Kaupustelija saapuu ovelle (yleensä kaksi naista) . Heti ulko ovella he kaupustelevat käsityötä 2-3 eurolla?!
Kun yksinäinen henkilö hakee sitten kukkaronsa hän paljastaa samalla missä sitä säilytetään!
Myytyään edullisen käsityön myyjät ihastuvat yksinäisen kodin johonkin esineeseen tai pyytävät vettä! Onhan ulkona lämmintä.
Kun kaupustelijoille antaa vettä niin tällöin noudetaan hänen kukkaronsa!
Varsinkin jos myyjiä on kaksi niin sitä tehokkaampaa on varastaminen.
Usein ulkomaiset pyörällä ajavat kaupustelevat jotain ja tutkivat jo ennakkoon kuka asuu missäkin ja missä kukkaroa säilytetään!
Estä varastaminen! Pidä ovet lukossa. Älä osta rikolliselta (kaupustelijalta ).
Näin varastetaan yksinäiseltä henkilöltä kukkaro!
4
229
Vastaukset
- taaperoinen
Kait suomen neukkuryssä virkamies muistaa nyt edes sakottaa tota vanhusta kun tolla tavalla virkarauhaa häiritsee ja ulkolaisia turisteja loukkaa.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014062918448533_uu.shtml- nainen5
Ei tuossa taidettu puhua ulkolaisista mitään, mutta lukutaitohan onkin harvojen oikeus.
- 85575588777
Jos kukaan ei ole näkemässä kun rosvo menee asuntoon niin silloin ei kenenkään tarvitse nähdä rosvon lähtevänkään. Kaikkea tapahtuu maailmassa.
- Anonyymi
Miks ihmeessä aukaistaan ovi vieraalle. Mamuille ei missään tapauksessa saa avata ovea. Ikkunasta kysyn kuka olet. Mieheni huutaa älä avaa on niin kova paskatauti menossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1627116
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264108- 473467
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1423166- 512916
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262306- 432286
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722023Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291876