http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062618440649_uu.shtml
Satasen alueella tutkassa 126 km/h tarkoittaa että mittarin viisari noin 130 kohdalla eikä todellakaan mikään vahinko.
Rinne näyttää taas ettei laki velvoita häntä. Laittomista lakoista tuomiot ja nyt liikenteessä, on siinä ministerismies. Tulee Kauko Juhantalo mieleen.
Rinne taas laittomuuksissa
4
66
Vastaukset
- turha uutinen
Eikös saanut sakot, kuten muutkin, eikä asemansa myötä katsottu läpi sormien.
Ajoiko muuten lentokentällä, vai miksi tällä palstalla?- emme unohda.
Rinteellä pitkä historia lentoliikenteen sotkemisessa laittomilla lakoilla eli ulosmarsseila.
- Kaasua sano Aatu
Ajoin itsekin 120 alueella 140. Enkä ole edes herra. Sakkojakaan en saanut kun oli yöllä täysin tyhjä moottoritie eikä kukaan nähnyt. Olen varmasti suurrikollinen.
- että uskalsit..!
Olet kusipää, jolla itsekuri ei riitä sääntöjen noudattamiseen vaan kuvittelet että itse tiedät aina paremmin.
"Kun kukaan ei nähnyt."
Ole mies ja säädä ajamisesi rajoituksiin. Ole mies. Mikset nössö aja 200 km/h kun ihan hyvin tyhjä moottoritie mahdollistaa senkin. Vellihousu.
Sakkoja et saanut kun suomalaisten rahat palavat sosiaalitukiin eivätkä riitä maksamaan aikuisille ihmisille siitä että olisivat pysäyttämässä toisia aikuisia ihmisiä teillä sen takia etteivät nämä "aikuiset" osaa numeroita tai painaa jalkaa sen verran että viisari pysyy numeron päällä.
Meillä oikeasti aikuisille maksetaan tien vieressä seisomisesta sen takia, että toiset mukamas aikuiset eivät osaa numeroita?
"No mutta kun juuri siinä tilanteessa Minä osaan ajaa kovempaa (elin 10-20 km/h, uuuh..!) eikä juuri siinä tilanteessa siihen aikaan minun autolla minun ajotaidoilla siitä silloin ollut kenellekään vaaraa..."
Ime ******. Sulle jäi siihen just se 5 min aikaa kun uskalsit rikkoa lakia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176