ILMOITTAKAA HÄIRIKÖSTÄ!!!

Mauri Alahuhta

Ilmoittakaa mahdollisimman moni tuosta yhdestä ja samasta häiriköstä ylläpidolle, kiitos.
Saattaa olla, ettei ylläpito voi tuolle sairaalle henkilölle muuta, kuin poistaa muutaman kerran kyseisen sekopään kirjoitukset.
Näin saamme ainakin ylläpidon seuraamaan tätä palstaa.

5

137

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+8

Mistä kuvittelet että se on vain yksi ja sama? Luuletko tosissasi että palstalla ei ole muita kuin sinä ja häirikkö? No, onhan suzu toki marginaalimerkki. Vai ootko selvitellyt taas "ip-numeroita"? Taidat itse olla se häirikkö...

• snaut

Laitoin kaikista viikon sisällä tulleista asiattomista kirjoituksista ilmoituksen, vastasivat olevansa tietoisia ja henkilö postaa kahdesta osoitteesta törkyä. Toivottavasti kyseinen häirikkö saadaan bannattua. Troleihin ei pidä muutenkaan millään muotoa vastata, sillä häirikkö haluaa huomiota, jota jää paitsi normaali elämässään. Rekisteröidyllä nimimerkillä kirjoitettaessa pystyy kirjoittaja itsekkin poistamaan asiattomuudet. Hyvää kesän jatkoa.

• pientä rajaa

Hienoa heheehee kahdesta osoitteesta heheheehee, sinunkin juttusi voidaan laskea häiriköinniksi vai miten se liittyy Suzukiin?

• snaut

Ai mitenkö liittyy suzukiin. Liittyy suzuki palstan häiriköintiin, jota sinä pidät yllä. Jos nämä minun kirjoitukseni ovat mielestäsi häirintää, ilmoita ylläpidolle ja pyydä vastine antamaasi s postiosoitteeseesi.

• lfjjgioerie

Siksihän useimmat merkkikerhot ja -foorumit on perustettu että voidaan asiallisesti keskustella ja toimia, häiriköt voidaan niissä helposti poistaa koska esim. foorumille on pakko rekisteröityä voidakseen kirjoittaa.

Tällaisella foorumilla jossa kuka tahansa voi kirjoittaa mitä sontaa tahansa, ei asiallisesta keskustelusta tahdo tulla mitään kun sonnan seasta pitää koettaa etsiä asiaa mutta aika siinä vaan menee hukkaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2483
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1688
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1431
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1263
    5. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      119
      1227
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1219
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      145
      1167
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1155
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      979
    Aihe