Myöhäisvaiheen alkoholistin voi tunnistaa makean happamasta löyhkästä.
"...Päihdelääkärikin voi yleisessä saunassa istuessaan tunnistaa saunassa olevan alkoholistin monesta kehon merkistä, mm. siitä ettei myöhäisvaiheen alkoholistin alavartalo hikoile juuri lainkaan. Puolisot tietävät saman siitä, että alkoholistin vieroitusoireissa he joutuvat vaihtamaan sängyn lakanat tiheään hänen runsaan hikoilunsa vuoksi. Mutta ken on oppinut kehon makean happamen löyhkän tunnistamaan, ei voi siitä erehtyä. Sen avulla voi myöhäisvaiheen alkoholistin tunnistaa silloinkin, kun muuta tai aikaisempaa tietoa ei ole käytössä..."
http://juhakemppinen.fi/index.php?id=srcncgalrwem9k
Haju
8
3061
Vastaukset
- 785412
Minä en ollut käynyt suihkussa 2 viikkoon ja haisin virtsalle, spermalle, ulosteelle ja hielle.
- hikinen olo
Ootko nainen vai mies? Kenen virtsa, sperma ja ulosteert?
- aloitteleva alkoholi
Minä olen alkuvaiheen alkoholisti, mutta iho alkaa löyhkäämään jo parin päivän ryyppäyksen jälkeen ja lakanoita saa hikoilun takia vaihdella jatkuvasti.
- Krapulatärkki
Mistä johtuu tuo ryyppäämisen jälkeinen aivan kissankuselta löyhkäävä hiki, sen lisäksi varsinkin pään alue ja selkä lykkää sellaista paksua rasvaa, vaikka jaksaisikin käydä suihkussa, shampoota saa laittaa tosi paljon että lähtee, niin parin tunnin päästä on taas naama ja koko pää tuossa inhottavassa rasvassa ja kainalot haisee
Selvin päin hiki ei haise, tai haisee miedommin, enkä rasvoitu kun kolmessa päivässä siihen, mitä ryypätessä tai krapulassa kolmessa tunnissa? Tila kestää pari kolme päivää, ja kun saa viimeiset juopporasvat irti nahasta, on taas helpottunut olo.
Maksako alkaa poksua, olen kärsinyt tuosta tosin jo kymmeniä vuosia, aivan nuorena tuo ei ollut ihan noin paha. Onko minulla myöhäisvaihe?- NimiErkkivälimerkki
Kyllä, olet myöhäisvaiheessa. Suosittelen tästä eteenpäin lisäämään kirkkaan viinan kulutusta, jotta rasvat liukenee tehokkaammin. Kops ja skool!
- tenttiukko
Luulisin että olet juonut tenua!
- hirveä löyhkä
Tämä mädäntyneen sika-nautajauhelihan lemu ei lähde pois vaikka miten hinkkaisin itseäni suihkussa. Olenko myöhäisvaiheessa?
- Anonyymi
Olet kääntöpöydällä, vapise!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046