Tällainen pieni kevennys tänne sivustolle :)
Kertokaa omien gerbiilienne/degujenne/hyppymyyrienne nimien tarinat. Eli miksi juuri sellaiset nimet? Mistä keksitte nimet? Millaisia ehdotuksia teillä alunperin oli?
Mun gerbiilien nimistä voitte käydä lukemassa mun uusimmasta postauksesta:
http://pahvit.blogspot.com/
Nimien tarinoita
3
110
Vastaukset
- vivianna98
Oon ite omistanut 5 gerbiiliä, joiden nimet oli Sirius, Pablo, James, Bella ja Cindy.
Nimet tulivat näin:
Sirius: Eka gerbiilini. Sirius oli väriltään musta ja vannoutuneena Harry Potter fanina päätin nimetä gerbun Siriukseksi -Sirius Mustan (animaagi, muuttui mustaksi koiraksi) mukaan.
James: Hmm. En oikeestaan tiedä, mistä tää nimi tuli. Se vaan jotenki sopi tälle karvapallerolle. :D
Pablo: Oli pikkusiskoni gerbiili. Jossain lastenohjelmassa oli söpö koiranpentu, jonka nimi oli Pablo ja pikkusiskoni (tuolloin 9) päätti nimetä gerbiilinsä tämän mukaan.
Bella: Bellalla oli punaiset silmät ja vaaleanruskea turkki --> sai nimensä twilightin Bellan mukaan (koska vampyyrit :D).
Cindy: Tästäkään nimestä en oo varma. Sekin vaan jotenkin tuli mieleen ja sattui sopimaan tälle musta-valkoiselle gerbulle. - Gerbiilifani12
Vastaan tähän keskusteluun vähän myöhässä, mutta mä en tiennyt yhtään että mitkä annan kahden tulevan poika gerbiilien nimiks.
Isoveljnei sanoi anna Hannu ja vaikka Helmeri.
No en halunnut antaa Hannua vaikka mietin sitä pitkään.
Ajattelin Helmeri nimeä ja yhtäkkiä tuli mieleen "ELMERI". No mustasta gerbiilistä tuli sitten Elmeri.
No toisella ei ollu vielä nimeä ja mietin mikä sopisi Elmerin kanssa ja keksin sitten Vilperin:).- gerbiililove4ever
Mulla on kaksi poika gerbiiliä ja nimet on Latte ja Mokka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937558
- 403622
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021846- 241060
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html32943Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,27911Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53807Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31732Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60729Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v26662