Metropolittan vai Grand Faros vai Yunus

Elämän reisaaja

Hotelli vai keittomahdollisuus.Olen ensikertalainen matkustamisessa. Vaikka en enään nuori ole.Lomaa on kolme viikkoa. Suunnittelin pitäväni sen kaikki Marmariksessa.Elämäntilanne muuttunut.Tarviin aikaa ja aikaa ajatella.Rodoksella ajattelin käydä ja veneretkellä, muutamilla markkinoilla.Joku kirjoitti tuolla ketjussa että lähistöllä on kivoja pikkupaikkoja joihin voi tutustua dolmuksella

Metropolittan kiinnosta siksi kun se on uusittu,hyvä siainti ja keittomahdollisuus. Näytti siistille.Jos käy aika pitkäksi voin liittyä( kännääjien porukkaan.Mielikuva kun lukee näitä juttuja.)Faros kun se on suunnattu aikuisille ja puolihoito.Matkaa tosin jonkun verran.Näinköhän illalla/pimeellä turvallista.Varmaan taxi alle.Yunus aivan ytimessä mutta onko liian.Täällä sivustolla kerrottu ettei hotelleihin omia eväitä/juomia.Jos asialista tietoa teiltä oikeilta Marmariksen matkaajilta. Nyt ykköspaika mielestäni Grand Faros . Kiitos ja terveisin:Elämän reissaaja

27

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aida2

Mamariksessa on kyllä aika turvallista liikkua myös yksin illalla,jos et kaatokännissä kulje.Siellä uskallan liikkua myöhäänkin,toisin kuin Suomessa.Jos noista hotelleista valita täytyy,niin Yunus on kyllä tosi hyvällä paikalla,huoneet aika pieniä,mut hyvin pärjäsi yksin kaksi viikkoa.Jotain remppaa siellä on tehty sen jälkeen,mut ei ilm.huoneissa.Grand faros on aika syrjässä,dolmuksilla kyllä helppo kulkea.Metropolitaniin en majoittuisi,oon muutaman kerran baarissa käynyt.Isäntä on kyllä huipputyyppi.Myös Deturilla on siistejä hotelleja Marmariksessa.Itse ajattelin lähteä Deturilla taas loppukesästä/alkusyksystä on paljon edullisempi yksinmatkaavalle,kuin AM.Eikä tosiaan häviä AM:n hotelleille.Jos haluat kysele lisää,oon aika monta kertaa käynyt.

• Ihan hyvä valinta

Mielestäni Metropolitan on hyvä, monet tuntuu mollaavan sitä, mutta sijainti ja hinta /laatusuhde kohdallaan. Huoneet on isoja eikä mitään valittamista ole ollut.

• Aida2

No enpä mollannut,sanoin vaan,etten itse majoittuisi,sijainti on kyllä loistava.Ihan varmaan hyvä valinta sekin,mut Suomi-katu nyt ei sinänsä houkuttele minua.

• Ihan hyvä valinta

No eipä kiinnosta Suomi-katu meitäkään, eikä suuremmin Metropolin iltamenokaan, mutta ei haittaa vaikka väki pitää hauskaa. Yhden illan voi aina käydä katselemassa meininkiä, ja se kyllä riittää. Mutta hotelli on kyllä hyvä. Joku vuosi sitten oli AM :llä. valikoimissa hotelli Halis, joka on vielä lähempänä rantaa. Piha-alueet ja altaat oli mahtavat, huoneet pieniä mutta muuten parhaasta päästä keskusta hotelleista. Harmi kun ei ole enään valikoimissa.
        Meni tämä tarina vähän alkuperäisen kysymyksen vierestä, mutta tulipahan kommentoitua.

• Elämän reissaaja

Kiitos infosta.Olen kanssa syksyllä lähdössä joten aikaa on tutkia muitakin lentoyhtiöitä.
      Jotenkin aattelin vaan Aurinkomatkoja.Ei tarvii ostaa lisäpalveluitä kuta kohdekuljetus ynm..Hotelli kun osuis hyvä. Kumminkin kolme viikkoa.En usko jaksavani koko ajan samoilla .Vois vailla partsilla lueskella.Vaan mistä sitäkään voi etukäteen tietää.Aikas jännää.

