Oli mukavat yli 7 kk täysraittiutta. Ei pisaraakaan. Jussina sitten meni homma pipariksi. Kaksi iltaa pullo viinaa, kolmantena vajaa puolikas ja pullo viiniä Olen todella herkkäuninen ja tietysti unet nyt menneet. Millä rohdolla saisin unta? Diapamilla? Se ainakin rahoittaisi vaikka ei mulla mitään vapinaa ym. ole. Yöhikoilua viime yönä, kun vielä sain nukuttua ylimääräisellä lääkkeellä (Truxal). Nyt tultava toimeen pelkällä 25 mg Ketipinorilla. Ei ne vaikuta mitenkään , vaikka varmaan viisi olen ottanut. Huomenna taitaa olla paras kertoa tohtorilleni asia suoraan ja pyytää apua uneen. Yksi valvottu yö vielä menee, mutta ei enenmpää. Työstä ei tule mitään ja hermot siinä valvoessa menee, kun ei jaksa mitään edes ajatella. Kiitos kun jaksoitte lukea "valitusvirttäni".
Juhannus ja unet meni!
0
97
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 888149
- 896238
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556178Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344731- 503235
- 363234
- 442779
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per432724- 442676
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo562572