Hei. Neuvoisiko joku viisas miksi Soneran posti ei vastaanota replyjä, tulee lähettäjälle ilmoitus *osoite ei voimassa tms*
Mistä löydän asetukset ja toisekseen mistä pitää muuttaa ja mitä?
Tämä vika on ollut jo pitkään ja vastausta en ole mistään löytänyt.
Kiitos jo etukäteen jos joku osaisi neuvoa.
Ps. kyse ei kännystä yms vaan tietsikasta.
Soneran sähköposti ei vastaanota replyjä
13
178
Vastaukset
- V3zfyNJm
Ehkä lähettäjän postissa vastausosoite on väärä. Vanhentunut tai kirjoitusvirhe.
- Vapustellen
Lähettäjä voisi kokeilla lähteekö meili kun hän kirjoittaa osoitteen uudestaan käsin. Monet ohjelmat tarjoavat "vanhasta muistista" valmiina sähköpostiosoitetta, kun nimeä lähtee kirjoittamaan, ja tämän vanhan, valmiina muistissa
olevan osoitteen joutuu joskus Deletellä "kerran" poistamaan ja kirjoittamaan
sen käsin uusiksi. Ainakin Outlook, Windows LiveMail & Outlook Webmail maailmassa olen törmännyt tähän pulmaan. - 7+7
Kokeile lähettää viesti itsellesi omaan osoitteeseesi. Jos sekään ei tule perille, jossakin on todella vikaa.
- tahtoo vastauksia
Kiitos jo alkuun vastanneille. Laitoin viestiä Soneran postiin, perille tuli. Sitten takas replynä sinne toiseen ja sieltä vielä takas replynä Soneraan ja siihen stoppaakin.
Replynä lähetetylle tulee viesti Undelivered Mail Returned to Sender.
This is the mail system at host mta12-o.prod.luukku.com.
I'm sorry to have to inform you that your message could not
be delivered to one or more recipients. It's attached below.
For further assistance, please send mail to postmaster.
If you do so, please include this problem report. You can
delete your own text from the attached returned message.
The mail system
Joten jos tähän joku vielä osaisi neuvoa kun tuo englanti itsellä ei hallussa:(
Kiitos etukäteen taas jo
- tahtoo vastauksia
Kokeilin muitakin osoitteita jo ja niihinkin tulee tuo sama litania.
Soneraan näemmä ei pääse replynä mistään kautta:(:(
Muut osoitteeni toimivat kyllä mutta tuo Sonera ei. - Lerppa Fagerström
Soneran valtavan kokoinen laatikko täynnä? Muistitko tyhjentää roskiksen?
- tahtoo vastauksia
Ei ole täynnä jos tilaa 500Mt ja käytetty tilaa 10,5 Mt. Harmittaa vaan kun olen siitä posteja lähetellyt (tärkeitäkin) ja minulle ei ole pystytty vastaamaan tämän vian takia.
Olen olettanut että vika olisi minun Soneran postin asetuksissa mutta näin ei taida olla. Missään tapauksessa laatikko ei ole täynnä ja roskikset on aina siivottu. Löysin vastaanvanlaisen ongelman myös mutta eipä sekään ollut apua mistään saanut ja eri operaattori vielä.
http://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakaistaliittymät-ja/Miksi-viestini-pp-nic-fi-sähköpostiosoitteeseen-palautuu/td-p/330955
Kaiketi parasta unohtaa koko Sonera kun ei apua tunnu löytyvän. - dioadoas
tahtoo vastauksia kirjoitti:
Ei ole täynnä jos tilaa 500Mt ja käytetty tilaa 10,5 Mt. Harmittaa vaan kun olen siitä posteja lähetellyt (tärkeitäkin) ja minulle ei ole pystytty vastaamaan tämän vian takia.
