Rinne taas laittomuuksissa

rötösherra.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062618440649_uu.shtml

Satasen alueella tutkassa 126 km/h tarkoittaa että mittarin viisari noin 130 kohdalla eikä todellakaan mikään vahinko.

Rinne näyttää taas ettei laki velvoita häntä. Laittomista lakoista tuomiot ja nyt liikenteessä, on siinä ministerismies. Tulee Kauko Juhantalo mieleen.

4

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha uutinen

      Eikös saanut sakot, kuten muutkin, eikä asemansa myötä katsottu läpi sormien.
      Ajoiko muuten lentokentällä, vai miksi tällä palstalla?

      • emme unohda.

        Rinteellä pitkä historia lentoliikenteen sotkemisessa laittomilla lakoilla eli ulosmarsseila.


    • Kaasua sano Aatu

      Ajoin itsekin 120 alueella 140. Enkä ole edes herra. Sakkojakaan en saanut kun oli yöllä täysin tyhjä moottoritie eikä kukaan nähnyt. Olen varmasti suurrikollinen.

      • että uskalsit..!

        Olet kusipää, jolla itsekuri ei riitä sääntöjen noudattamiseen vaan kuvittelet että itse tiedät aina paremmin.

        "Kun kukaan ei nähnyt."

        Ole mies ja säädä ajamisesi rajoituksiin. Ole mies. Mikset nössö aja 200 km/h kun ihan hyvin tyhjä moottoritie mahdollistaa senkin. Vellihousu.

        Sakkoja et saanut kun suomalaisten rahat palavat sosiaalitukiin eivätkä riitä maksamaan aikuisille ihmisille siitä että olisivat pysäyttämässä toisia aikuisia ihmisiä teillä sen takia etteivät nämä "aikuiset" osaa numeroita tai painaa jalkaa sen verran että viisari pysyy numeron päällä.

        Meillä oikeasti aikuisille maksetaan tien vieressä seisomisesta sen takia, että toiset mukamas aikuiset eivät osaa numeroita?

        "No mutta kun juuri siinä tilanteessa Minä osaan ajaa kovempaa (elin 10-20 km/h, uuuh..!) eikä juuri siinä tilanteessa siihen aikaan minun autolla minun ajotaidoilla siitä silloin ollut kenellekään vaaraa..."

        Ime ******. Sulle jäi siihen just se 5 min aikaa kun uskalsit rikkoa lakia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      888
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe