Mitä tehdä?

Onadayliketoday

Olen 23-vuotias mies ja muistaakseni oireet alkoivat viime elokuussa. Tällä hetkellä suu, kieli, huulet, posket ovat tunnottomat ja jaloissa ja käsissä tunto ei ole niin hyvä kuin ennen. Muisti pätkii melko pahasti, enkä kunnolla muista mitä hetki sitten on tehnyt tai viime päivinä tai tunteina. Päivät kuluvat melko nopeasti sillä olen kotiin tullessa väsynyt ja nukahdan heti. Herätessä ja valveilla ollessa olo on tokkurainen tai koko ajan melko sumea tai en pysty ajattelemaan missään vaiheessa selkeästi. Välillä tulee poissaolokohtauksia joita ennen ei ole tullut eli saatan tuijottaa seinää tajuamatta mitään ja ihmisten kanssa keskustellessa kaikki menee ohi ja pää tuntuu tyhjältä. Lääkärillä rampattu siitä asti noin ehkä noin 5 kertaa. Aluksi epäiltiin borreliaa sillä ihollani oli punkki muttei jälkeä tullut eikä testissä ollut mitään. Sen jälkeen epäilty masennusta, mutta voinko olla masentunut vaikka mikään ei huoleta tai vaivaa minua muukun tämä vittumainen olo? Kumpa voisi edes ajatella tai keskittyä asioihin. Pään magneettikuvissa ei ollut kuulema mitään ja b12 vitamiini normaali. Mitään lääkkeitä en käytä ja alkoholia yleensä vain viikonloppuisin kaveriporukassa jos silloinkaan. Liikun todella paljon ja syön mielestäni melko terveellisesti. Nyt viimeaikoina alkanut ottaa omegaa ja vitamiineja aamuisin, jos edes vähän alkaisi olo normalisoitumaan, mutta tuntuu ettei mikään auta. Vieläkö auttaa lääkärissä ramppaaminen vai mitä tälle kannattaa tehdä?

3

94

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

Sama edelleen jatkuu, eikä ole muuttunut parempaan tai pahempaan päin.

• borrelia?
      • ap.

Katsoin sen MOT ohjelman, mutta muistaakseni punkeista ei ole tullut minulle minkäänlaisia jälkiä. Toisaalta voihan se olla borreliaa vaikkei jälkiä tulisikaan. Tällä hetkellä "elämä" on jatkunut samanlaisena. Vieläkin on tokkurainen olo tai tuntuu kuin olisi humalassa koko ajan. Pää on jotenkin jumissa koko ajan ja ei pysty selkeästi ajattelemaan mitään. Eikä päähän ole koskenut ollenkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40