Millaista palvelua saa postista?

vaikeata on

Minun lähipostini piilottelee postimerkkejä tiskin alla kuin pimeää viinaa myisivät.
Miten tavarataloissa uskalletaan pitää postimerkkejä esillä, mutta posteissa ei?

Lähes aina, kun menen postiin, niin virkailija repäisee kirjeen kädestäni ennen kuin ehdin päivää sanoa. Hän kysyy 'ykkönen vai kakkonen' ja minä aina hämmästyn tästä hyökkäyksestä ja heti, kun olen sanonut 'ykkönen' niin virkailija on lyönyt kirjeeseen painoleiman EIKÄ POSTIMERKKIÄ, jota tulin ostamaan.

Kun huomautan asiasta, niin vastaus on tyyliin 'meni jo', 'en osaa korjata asiaa', 'no kun monet haluavat päivämäärän', 'tässä on nyt jonoa' jne.

Miksi postivirkailijat ovat tällaisia moukkia? Nuorempi polvi on fiksumpaa, mutta keski-ikäiset järjestään kahjoja.

Postimerkkeily on ilmeisesti sellaista salatiedettä, että niiden myynti pitäisi kriminalisoida! Kaikkea muuta kyllä postissa myydään puoliväkisin, kuten jotain joulukuusen palloja ja suklaalevyjä, patalapuista puhumattakaan. Sitten kun haluaa jotain perusasiaa, niin ei.

2

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sirutar

      Tee seuraavan kerran niin ettet anna kuorta hänelle ja pyydät vaan postimerkin. Kysy millaisia postimerkkejä on, haluat nähdä ne ennen kuin ostat. Ja liimaa itse merkki siihen kuoreen. Taitaa olla kyllästynyt elämään se henkilö joka siellä tiskillä on. Onnea seuraavan kerralla. :)

    • 3+23

      saman kans oon huomannu, että laittavat tylsän tarran postis jos siellä asioi. jos yrittää ostaa jotain tiettyjä merkkejä, niin aina ovat muka loppu ja kauppaavat niitä tylsän näkösiä merkkejä. tilasin postin verkkokaupasta nyt merkkejä, niin sain kerrankin mitä halusin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe