Uusi silta Oulujoen yli

6

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyörämään

Juuri sille puolelle minne yleensä tuulee hiukkaset moottoritieltä. Tästähän pitäisi keuhkota.

• pro-vastustaja

Laitan valituksen saman tien vetämään. Mulla on valmiiksi tulostettuja valituspohjia pöytälaatikossa. Nopeasti täyttää puuttuvat kohdat ja päivämäärä alle. Allekirjoitus on jo kaikissa valmiiksi.

• Arina hoitaa
        pro-vastustaja kirjoitti:

Laitan valituksen saman tien vetämään. Mulla on valmiiksi tulostettuja valituspohjia pöytälaatikossa. Nopeasti täyttää puuttuvat kohdat ja päivämäärä alle. Allekirjoitus on jo kaikissa valmiiksi.

Eiköhän tuo Arina huolehdi valittamisesta, mikäli kyseinen silta vaan sattuu jollain tapaa helpottamaan Arinan asiakkaita pääsemään muiden ketjujen myymälöihin.....

• kommentreeerade

Sillalla on ruuhkaa aamuisin vartin verran ja iltapäivisin vielä lyhyemmän aikaa. Lisäkaistojen rakentaminen on tarpeetonta, mutta autoilijoilta puuttuu maltti. Siksi kaistojen rakentaminen lienee paikallaan.

• toteaja.

Autoilijoiden syytä kaikki. ilman heitä ei siltaakaan tarvittaisi.

• sillan käyttäjä
        toteaja. kirjoitti:

Autoilijoiden syytä kaikki. ilman heitä ei siltaakaan tarvittaisi.

Silta on tulevaa liikennettä varten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      248
      1813
    2. Olen niin kesken

Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys
      Ikävä
      13
      1282
    3. Tietääkö joku ylläpidosta?

Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi
      Sinkut
      208
      1213
    4. Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)

Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä
      Ikävä
      185
      1105
    5. Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva

joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v
      Ikävä
      60
      903
    6. TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."

Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      884
    7. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      62
      865
    8. Tunnisteita kaipaajille

Onko jokin juttu mistä sun kaivattu tietää et viesti ois hälle? ☎️📝
      Ikävä
      51
      826
    9. Mä tuun aina rakastamaan sua J

Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai
      Ikävä
      61
      783
    10. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      126
      780
    Aihe