• Kyllä sinne

Itse valitsisin Metropolitanin. Se on tosiaan hyvällä paikalla ja jos kolme viikkoa lomaa, niin kyllä pienessä huoneessa könnääminen kävis hermoille. Metropolitan on niin sanotusti "rauhoitettu" alue ja tapahtumat ovat Metropolissa. Metropolitanissa on tosi mukava henkilökunta ja kokki laittaa maittavaa ruokaa jos välillä haluaa syödä hotellillakin. Vielä semmoinenkin puoli hotellin valinnassa on, että kys hotellissa tutustuu helposti muihinkin ihmisiin, jos haluaa. Grand Faros on kyllä aika kaukana enkä lähtis yksin sinne tallustaan myöhäiseen aikaan. Yunus taas on aika meluisalla paikalla ja huoneet ovat pieniä ja sinne et tosiaan saa viedä mitään muuta kuin hotellista ostettua. Metropolitanissa voit asua joko kadun puolella jos haluat katsella partsilla elämänmenoa tai sitten altaan puolella, joka on rauhallinen puoli illalla ja yöllä.

• Aida2

No mä olin Yunuksessa kaksi viikkoo pari vuotta sitten,enkä ymmärrä,mikä tää juttu on,ettei huoneeseen saa viedä mitään.Itse kyllä vein juomia ja naposteltavaa,eikä kukaan ikinä koskaan kysellyt mitään.Vesipöntön ostin hotellilta,kun sitä nyt ei viitsi raahata pitkältä.Eikä melu kyllä häirinnyt tippaakaan,huoneeni oli kävelykadulle päin.Puoliltaöin ne joutuu lopettamaan musiikin soittamisen kovalla volyymilla.Pieniä ne huoneet tosiaan on,mut yksin hyvin riitti.Sijainniltaan noista kyllä paras.Riippuu tietysti mitä lomaltaan haluaa,mut itse en kyllä jaksais montaa iltaa viikossa suomi-karaokea kuunnella.Se kyllä kuuluu Metropolitaniinkin.

• Yunukselle pisteet

Siellä on ollut takavuosina laukkutarkastus, siksi siitä on kirjoituksia. Minulla ei ollut ongelmia, koska vein omassa kassissa juomia ja naposteltavia huoneeseen, ja vein tyhjät putelit pois, mutta jos kaupan muovikassilla kannat pulloja respan ohi, niin uskon että huomauttavat siitä. Turkissa aika helposti huomautetaan, jos hotelliin vie näkyvästi omia eväitä.
        Itse hotelli on aivan mahtavalla paikalla ihan rannassa (kävelykatu välissä). Minulla on vieläkin ikävä sitä näkymää parvekkeelta merelle. (Ota merinäköalalla) Suosittelen lämpimästi. Aamiainen on kattava. Joskus, jos vielä menen Marmarikseen, menen ehdottomasti Yunukseen.

• Reissussa kesällä

Olin Metropolitanissa kesäkuun puolivälissä. Hotelli on tosi siisti. Kaikki huoneet kaksioita, ja tosiaan huoneet uusittu täysin talven aikana. Huoneissa kaksi parveketta ! Hotellilla ei ollut iltaohjelmaa, eli sai nukkua rauhassa jos niin halusi. Jos olet 3 viikkoa lomalla, suosittelen kyllä huoneistohotellia. Saat ruokia ja juomia tilavaan jääkaappiin ja huoneet on paljon isompia kuin normi hotellissa. Mukavaa reissua :)

• Elämän reissaaja

Varasin matkan Metropolittaniin.Toivottavasti oikea valinta.Parvekkeita kaksi teki vaikutuksen ja uusitut huoneet.Kiitos asiallisista ja hyvistä neuvoista.Matkaan vielä reilu kuukausi.

• Marrrmarikseeeen
        Elämän reissaaja kirjoitti:

Varasin matkan Metropolittaniin.Toivottavasti oikea valinta.Parvekkeita kaksi teki vaikutuksen ja uusitut huoneet.Kiitos asiallisista ja hyvistä neuvoista.Matkaan vielä reilu kuukausi.

No, kerrotko kokomusesi Metropolitan hotellista. Sitä olen tässä nyt katsellut yhdeksi vaihtoehdoksi ensi kesälle. Pari koululaista mukana. Minkä kokoinen sen allas-alue on? Kaikki tieto kiinnostaa. Sijainti on tuttu vuosien takaa.

• Marrrmarikseeeen
        Marrrmarikseeeen kirjoitti:

No, kerrotko kokomusesi Metropolitan hotellista. Sitä olen tässä nyt katsellut yhdeksi vaihtoehdoksi ensi kesälle. Pari koululaista mukana. Minkä kokoinen sen allas-alue on? Kaikki tieto kiinnostaa. Sijainti on tuttu vuosien takaa.