Olen olettanut että vika olisi minun Soneran postin asetuksissa mutta näin ei taida olla. Missään tapauksessa laatikko ei ole täynnä ja roskikset on aina siivottu. Löysin vastaanvanlaisen ongelman myös mutta eipä sekään ollut apua mistään saanut ja eri operaattori vielä.
http://yhteiso.elisa.fi/t5/Laajakaistaliittymät-ja/Miksi-viestini-pp-nic-fi-sähköpostiosoitteeseen-palautuu/td-p/330955
Kaiketi parasta unohtaa koko Sonera kun ei apua tunnu löytyvän.Jos viestit eivät tule sähköpostilootaasi, vika on todennäköisesti Soneralla. Vaikka täällä joku tietäisi syyn, mitään emme voi tehdä. Soita siis Soneran asiakastukeen.
- Lerppa Fagerström
dioadoas kirjoitti:
Jos viestit eivät tule sähköpostilootaasi, vika on todennäköisesti Soneralla. Vaikka täällä joku tietäisi syyn, mitään emme voi tehdä. Soita siis Soneran asiakastukeen.
Ei kannata soittaa koska se maksaa. Kaipa Soneralla on nykyään jo omat sivut joiden kautta on helppo viestitellä, kun ei ole akuutti ongelmakaan.
Kaiketi parasta unohtaa koko Sonera kun ei apua tunnu löytyvän.Moi tahtoo vastauksia!
Onpas erikoinen ongelma siellä suunnalla. Lukaisin samalla laittamasi ketjun Elisan puolelta ja huomasin, että molemmissa on mainittu Luukun sähköposti. Oletko kokeillut tätä reply ongelmaa monellakin eri sähköpostilla?
Jos tuo vika vielä vaivaa eikä ratkaisua tunnu löytyvän niin suosittelen tekemään meille palvelupyynnön Omien Sivujen kautta http://bit.ly/1nOY4pL? Otetaan vika selvitykseen! :)
Seurailen ketjua tämän viikon ajan! :)
Jari@SoneraPartio- tahtoo vastauksia
sonerapartio kirjoitti:
Moi tahtoo vastauksia!
Onpas erikoinen ongelma siellä suunnalla. Lukaisin samalla laittamasi ketjun Elisan puolelta ja huomasin, että molemmissa on mainittu Luukun sähköposti. Oletko kokeillut tätä reply ongelmaa monellakin eri sähköpostilla?
Jos tuo vika vielä vaivaa eikä ratkaisua tunnu löytyvän niin suosittelen tekemään meille palvelupyynnön Omien Sivujen kautta http://bit.ly/1nOY4pL? Otetaan vika selvitykseen! :)
Seurailen ketjua tämän viikon ajan! :)
Jari@SoneraPartioHei sonerapartio.
Testasin mm. suomi24 postin, ei onnistu.
Koitin gmaililla, sieltäkin ilmoitus *Mail Delivery Subsystem"
Eli en todellakaan pääse millään postilla omaan Soneran postiin ja tästä on jo koitunut haittaa, vastaukset ovat jääneet maailmalle.
Eli mitä nyt, kiitosta jo etukäteen. - tahtoo vastauksia
Hei sonerapartio.
Testasin mm. suomi24 postin, ei onnistu.
Koitin gmaililla, sieltäkin ilmoitus *Mail Delivery Subsystem"
Eli en todellakaan pääse millään postilla omaan Soneran postiin ja tästä on jo koitunut haittaa, vastaukset ovat jääneet maailmalle.
Eli mitä nyt, kiitosta jo etukäteen.Tein ilmoituksen Soneran vikapalveluun ja syy on selvitetty ja korjattu josta iso kiitos Soneralle.
Posti on testattu monella osoitteella ja nyt replyt tulevat kuin kuuluukin.
Kiitos vielä kerran. tahtoo vastauksia kirjoitti:
Tein ilmoituksen Soneran vikapalveluun ja syy on selvitetty ja korjattu josta iso kiitos Soneralle.
Posti on testattu monella osoitteella ja nyt replyt tulevat kuin kuuluukin.
Kiitos vielä kerran.Hei tahtoo vastauksia!
Loisto juttu! Ei muuta kuin kovaan käyttöön! :)
Jari@SoneraPartio
www.sonera.fi/sonerapartio
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658