Rinne taas laittomuuksissa

rötösherra.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062618440649_uu.shtml

Satasen alueella tutkassa 126 km/h tarkoittaa että mittarin viisari noin 130 kohdalla eikä todellakaan mikään vahinko.

Rinne näyttää taas ettei laki velvoita häntä. Laittomista lakoista tuomiot ja nyt liikenteessä, on siinä ministerismies. Tulee Kauko Juhantalo mieleen.

4

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • turha uutinen

Eikös saanut sakot, kuten muutkin, eikä asemansa myötä katsottu läpi sormien.
      Ajoiko muuten lentokentällä, vai miksi tällä palstalla?

• emme unohda.

Rinteellä pitkä historia lentoliikenteen sotkemisessa laittomilla lakoilla eli ulosmarsseila.

• Kaasua sano Aatu

Ajoin itsekin 120 alueella 140. Enkä ole edes herra. Sakkojakaan en saanut kun oli yöllä täysin tyhjä moottoritie eikä kukaan nähnyt. Olen varmasti suurrikollinen.

• että uskalsit..!

Olet kusipää, jolla itsekuri ei riitä sääntöjen noudattamiseen vaan kuvittelet että itse tiedät aina paremmin.

"Kun kukaan ei nähnyt."

Ole mies ja säädä ajamisesi rajoituksiin. Ole mies. Mikset nössö aja 200 km/h kun ihan hyvin tyhjä moottoritie mahdollistaa senkin. Vellihousu.

Sakkoja et saanut kun suomalaisten rahat palavat sosiaalitukiin eivätkä riitä maksamaan aikuisille ihmisille siitä että olisivat pysäyttämässä toisia aikuisia ihmisiä teillä sen takia etteivät nämä "aikuiset" osaa numeroita tai painaa jalkaa sen verran että viisari pysyy numeron päällä.

Meillä oikeasti aikuisille maksetaan tien vieressä seisomisesta sen takia, että toiset mukamas aikuiset eivät osaa numeroita?

"No mutta kun juuri siinä tilanteessa Minä osaan ajaa kovempaa (elin 10-20 km/h, uuuh..!) eikä juuri siinä tilanteessa siihen aikaan minun autolla minun ajotaidoilla siitä silloin ollut kenellekään vaaraa..."

Ime ******. Sulle jäi siihen just se 5 min aikaa kun uskalsit rikkoa lakia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Muovikassikartelli

Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell
      Talousrikokset
      33
      2104
    2. Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta

Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.
      Maailman menoa
      46
      1715
    3. Hallintooikeus..

"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.
      Pyhäjärvi
      112
      1486
    4. Olen rakastunut

varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.
      Ikävä
      104
      1236
    5. Ootko A-nainen vielä vihainen?

Siitä että en uskaltanut kohdata itseäni silloin kun olit kukassa? Olen tajunnut että tein tosi tökerösti sua kohtaan ja
      Ikävä
      104
      1034
    6. Jos se joskus oli molemminpuolista

niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.
      Ikävä
      76
      978
    7. Mikä on kaivattusi

ammatti?
      Ikävä
      59
      865
    8. Teit yllättävän siirron

Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,
      Ikävä
      34
      852
    9. Laita nyt se viesti

Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗
      Ikävä
      52
      789
    10. Kaipaatko nainen

Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd
      Ikävä
      101
      743
    Aihe