Hei kaikille! :)
Mitä naiset mieheltä toivovat, jos ostaisivat "palveluja"? Itse olen fiksu, hyväkäytöksinen, urheilullinen ja vähän komeakin ;) 27v, 180/80 mies ja olen harkinnut alkavani tähän hommaan mukaan. Luuletteko, että asiakaskuntaa löytyisi?
Mieshuoraus
4
86
Vastaukset
- Pappaxx
Hei Jarno,
Mulla on vaimo Treella, mutta joudun työ takia asumaan kaukana pois Suomesta. Lomailen tietysti Suomessa mutta vaimo aina valittaa puutetta ja pitkiä poissaoloja.
Mitä ehdotat?- JarnoTre
Hei Pappaxx.
Voisin toki kuulla lisää tilanteestanne. Kerro, minkä tyyppistä miestä haette vaimollenne ja onko muita toiveita?
[email protected]
- pekkapeeperus
Hei pappaxx!
Jos todella vaimo on puutteessa Tampereella, niin homma kyllä saadaan hoidettua. Itse olen jonkin verran alalla toiminut, enemmän aktiivisesti viime aikoina. Olen luotettava ja terve 25-vuotis mies 175/79. Kuntosalilla tulee käytyä ja on komeaksikin haukuttu. Laita meiliä jos kiinnostaa jutella tarkemmin!
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184371Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032380Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421941Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.161530- 771525
- 1591483
- 10921
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34798- 65778
- 106777