Hei!
Olisin kysellyt milloin joku järjestää miitin Kouvolassa???
Vaikkapa 30
Minä olisin tulossa,ilmoitattehan milloin ois tämmönen mahdollisuus tavata chättääjiä livenä.
Milloin miitti Kouvolassa
6
1302
Vastaukset
- 30+ Lahdesta
Voisihan vaihtelunvuoksi joku Kouvolassa asuva järjestää sielläkin, olisi Lahdesta lyhyempi matka sinne kuin esim. Treelle tai Turkuun :) Ehkäpä Marinelli, kun ilmeisesti asut sillä suunnalla ?
- Marinelli
Moikka!
Sinä 30-lahesta,millanen oot??
Tahtoo tavata sokkona. - 30+ Lahdesta
Marinelli kirjoitti:
Moikka!
Sinä 30-lahesta,millanen oot??
Tahtoo tavata sokkona.Puolihullu ja ruma kuin mikä :) Ei kannata sokkona minua tavata *wirn*. 30 chatista löydät aina välillä (eli melkein päivittäin).
- Marinelli
30+ Lahdesta kirjoitti:
Puolihullu ja ruma kuin mikä :) Ei kannata sokkona minua tavata *wirn*. 30 chatista löydät aina välillä (eli melkein päivittäin).
MOIKKA!
Oiskohan mahdollista nähdä?? milloin sulle sopis?? tahdon siintä huolimatta nähdä sut vaikkakin sit sokkona tai ei. - ?!?!?!
Marinelli kirjoitti:
MOIKKA!
Oiskohan mahdollista nähdä?? milloin sulle sopis?? tahdon siintä huolimatta nähdä sut vaikkakin sit sokkona tai ei.et sä marinelli turhan epätoivoinen ole..jotain tasoa,hei!!
- Marinelli
?!?!?! kirjoitti:
et sä marinelli turhan epätoivoinen ole..jotain tasoa,hei!!
Moikka!
Mitenkä niin ?? hei mä oonkin muuttamassa Kouvolaan,milois sopis?? juu tasoahan mä haluunkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984