Hei!
Olisin kysellyt milloin joku järjestää miitin Kouvolassa???
Vaikkapa 30
Minä olisin tulossa,ilmoitattehan milloin ois tämmönen mahdollisuus tavata chättääjiä livenä.
Milloin miitti Kouvolassa
6
1337
Vastaukset
- 30+ Lahdesta
Voisihan vaihtelunvuoksi joku Kouvolassa asuva järjestää sielläkin, olisi Lahdesta lyhyempi matka sinne kuin esim. Treelle tai Turkuun :) Ehkäpä Marinelli, kun ilmeisesti asut sillä suunnalla ?
- Marinelli
Moikka!
Sinä 30-lahesta,millanen oot??
Tahtoo tavata sokkona. - 30+ Lahdesta
Marinelli kirjoitti:
Moikka!
Sinä 30-lahesta,millanen oot??
Tahtoo tavata sokkona.Puolihullu ja ruma kuin mikä :) Ei kannata sokkona minua tavata *wirn*. 30 chatista löydät aina välillä (eli melkein päivittäin).
- Marinelli
30+ Lahdesta kirjoitti:
Puolihullu ja ruma kuin mikä :) Ei kannata sokkona minua tavata *wirn*. 30 chatista löydät aina välillä (eli melkein päivittäin).
MOIKKA!
Oiskohan mahdollista nähdä?? milloin sulle sopis?? tahdon siintä huolimatta nähdä sut vaikkakin sit sokkona tai ei. - ?!?!?!
Marinelli kirjoitti:
MOIKKA!
Oiskohan mahdollista nähdä?? milloin sulle sopis?? tahdon siintä huolimatta nähdä sut vaikkakin sit sokkona tai ei.et sä marinelli turhan epätoivoinen ole..jotain tasoa,hei!!
- Marinelli
?!?!?! kirjoitti:
et sä marinelli turhan epätoivoinen ole..jotain tasoa,hei!!
Moikka!
Mitenkä niin ?? hei mä oonkin muuttamassa Kouvolaan,milois sopis?? juu tasoahan mä haluunkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t553603- 181904
- 371881
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171691Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251452Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401412- 611349
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901105- 1281065
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221063