Minulle on tulossa koneen ja lentoyhtiön vaihto air berlinistä finnairiin wienin kentällä ja se kenttä minulle tuntematon,onko helppo kenttä toimia? Kentän palvelut? Terminaalia ei tarvitse vaihtaa joten varmaan ihan helppo juttu
Wienin kenttä
wienair
2
112
Vastaukset
- ei ongelmia
En ikävä kyllä pysty vastaamaan ihan täsmällisesti, kun en ole Wienissä tehnyt ikinä vaihtoa, mutta muuten on kentästä kokemusta. Sen kokemuksen perusteella Wienin kenttä on kyllä yksi helpoimmista ja selkeimmistä Euroopassa. Kaikki on toiminut helposti ja luotettavasti aina hotellivarauksista ja lentolipun ostoista kenttäkuljetuksiin.
- Kein Problem
Wienin kenttä, kuten useimmat muutkin, on helppo kenttä toimia. Samalla tavalla siellä hoituu koneen vaihto kuin muuallakin. Palveluita on ainakin omiin tarpeisiini ollut riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921846- 851292
- 1101133
- 761017
- 111952
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57853- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693