Miesystäväni on skorpioni ja itse olen kaksonen. Näitten horoskooppijuttujen mukaan me emme sopisi toisillemme laisinkaan. Mutta hah sanon minä. Minusta meillä synkkaa mukavasti, vaikka horoskooppimerkit on nämä em. Ex-puolisoni oli vaaka ja elämä oli vaikeaa. Ja horoskooppijuttujen mukaan , kaksoset ja vaaka olis tosi hyvä pari! En usko, että näihin kannattaa liiaksi tuijottaa.
onkohan horoskooppeihin uskomista?
5
1189
Vastaukset
- minä vaan
mun paraskaveri on skorppari ja ite oon myös kaksonen.. ootko tietonen nousevista merkeistä? ne kertoo enemmän luonteesta joten ehkä kannattaa tuijotella myös niitä! kato nousevat merkit osoitteessa www.astrologiakeskus.com
- Awyrol
Horoskoopit on tehty auttamaan ihmistulkinnassa. Ne ovat ohjeellisia eikä suinkaan orjallisesti noudatettavia. Pelkästään aurinkomerkkiä tuijottamalla ei tule ilmi ihmisen koko persoona, vaan paljon jää piiloon (vaikka ottaisi nousevankin merkin mukaan). Kuumerkki, kiinalainen horoskooppi polaarisuuksineen ja elementteineen, eläin- ja kasvihoroskooppi jne.
Sanoit että miesystäväsi on skorpioni ja itse olet kaksonen. Pelkän aurinkomerkin mukaan te ette sopisi yhteen, mutta aurinkomerkki kuvaakin sitä, miten asiat esittäytyvät ulospäin. Saattaa näyttää siltä, että te ette tule toimeen. MUTTA kuumerkki -joka kertoo enemmän sisäisestä olemuksesta ja tunteista- voikin jo luvata teille mukavaa yhteiseloa. Kannattaa myös ottaa huomioon, että jos teistä jompi kumpi on syntynyt lähellä (aurinko)merkin vaihtumista, saattavat myös edellisen/seuraavan merkin luonteenpiirteet vaikuttaa, esimerkiksi kumotakseen skorpionin mustasukkaisuutta.- höh
julkaiseeko joku taho sellaisia kuu-horoskooppeja?
toki kun tiedetään syntymäajat, niin voi teetättää itselleen ja toiselle oman horoskoopin ja luonneanalyysin jolloin selviää nousevat ja kuumerkit ym. tilanne ei kuitenkaan aina salli kysyä toiselta osapuolelta syntymäaikaa. ja sitäpaitsi syntymäajan peurusteella tehdyssä horoskoopissa, tekijä vain speguloi osapuolien mahdollista yhteensopivuutta, esim hakeutuvat toistensa seuraan...höh - Awyrol
höh kirjoitti:
julkaiseeko joku taho sellaisia kuu-horoskooppeja?
toki kun tiedetään syntymäajat, niin voi teetättää itselleen ja toiselle oman horoskoopin ja luonneanalyysin jolloin selviää nousevat ja kuumerkit ym. tilanne ei kuitenkaan aina salli kysyä toiselta osapuolelta syntymäaikaa. ja sitäpaitsi syntymäajan peurusteella tehdyssä horoskoopissa, tekijä vain speguloi osapuolien mahdollista yhteensopivuutta, esim hakeutuvat toistensa seuraan...höhKaikki horoskoopit pohjautuvat jossain määrin syntymäaikaan. Niin aurinko-, kuu- kuin kiinalainen horoskooppikin. Toiset vain tarkempaan syntymäaikaan kuin toiset.
Ehkä tarkoituksesi oli siis sanoa, ettet luota horoskooppeihin?
Miten vaan. Kuuhoroskooppikirjoja on myynnissä (mm. Lori Reid: Kuun taikaa). Kuumerkki selviää kuitenkin vain taulukosta, joten toisen syntymäaika on joka tapauksessa tiedettävä.
- kaksonen
Te sovitte keskenään kun Metsä ja Mansikka.
Itse olen Kaksonen ja exa oli Skoppari, liitomme kesti 24 v ja päättyy miehen uskottomuuteen, valehteluun ja seksuaalisen ´mahtisonnin´ esittämisen… ?
mutta todellisuus oli toinen… ;)
Onnea sullekin, jos uskot että Rakkaus voitta kaiken… mutta Skoppari ei muuttuu,
sinä hyppelet sen pillin mukaan, pelkänpäs pahoin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse824627Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1763627Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.642070Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1291132
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1441069- 49979
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä26891