Miten voi olla mahdollista, että 4 aikuista saa Aurinkomatkoilla Metropolitan hotelliin isomman alennuksen kuin 2aik. ja 2 alle 14v. lasta? Kokeilin haulla, ja lapset tulee kalliimmaksi, kun eivät saa täyttä nopeanvaraajan alennusta. Onko muut huomanneet saman?

• Anatoliassa käynyt

Hei, onko tämä Metropolitan entinen Anatolia, joka oli Metropolia vastapäätä?

• Bekon paikka
        Anatoliassa käynyt kirjoitti:

Hei, onko tämä Metropolitan entinen Anatolia, joka oli Metropolia vastapäätä?

Kyllä on.

• Uimaaan

Metropolitanin allasalue on tosi pieni. Voi olla että viereinen Isla ois teidän perheelle parempi vaihtoehto.

• Candanissa uimassa

Kävimme uimassa ja ottamassa aurinkoa Candanin altaalla monena päivänä. Kysyimme baarista, että saako tulla ja toivottivat tervetulleiksi :) Söimme lasten kanssa lounaan siellä ja nautimme rauhallisesta allasalueesta.

• Elämän reissaaja

Kerron mielelläni kunhan palaan. Linjoilla vasta syyskuun lopulla.
      Hiukan jo matkakuumetta .Mietityttää olikohan 3viikkoa liian pitkä aika aloittelialle.
      Senkin tiedän syyskuun lopulla.

• -sama-

Hyvää matkaa! Luen mielelläni kokemukset hotellista jne..

• Sinnekö

No mitä pidit paikasta, oliko 3 viikkoa liian pitkä aika?

• marmaris 16

metropolitan hyvä apart mutta vain jos tykkäät kuunnella suomi iskelmää koko loman ajan ja hotelli pomon laulamana, hän tykkää omasta äänestää niin paljon. ei jää paljon aikaa tavata paikallisia jos sinne menet sillä pomo haluaa että istut koko lomasi baarissa juomassa ja syömässä. isla apart parempi tai yunus, deturin labernakin hyvä vaihtoehto.

• 546667

Tarkoitatko Bekoa? Omistaako hän myös Metropolitanin? Entä Metropolin?

• marmaris 16
        546667 kirjoitti:

Tarkoitatko Bekoa? Omistaako hän myös Metropolitanin? Entä Metropolin?

kyllä tai siis vuokralla ne molemmat hotellit Bekolla on. Nessu lähti kauemmaksi Bekosta ;)

• Politanissa

Metropolitanissa ei ainakaan kesällä ollut mitään ohjelmaa. Kaikki ohjelma on ollut Metropolin puolella...

• pöh

Hah,ei kai ketään voi pakottaa hotellilla pelkästään istumaan.

• marmaris 16

no ei tietentäänm mutta sellaisen tuntuman siellä saa ja kieroon katsotaan jos menee naapurin baariin kaljoille nim.merk. kokemusta omaava 10 vuoden ajalta. enkä tod ole ainut sitä mieltä. mutta ei se ole koskaan haitanut lomailua marmariksella. me käymme missä halutaan ja tehdään mitä huvittaa eikä välitetä muitten mielipiteistä. toivottavasti myös muillakin on siellä hyvä loma!

• marmaris in my heart

Ihmettelen suuresti näitä juttuja Bekosta ja metropolista. ollaan lomailtu siellä vuodesta 2007 ja koskaan, ei ikinä ole tykänneet kyttyrää kun menty muualle syömään juomaan jne. henkilökunnasta tullut meille ystäviä vuosien varrella, samoin monista suomalaisista joita tapaamme siellä, jos ei vuosittain, niin ehkä joka toinen vuosi matkamessuilla (jossa myös Beko käy) se voi pitää paikkansa että tiukkapipoisille ei ehkä paras paikka, mutta jos haluat mukavaa rentoa seuraa(en tarkoita ryyppäämistä, sillä olemme tehnneet ikimuistoisia teissuja Marmariksen ympäristössä joita beko järjestännyt)

• marmaris in my heart

Lisään vielä kuinka moni teistä on esim käynnyt laguunissa? Tai kuinka monta teistä on viety esim futista pelaamaan yöllä? tai Cartininkiin? Meitä on kyllä kuskattu paikkaan jos toiseen, ja mitään emme ole ikinä tarvinnut maksaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      72
      2419
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1782
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1474
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1457
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      256
      1429
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      84
      1259
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      387
      1232
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1225
    9. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1185
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      348
      1176
    Aihe