Olen alivuokrannut asuntoni toiselle, vuokranantajan suostumuksella tietenkin. Vuokrasuhteen on tatkoitus alkaa elokuun alussa. Oma tilanteeni on kuitenkin muuttunut niin, että paras vaihtoehto olisi luopua vuokra-asunnosta kokonaan. Onko alivuokrasuhteen purkaminen heti mahdollista/sallittua ennen alivuokrasopimuksen alkamista? Miten tulisi menetellä?
alivuokrasuhteen purkaminen
vuokraulapalla
2
176
Vastaukset
- Mitä sopimuksessa lu
Kyseessä taitaa olla edelleenvuokraus, ei alivuokralaisuus. Millaisen sopimuksen olet tehnyt? Onko vuokralainen maksanut jo takuumaksun ja ensimmäisen kuukauden vuokran, onko sopimus toistaiseksi voimassaoleva, vai määräaikainen? Nämä pitää tietää, ennenkuin voi neuvoa.
- vuokraulapalla2
Tosiaan, kyseessä on jälleenvuokraus ja takuuta ei ole maksettu. Kyseessä on määräaikaimen sopimus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa762534Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2852237Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1441194Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �58993- 70898
- 72854
- 76830
- 71815
- 106808
- 65807