Mitä puhuja tarkoitti?

Kun kertoi itkun sekaisesti, että uskovat temmataan taivaaseen ja siellä on tuomio?

Kes.

10

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä mitä

no sitä ei kukaan tiedä, ei edes se puhuja mitä tarkoitti.

olipahan vaan sopivan pelottava lauserakenne.

• Matteus 25: 31-46

Se tarkoitti sitä, josta Matteus kirjoittaa evankeliuminsa luvussa 25 jakeissa 31-46:

"Mutta kun Ihmisen Poika tulee kirkkaudessaan ja kaikki enkelit hänen kanssaan, silloin hän istuu kirkkautensa valtaistuimelle.
      Ja hänen eteensä kootaan kaikki kansat, ja hän erottaa toiset toisista, niinkuin paimen erottaa lampaat vuohista.
      Ja hän asettaa lampaat oikealle puolelleen, mutta vuohet vasemmalle.
      Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
      Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;
      minä olin alaston, ja te vaatetitte minut; minä sairastin, ja te kävitte minua katsomassa; minä olin vankeudessa, ja te tulitte minun tyköni.'
      Silloin vanhurskaat vastaavat hänelle sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä ja ruokimme sinua, tai janoisena ja annoimme sinulle juoda?
      Ja milloin me näimme sinut outona ja otimme sinut huoneeseemme, tai alastonna ja vaatetimme sinut?
      Ja milloin me näimme sinun sairastavan tai olevan vankeudessa ja tulimme sinun tykösi?'
      Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minullSitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
      Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
      minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
      Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
      Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
      Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Joh. ilm. 20:15

Johennes kirjoittaa ilmestyskirjan luvussa 20 jakessa 15: "Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."

• Ei ole näin.

Tempauksesta puhutaan vain kerran, liittymäkohtia on kolme koko Raamatussa.

Tempaus on ennen vaivan aikaa ja sinne pääsee vain Jeesuksen omat.

1. Tess. 4:17

Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

Missään ei Raamatussa kerrota, että tuomio on Taivaassa?

Kolmas täysin lapsuus teologiassa, - missään ei kerrota, että näiden Pyhien temmattujen kääröt avattaisiin, Heillä on palkkatuomio.

Eli täyttä tietämättömyyttä.

• Kesitas kirjoitti:

Ei ole näin.

Tempauksesta puhutaan vain kerran, liittymäkohtia on kolme koko Raamatussa.

Tempaus on ennen vaivan aikaa ja sinne pääsee vain Jeesuksen omat.

1. Tess. 4:17

Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.

Missään ei Raamatussa kerrota, että tuomio on Taivaassa?

Kolmas täysin lapsuus teologiassa, - missään ei kerrota, että näiden Pyhien temmattujen kääröt avattaisiin, Heillä on palkkatuomio.

Eli täyttä tietämättömyyttä.

Jäi vielä neljäs sanomatta?

Kukaan ihminen ei Raamatussa ole toiselle syntejä jaellut anteeksi, vielä pelkällä vilkuttelulla.

Käsittämätöntä? Vielä kehtaa kysellä muilta; - saako Hänkin uskoa ne anteeksi?

Aika epävarma tyyppi. Ilmeisesti tullut viime viikolla uskoon.''

Kes.

• ....
        Kesitas kirjoitti:

Jäi vielä neljäs sanomatta?

Kukaan ihminen ei Raamatussa ole toiselle syntejä jaellut anteeksi, vielä pelkällä vilkuttelulla.

Käsittämätöntä? Vielä kehtaa kysellä muilta; - saako Hänkin uskoa ne anteeksi?

Aika epävarma tyyppi. Ilmeisesti tullut viime viikolla uskoon.''

Kes.

Tuomiolla Herra sanoo oikealla puolella oleville: "Tulkaa minun Isäni siunatut". Vasemmalla puolella oleville puolestaan sanotaan kirous ja tuomitaan helvettiin.

• .... kirjoitti:

Tuomiolla Herra sanoo oikealla puolella oleville: "Tulkaa minun Isäni siunatut". Vasemmalla puolella oleville puolestaan sanotaan kirous ja tuomitaan helvettiin.

Kuka Herra?

Missä Hän sanoo?

• Joh. ilm. 20:15 kirjoitti:

Johennes kirjoittaa ilmestyskirjan luvussa 20 jakessa 15: "Ja joka ei ollut elämän kirjaan kirjoitettu, se heitettiin tuliseen järveen."

Juuri näin.

Mutta Pyhien kääröjä ei edes avattu.

• Penkistä

Tulin juuri vaunulle ja katsoin Palstaa.

Minuakin ihmetytti se, että temmataan, josta ei juuri ole ennen ollut puhetta Taivaaseen, tuomiolle?

Samoin se synnin päästö? Käsiä oli pystyssä kymmeniä, ja osa katsoi jopa maahan, ja sai anteeksi?

Vähän yökötti.

• 50+43

Ihanasti on täällä jo väkeä! Vähän huonon paikan saimme, jos on kovin märkä sää, mutta toivotaan, että aurinko paistaisi ja kuivaisi maan. En odota mitään ihmeellistä hengellistä antia täällä, vaan toivoisin että kuulisin Hyvän Paimenen ääntä niin, että se olisi tosiaan Jeesukselta Kristukselta, eikä mitään omaa hengellisyyttä, jota saamme pitkin talvea kuunnella seuroissa. Jumalan sanaa aitona ja puhtaana! Se on toivomuksena! Niin että muillekin kelpaisi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      7277
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5156
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2931
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2378
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1438
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      191
      1328
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1073
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      302
      991
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      222
      930
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    Aihe