Jussina repsahdin

Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolmantena vajaa puolikas ja pullo viiniä Olen todella herkkäuninen ja tietysti unet nyt menneet. Millä rohdolla saisin unta? Diapamilla? Se ainakin rahoittaisi vaikka ei mulla mitään vapinaa ym. ole. Yöhikoilua viime yönä, kun vielä sain nukuttua ylimääräisellä lääkkeellä (Truxal). Nyt tultava toimeen pelkällä 25 mg Ketipinorilla. Ei ne vaikuta mitenkään , vaikka varmaan viisi olen ottanut. Huomenna taitaa olla paras kertoa tohtorilleni asia suoraan ja pyytää apua uneen. Yksi valvottu yö vielä menee, mutta ei enenmpää. Työstä ei tule mitään ja hermot siinä valvoessa menee, kun ei jaksa mitään edes ajatella. Kiitos kun jaksoitte lukea "valitusvirttäni".

17

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t. voipytty

      Kyllä sä selviät retkahduksestasi. Tainnu sulta mennä vähän rahaakin juopotellessa, kun arvelet että Diapam rahoittaisi. Alitajunnasta pukkaa kaikenlaisia panovirheitä.
      Semmosta tänään, ihan raittiina haluan viettää tämän päivän.

    • hyvää se tekee

      Mikä ihmeen retkahdus tuo nyt muka oli?
      Tarkkaan harkittu teko, ei hetken mielijohde.

    • armoton59

      Älä turhaan syö lääkkeitä. Jos oot töpänny niin tietysti harmittaa, mutta oppia ikä kaikki. Unet tulee muutaman päivän kuluttua takaisin.

      • Mulla unet ei tule takaisin pitkiin aikoihin, Olin yli 7 kk juomatta pisaraakaan ja silloinkin oli paljon todella vaikeita öitä. Olen hyvin herkkäuninen ja alkoholi on se viimenen juttu mun unnille! Esim. olen ostamassa autoa ja mietin ja katslelen autoja netissä läpi yön. En pysty jättämään asioita yöksi pois. Nyt viime yönä oli hyvä lääkitys ja uni oli hyvä. Vaikkakin kemiallinen, mutta unta on saatava keinolla millä hyvnsä.


    • en kerro ; )

      "hamalake" Jospa seuraavan janohetken mieleen tullessa opit tästä nyt uutta. Ei ole maailmanloppu ollenkaan.
      Kun ylittää lääkkeiden suositusannokset niin usein tulee käänteisvaikutus kuten sulle tuli Ketipinorista.
      Eteen päin vaan ja usko tulevaan : ).

    • Nuori lääkäri

      Aloittaja voi huoleti lisätä alkoholin kulutusta.

    • pää pystyyn

      Voi teitä raitistelijoita. Vikaan menee heti otsikoinnista lähtien. Oikea otsikko olisi "Juhannuksena pidin hauskaa"

      Jos ottaa vähän viinaa parin päivän ajan, niin ei sen vuoksi harakiriä tarvitse tehdä. Sinua janotti, joten joit. Enää ei janota, joten et juo. Turhaa tommoista murehtia on. Et tehnyt sentään mitään nolostuttavia asioita, kuten esim. postannut palstalle kuvaa omasta perceestäsi, kuten eräs ex-luotsi teki.

      • AA-homo

        Ottiko kukaan kovolle tai laittoi faceen sitä perceenkuvaa, kiinnostaisi nähdä se.


      • vnainen
        AA-homo kirjoitti:

        Ottiko kukaan kovolle tai laittoi faceen sitä perceenkuvaa, kiinnostaisi nähdä se.

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12304177

        Kauhea meteli jonkun ex-luotsin perceestä mutta tykkäsin.
        Läskiperseet arvostelee tietysti mutta sehän ihan normaalia kun ahtaa laardia suoraa lehmän kyljestä ja vetää olutta.


      • ..,,kkk,,,
        vnainen kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/12304177

        Kauhea meteli jonkun ex-luotsin perceestä mutta tykkäsin.
        Läskiperseet arvostelee tietysti mutta sehän ihan normaalia kun ahtaa laardia suoraa lehmän kyljestä ja vetää olutta.

        Häippäse homppelipoika homopalstalle kaltaisiesi pariin.


    • vnainen

      Ihmettelen sitä että tissun aihe oli ihan asiallinen ja vaikea mutta jotkut alkoi melskaamaan jostain muusta.
      Rekisteröityminen ei todellakaan kannata siinä saa peräänsä kaikki häiriköt ja sitten kun vaikkapa tissu laittaa vähän palautetta niin jopas kauhistutaan.
      Sanon teille suoraan laardiperseet ja laardiperseiden vaimoille että on kivaa jos kunnostautuu ja harrastaa muutakin kuin sitä ranneliikettä tulkitkaa miten haluatte.

      Jos alkaisin kirjoittamaan tälle foorumille vakituisesti nimimerkillä vnainen niin saisin kaikki hullut läähättämään innosta että pääsevät haukkumaan minua.

      • ......,,,

        Älä viitti tissu lässyttää.


      • vnainen
        ......,,, kirjoitti:

        Älä viitti tissu lässyttää.

        Koko suomi24 kirjoittajat ylläpito ja luotsit ovat tissuja vai olisiko sinulla skitsofrenia?
        Veikkaan jälkimmäistä.
        Mene hoitoon hullu.


    • vnainen

      Ette ainakaan kirjoita minun nimimerkillä.

      • en kerro ; )

        "vnainen"riittää kun käyttää samaa nikkiä, rekkaamatontakin niin suosio on taattu : ).Naiset saavat tietty takuutuomion..
        Jälleen sain hyvät naurut herkkähipiäisten tillityksistä.
        Jonkun persekuva jaksaa kiinnostaa heh.Täällä kaikki on mahdollista.
        Hups..väärä palsta kun ei mulla mene alkolitkut alas edelleenkään.Nou hätä jäbät,mä kyllä pärjään asian kanssa loistavasti.
        Että hyvää huomenta kaikille! Mitä mukavaa kuuluu teidän aamuunne?


    • ihmettelen suuresti

      Hamalakella on ongelmia juomisensa kanssa, mutta tissun piti tässäkin topicissa linkittää perceensä kuvaa ja kehua omaa percettään uudella nimimerkillään.

      • en kerro ; )

        Aloittajan viestiinhän jokaisen osallistujan pitäisi vastata jos tuntee tarvetta.
        Silti aihe muuttuu matkalla useinkin.
        "ihmettelen suuresti" jatka vain ihmettelyä ja mietippä samalla onko luulo sama asia kuin tieto..Se persekuva oli ja meni,päästä jo säkin hyvä ihminen irti siitä.
        "Hamalake"miten sulla menee?


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1785
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1382
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      72
      1382
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      25
      1150
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      115
      1122
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1039
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      967
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      889
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe