusin miten hieno persoona mjllä oli .Mj musikki on jotain jota ei voi sanoin kuvailla jokainen kappale on ainut laatuinen.Kuntelen mjn musikkia paljon rakastan sitä
Kiitos Michael Jackson siitä mitä anoit meille ihmisille
lepää rauhassa ikuinen popin kuningas♥♥♥ - Mjfaniforever
Oli leffassa ja sen jälkeen mun kumu soitti ja kerro sen mulle. Mä olin että ei näin saa käydä ja kun mä menin kotiin mä kuuntelin mj:tä täysillä koko loppu päivän. ;(
- 5etzsrgfzsddsfdsfd
Pedofiilien prinssi. Juurihan tuli julkiseksi se summa jolla hiljensi uhrinsa. Viaton ei sellaisia maksaisi.
- moonwalker7
Michael oli syytön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426