Minun lähipostini piilottelee postimerkkejä tiskin alla kuin pimeää viinaa myisivät.
Miten tavarataloissa uskalletaan pitää postimerkkejä esillä, mutta posteissa ei?
Lähes aina, kun menen postiin, niin virkailija repäisee kirjeen kädestäni ennen kuin ehdin päivää sanoa. Hän kysyy 'ykkönen vai kakkonen' ja minä aina hämmästyn tästä hyökkäyksestä ja heti, kun olen sanonut 'ykkönen' niin virkailija on lyönyt kirjeeseen painoleiman EIKÄ POSTIMERKKIÄ, jota tulin ostamaan.
Kun huomautan asiasta, niin vastaus on tyyliin 'meni jo', 'en osaa korjata asiaa', 'no kun monet haluavat päivämäärän', 'tässä on nyt jonoa' jne.
Miksi postivirkailijat ovat tällaisia moukkia? Nuorempi polvi on fiksumpaa, mutta keski-ikäiset järjestään kahjoja.
Postimerkkeily on ilmeisesti sellaista salatiedettä, että niiden myynti pitäisi kriminalisoida! Kaikkea muuta kyllä postissa myydään puoliväkisin, kuten jotain joulukuusen palloja ja suklaalevyjä, patalapuista puhumattakaan. Sitten kun haluaa jotain perusasiaa, niin ei.
Millaista palvelua saa postista?
vaikeata on
2
202
Vastaukset
- Sirutar
Tee seuraavan kerran niin ettet anna kuorta hänelle ja pyydät vaan postimerkin. Kysy millaisia postimerkkejä on, haluat nähdä ne ennen kuin ostat. Ja liimaa itse merkki siihen kuoreen. Taitaa olla kyllästynyt elämään se henkilö joka siellä tiskillä on. Onnea seuraavan kerralla. :)
- 3+23
saman kans oon huomannu, että laittavat tylsän tarran postis jos siellä asioi. jos yrittää ostaa jotain tiettyjä merkkejä, niin aina ovat muka loppu ja kauppaavat niitä tylsän näkösiä merkkejä. tilasin postin verkkokaupasta nyt merkkejä, niin sain kerrankin mitä halusin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle283567Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A142840Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1212771Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt182594Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1162428Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.771772Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501688Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261676Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431441- 1441344