Hei!
Olisin kysellyt milloin joku järjestää miitin Kouvolassa???
Vaikkapa 30
Minä olisin tulossa,ilmoitattehan milloin ois tämmönen mahdollisuus tavata chättääjiä livenä.
Milloin miitti Kouvolassa
6
1369
Vastaukset
- 30+ Lahdesta
Voisihan vaihtelunvuoksi joku Kouvolassa asuva järjestää sielläkin, olisi Lahdesta lyhyempi matka sinne kuin esim. Treelle tai Turkuun :) Ehkäpä Marinelli, kun ilmeisesti asut sillä suunnalla ?
- Marinelli
Moikka!
Sinä 30-lahesta,millanen oot??
Tahtoo tavata sokkona. - 30+ Lahdesta
Marinelli kirjoitti:
Moikka!
Sinä 30-lahesta,millanen oot??
Tahtoo tavata sokkona.Puolihullu ja ruma kuin mikä :) Ei kannata sokkona minua tavata *wirn*. 30 chatista löydät aina välillä (eli melkein päivittäin).
- Marinelli
30+ Lahdesta kirjoitti:
Puolihullu ja ruma kuin mikä :) Ei kannata sokkona minua tavata *wirn*. 30 chatista löydät aina välillä (eli melkein päivittäin).
MOIKKA!
Oiskohan mahdollista nähdä?? milloin sulle sopis?? tahdon siintä huolimatta nähdä sut vaikkakin sit sokkona tai ei. - ?!?!?!
Marinelli kirjoitti:
MOIKKA!
Oiskohan mahdollista nähdä?? milloin sulle sopis?? tahdon siintä huolimatta nähdä sut vaikkakin sit sokkona tai ei.et sä marinelli turhan epätoivoinen ole..jotain tasoa,hei!!
- Marinelli
?!?!?! kirjoitti:
et sä marinelli turhan epätoivoinen ole..jotain tasoa,hei!!
Moikka!
Mitenkä niin ?? hei mä oonkin muuttamassa Kouvolaan,milois sopis?? juu tasoahan mä haluunkin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313950- 193455
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173397- 793337
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613244- 492991
- 292905
- 542657
- 742628
- 192377