Missä vaihtavat näihin 123-korisiin jousia alle?
Kun kävin kysymässä muutamasta "korjaamosta", niin sanoivat, että ei onnistu!!! Pitääkö tosiaan mennä veholle???
Kyseessä Sachs heavy duty etujouset...
KIITOS!
W123:sen etujouset
7
953
Vastaukset
- Vaihdettu
Moni "nyrkkipaja" ei pysty vaihtamaan siksi ettei
niillä ole kunnon juosipuristinta mikä mesen
jousien vaihtoon tarvitaa. Ei ole ihmeellisen näköinen "pötikkä" mut maksaa tuhat ekua.
Ainakin W124 vaihto kävi kätevästi moisella työkalulla.
Tällä palstalla on muutama sivu sitten vastaava
keskustelu. Kaksi neuvoa, ÄLÄ VAAN VIE VEHOON
jos raha merkitsee? ÄLÄKÄ missään tapauksessa
lähde hommaan jonkin "tee se itse miehen" kanssa
meinaan jos jousi lähtee puristettuna irti ja osuu
niin maallinen taivallus voi olla ohi. Kysele rohkeasti sellaista korjaamoa missä kys. puristin
on niin homma menee ihan jees noin. 1h molemmat.- mjo33400
Vallilan takomo, Arinatie 5, Hki 37. Itse vaihdattanut siellä eikä edes paha hinta.
- mb 250
mjo33400 kirjoitti:
Vallilan takomo, Arinatie 5, Hki 37. Itse vaihdattanut siellä eikä edes paha hinta.
nykyään harvinaista herkkua...
- vaihtanut
Kysypä Auto-Major Järvenpäässä.
- Caide
Ei ne Auto-Majorissa ainakaan 115 koriseen pystynyt jousta vaihtamaan. Punkka tekee sen.
- Tehty 124:een
Hae vaikka Biltemalta kunnon puristimet. Sellaset joissa valetut kaksoisleuat tai sitten jos latasta taivutetut niin tarviit kaksi paria/jousi. ei niin ihmeellinen homma mutta pitkäthän niiden puristimien täytyy olla. Vanhojen poisotossa voi käyttää auton painoa eli tunkilla kulma ylös, pyörä pois ja navan alle joko pukki tai pullotunkki. sitten kun laskee tunkilla kulman alas, jousi menee niin kasaan että helppo kiristimillä pakata. taas kulma ylös ja jousi mahtuu välistä pois.
- just
Älä hyvä mies puhu mistään Biltemasta, kuten
jo aiemmin kerroin niin kanattaa jättää homma
amattilaisille. Mitä järkeä on ostaa omat (kiina puristimet) kun niiden hinnalla saa jo vaihdettua
jouset. Eikä niille ole sen jälkeen paljon käyttöä. Ei niitä Mersun jousia ihan vuosittain
vaihdeta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553763- 322179
- 402074
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171721Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401542Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251482- 791443
- 1381172
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221133Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901115