Minun lähipostini piilottelee postimerkkejä tiskin alla kuin pimeää viinaa myisivät.
Miten tavarataloissa uskalletaan pitää postimerkkejä esillä, mutta posteissa ei?
Lähes aina, kun menen postiin, niin virkailija repäisee kirjeen kädestäni ennen kuin ehdin päivää sanoa. Hän kysyy 'ykkönen vai kakkonen' ja minä aina hämmästyn tästä hyökkäyksestä ja heti, kun olen sanonut 'ykkönen' niin virkailija on lyönyt kirjeeseen painoleiman EIKÄ POSTIMERKKIÄ, jota tulin ostamaan.
Kun huomautan asiasta, niin vastaus on tyyliin 'meni jo', 'en osaa korjata asiaa', 'no kun monet haluavat päivämäärän', 'tässä on nyt jonoa' jne.
Miksi postivirkailijat ovat tällaisia moukkia? Nuorempi polvi on fiksumpaa, mutta keski-ikäiset järjestään kahjoja.
Postimerkkeily on ilmeisesti sellaista salatiedettä, että niiden myynti pitäisi kriminalisoida! Kaikkea muuta kyllä postissa myydään puoliväkisin, kuten jotain joulukuusen palloja ja suklaalevyjä, patalapuista puhumattakaan. Sitten kun haluaa jotain perusasiaa, niin ei.
Millaista palvelua saa postista?
vaikeata on
2
194
Vastaukset
- Sirutar
Tee seuraavan kerran niin ettet anna kuorta hänelle ja pyydät vaan postimerkin. Kysy millaisia postimerkkejä on, haluat nähdä ne ennen kuin ostat. Ja liimaa itse merkki siihen kuoreen. Taitaa olla kyllästynyt elämään se henkilö joka siellä tiskillä on. Onnea seuraavan kerralla. :)
- 3+23
saman kans oon huomannu, että laittavat tylsän tarran postis jos siellä asioi. jos yrittää ostaa jotain tiettyjä merkkejä, niin aina ovat muka loppu ja kauppaavat niitä tylsän näkösiä merkkejä. tilasin postin verkkokaupasta nyt merkkejä, niin sain kerrankin mitä halusin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain617520Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232946- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651659Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1681412- 1311163
- 77853
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47812- 52755