ööö... ensimmäistä kertaa lähdössä turistieysään Turkkiin, valmismatkalla tottakai, olenhan Suomalainen! =)
Mitä mulla tarvii olla paperipuolelta matkassa? Matkatoimiston varausvahvistus ja kuitti josta ilmenee että matka on kokonaisuudessaan maksettu, löytyy.
Mites lentoliput? Finnairin reittilennolla mennään, finskin sivuilta löytyy varauskoodilla kyllä e-lippujen numerot, tarviiko siitäkin ottaa tuloste?
Mitähän muuta???
Mitä tarviin papereista mukaan...
Jorma The Jorgos
2
194
Vastaukset
- tässä ratkaisu
Ole vielä enemmän kunnon Suomalainen ja lähde matkaan pelkkä ajokortti mukanasi. Suomalainen ainakin näiden matkailusivujen perusteella luottaa siihen että maahan kuin maahan avautuvat ovet kun vain ajokorttia vilauttaa rajalla. Turha anoa mitään viisumeita Venäjälle tai muuallekaan kun vain on ajokortti taskussa.
- Jorma The Jorgos
Wanha kunnon Suoli24 ei näköjään petä! Joo, mulla on kyllä passi ja muut tarvittavat matkustusasiakirjat. Olinkin vaan vailla tietoa lähinnä Finskin lippuhässäkästä, mutta antaa olla soitan sinne sitte ja kysyn.
HIIHTÄKÄÄ VAIKKA!!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733904Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92081Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2301370- 1361289
- 1141169
- 1121168
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil711067Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61015- 60984
- 35906