Voisko joku vihdoin kertoa onko Jenni Vartiainen lesbo tai bi?

Yönratsastaja

Olen 23v mies kiinnostunut karaokesta ja hevosista ja armottoman rakastunut Jenni Vartiaiseen. Olen kuullu huhuja että hän olisi (myös) naisiin päin. Pitääkö tämä paikkansa vai onko mulla mitään tsäänsiä? Ei ole Jenni ainaskaan naimisissa eihän?

12

4467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aivokääpiö

      Hetero on ja avoliitossa joten ei sulla ole mahiksia.

    • HeppaHöpsö

      Pura painees niihiin heppoihin... Jenniä kiinnosta sun lävistykset.

    • mestaripanija

      Hae ikäistäsi seuraa Jenni sulle liian vanha, et pystyis häntä tyydyttämään.

    • ihme luuseri olet
      • fredrerik

        Sai kyllä makeat naurut noista bokserijutuista. Tuli vain mieleen, että Frederikin keikoilla. Naiset olivat aina sellaisia, että ihan kaikkien nähden nostivat hameet ylös ja riisuivat stringit, pikkarit, alushousut tai mitä niillä nyt sattui olemaan hameen alla. Ja heittivät lavalle ja lava täynnä alkkareita. Ja naiset olivat sitten ilman alkkareita hameen alla. . ;)


    • Anonyymi

      Se voisi pitää paikkansa sillä biisissä ”ihmisten edessä” kerrotaan toisesta naisesta joka kävelee korkeilla koroilla. Biisi myös sopii täydellisesti lbgtq+ ihmisille sillä biisissä kerrotaan olla olematta välittämättä ihmisten katseista kun pidät kädestä kiinni samaa sukupuolta. Siinä myös kerrotaan ettei tarvitse hävetä tai pelätä muiden katseita. Pitää olla itsevarma ja oma itsensä!

      • Anonyymi

        Häpeä


      • Anonyymi

        Jos kannatat tota vitu homopaskaa tee ilmasto teko ja tapa itsesi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos kannatat tota vitu homopaskaa tee ilmasto teko ja tapa itsesi

        Oletko itse yrittänyt poikaystävän jättämisen jälkeen?


    • Anonyymi

      Lesbo on

      • Anonyymi

        Sinä siis!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe