Hei! Ajattelin kysyä että tietääkö kukaan mistä sasi tilattua/hankittua ekokasseja. Siis sellaisia joissa ei ole kuvaa ja joihin voisi itse painaa kuvia. Lisäx olis tietysti mukavaa että ne ei maksas aivan mielettömästi kappaletta kohden.. Tiedoista olisi tosi suuri apu, koska nuo tuollaiset kassit näyttävät olevan aivan kiven alla. Eivät ainakaan etsinnöistä huolimatta ole minun kohdlleni kävelleet.
Tyhjiä valkoisia ekokasseja?
8
839
Vastaukset
- ammuntaa
Tuli mieleen
Maailmankaupat ovat reilun kaupan erikoismyymälöitä.
Suomen ensimmäinen Maailmankauppa, Oulun Juuttiputiikki, on perustettu vuonna 1978. Tällä hetkellä Maailmankauppojen liitolla on jäsenyhdistyksinä 25 kauppaa
Reilun kaupan Tähti sijaitsee Helsingissä, osoitteessa Hämeentie 48.
Maailmankauppa Mango sijaitsee Jyväskylässä, osoitteessa Kauppakatu 5.- itse ostin
Itse ostin viime kesänä kesälomareissulta niitä Turusta tavaratalo Wiklundilta torin kupeesta. Maksoivat muistaakseeni 60 senttiä kappaleelta, mikä on pilkkahinta askartelukauppojen kasseihin. Niitä oli silloin ruokakaupan kassalla myynnissä ja hämmästyttävintä oli se, että he eivät olleet pilanneet niitä logoilla.
Voisit varmaankin kysellä sieltä... en tosin tiedä mistä päin olet, mutta jospa heidän kauttaan saisi jotenkin?
- hmm.
Sinooperista ainakin saa noita kasseja, jotka on tarkoitettu nimenomaan itsekoristeluun. Nettikaupassa (http://www.sinooperi.fi ) hinta näkyy olevan pienemmälle kassille (38x42 cm) 1,50 e ja isommalle (45x45) 3,35 e kappaleelta. Ja materiaalina on luonnonvalkoinen puuvilla.
Varmaan muutenkin askartelukaupoista kannattaa kysellä, sellaisista jotka myyvät kankaanpainantatarvikkeita... - marjo
Johan sitä kaikeein edullisimmin saa kasseja kun ostaa halpaa kangasta esim jokameihen lakanakangas tai muu halpa kangas ohuempikin ,niin saat monta kassia ja minkä mallisia tahansa ja niihin on mukavampi painaa kuvia mielen mukaan ja kassin mallinmukaankin .
Jos sulla on ompelukone ei ole mikään konsti ommella kassi se tulee nopeasti eihän siinäole mitään vaikeeta kohtaa tehdä edes .Viitseliäisyyttä vain .- kiki
Jos omistaa ompelukoneen, kannattaa kassit tehdä itse. Olen ommellut kymmeniä kauppakasseja ja applikoinut niihin kuvan tai värillisen kassin olen jättänyt jopa ilman kuvaa.
Lakanakankaita saa monesta paikkaa tosi halvalla. - Tumpelo
kiki kirjoitti:
Jos omistaa ompelukoneen, kannattaa kassit tehdä itse. Olen ommellut kymmeniä kauppakasseja ja applikoinut niihin kuvan tai värillisen kassin olen jättänyt jopa ilman kuvaa.
Lakanakankaita saa monesta paikkaa tosi halvalla.Mistä materiaalista kannattaisi tehdä kauppakassi, kun sen olisi tarkoitus mahtua taiteltuna taskuun tai käsilaukkuun kuten muovipussikin? Eli tosi ohutta, mutta samalla sen 10 kg kestävää. Onko vuorikankaat (100% nylon) riittävän kestäviä tai ulkoilupukukankaat?
- Lis
Jokusia vuosia sitten löysin kasseja melko edulliseen hintaa Tiimarista... olisikohan heillä vielä jossain varastossa..??
- 1 euro
Itse olen ainakin ostanut Honkkarista eurolla. Hyvin on painetut kuvat pysyneet ja kassit kestäneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231730
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161442Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90874- 66841
- 1770
- 46751
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9681Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62668