Hei!
Kaipaisin kokemuksianne jensen sänkyjen kestävyydestä. Itsellä on ollut pian 9 vuotta jensen sänky oman painon mukaan (aika pehmeä, varmaan medium sillä painan 60kg), ja olen todella tykännyt sängystä. Keskiosa (pehmein) sängystä on tosin ollut kuopalla jo parisen vuotta, sen huomaa kun petarin ottaa pois. Miehelläni on kovempi, hänen painolleen sopiva sänky, siinä ei näy päällisin puolin mitään.
Ongelmani on nyt ollut jatkuva niska-hartia-kaulan alueen särky joka aamu-jatkuu päivälläkin mutta vertyy päivän mittaan välillä paremmin, välillä huonommin..buranaa menee lliki päivittäin:( Olen epäillyt ensin tyynyä (tempuren muotoiltu tyyny, ollut tähän asti kyllä passeli vaikka kovahko onkin verrattuna entiseen samanlaiseen..), ja nukkunut nyt monta viikkoa muilla tyynyillä..mutta ongelma ei poistu.
Olisiko jouset voineet mennä näin "pian"?!!
Mietin vaan, että jos tässä joutuu uuden ostamaan, niin on sen verran kallis tuo sänky (enkä halua enää mitään muuta merkkiä kun niistä huonoja kokemuksia selän kanssa) että onko tosiaan jousten kestävyys vain noin 7-8v.....
kokemuksia?
jensen sänky-kauanko kestää hyvänä?
päänsärky
3
1949
Vastaukset
- aisantuntia
Kyllä sen noin 12 vuotta kestää, mutta tietysti jos siinä on runsaasti nussittu niin kyllähän se sitten kuluu nopeemmin. Ei muuta kuin sänkykauppaan ja peitto heilumaan!
- päänsärky
heh, tätä olen itsekin naureskellut (ja monet tututkin:), mutta en usko asian siitä johtuvan, ei olla mitään kaneja kuiteska ja kai normisänkyjen pitäs sellasta hetkellisesti kestää:DD
Mutta kiitos vastauksestasi,lisää kokemuksia? - x x x
Itse tajusin että sängyt ei sovi ihmiselle. Nukun n.3cm paksulla jumppapatjalla, mikä vastaa paremmin metsäistä maastoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2932477Mistä löytää kadonnut motivaatio?
Mikä neuvoksi, kun oikein mikään ei enää jaksa huvittaa eli ei ole motivaatiota tehdä mitään? Joka päivä ajattelen, että1422254Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki132068- 1711560
Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?1381277Miksi ETTE suostu selvittämään . . . . . ...
Asioita jotka jääneet selvittämättä toisen osapuolen kanssa? Kertoisitteko miksi ette suostu? Vaikka teidän mielestä193898- 85886
- 174856
Wille Rydman on kansalaisten mielestä huonoiten onnistunut ministeri
Onneksi olkoo Wille kärkipaikasta! Oletkin sen eteen tehnyt hartiavoimin töitä. "Ministeri Wille Rydman (ps) on kansala451796- 52684