Ei jaksa piilotella kaljua enään. Päivittäin peilistä kun mulkaisee niin ei, niin vain ei. lähtee eikä palaudu. Konstit on monet läpi käyty, mutta näköjään kun ne karvat lähtee niin ovat lähteäkseen. Pakko vetää kalju ja hyväksyä, että sillä se on mentävä koko elämä ja vedettävä pää tasasin väliajoin terällä sileäksi, ettei hevosenkenkä pääse pilkottelemaan. Mistä johtuu moinen häpeä, voiko kaljuuntuminen tapahtua ilman häpeääkin ..??? minä en ole siihen pystynyt ja nytten alan saamaan tarpeeksi. Kaljuks pää, jos ei miellytä niin pakko se on tappaa itsensä, että saa sen mielenrauhan. Ei vaan voi käsittää, miksi juuri minun pitää kaljuuntua, en edes tumputa. Ei kiinnosta edes lähteä ulos enään kavereiden kanssa kun tukka lähteny ja ei pysty olemaan ilman hattua missään. Kaljut vain näyttävät joko veeti kalliolta, tai sairaalta potilaalta joka lähestyy tietään. Harakanpesä ei todellakaan ole rok rok. voi helv. sanon minun sanoneen. Jos nyt sen kaljun koittaisi vielä ajaa ja katsoa miten elämä menee tukattomana ja munattomana. Elämä hymyilee. Kiitos Jumala.
Ei jaksa enään ..
perttuliisa
1
102
Vastaukset
- Der Gynomannen
Mutta entäs Gefina ?
Sua voisi lohduttaa upeat daisarit sojonännäreineen, pääsisit sadepäivänä vaikka rintsikka-ostoksille !
Hiuksethan ei sillä takaisin kasva, mutta saisit saisit tissit ja leveän lanteen, jotka sitten kelpaisi keikutella. Myöskään ei tarvisi pelätä enää sitten että kiusallisessa tilanteessa erektio nolaa sinut.
Hyvää kesää !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418