Käyn aika usein yksin baarissa teitä etsimässä. Millekään kaveriporukalle en uskalla tulla juttelemaan. Olisi kiva kerrankin tavata mies, joka on samassa tilanteessa, kun itse olen. Eli viettää vapaa-aikansa suurimmaksi osaksi yksin. Mulla kun mun harvat kaverit on perheellisiä, niin niillä ei juuri ollenkaan ole aikaa mulle. Olen aika huono tekemään itse aloitetta, kun mulla on niin huono itsetunto. Mut tuntuu, että silloin kun uskaltaudun, niin saan aina pakit. Tai sitten saattaa kelvata sen illan pano. Olen varmaan niin säälittävän oloinen, kun olen yksinäisenä naisena baarissa, että miehet kiertää kaukaa. Ulkonäössäkään ei mielestäni mitään vikaa ole.Niin, että turha väittää, että naiset olis jotenkin ronkeleita, kun sitä tunnutte olevan itse. Mulle kyllä kelpaisi ihan joku vaan mies juttukaveriks, kuka ei ole ihan taju pihalla tai 50 ja vonkaa pillua.
Missä te kaikki yksinäiset miehet olette?
35
2106
Vastaukset
- omaa kivaa
Olen joko töissä, fillarilenkillä veren maku suussa paahtamassa tai kotona pelaamassa PC-pelejä, lukemassa ja kuuntelemassa musiikkia.
- vaikea löytää
Töissä pitkää päivää. Kotona käyn nukkumassa. Liikuntaa jos ehdin. En käy kapakoissa.
Jonkun verran on tullut kierrettyä baareja yksisteen, varsinkin nuorempana. Tosin yleensä ollut joku keikka syynä. Tänäänkin olen menossa yksin keikalle.
Ne harvat kerrat kun olen saanut jonkun naisen juttuseuraksi (naisen aloitteesta), ovat he olleet varattuja.Luultavasti monikaan ei näe mielekkääksi käydä yksin baarissa. Jos haluat löytää yksinäisiä miehiä, kannattaa varmaan olla netissä, koska sitä jokseenkin kaikki yksinäiset miehet käyttää. Ei tosin välttämättä tätä Suomi24-saittia.
- poikamies, kohta 31
Paarissa on kiva olla selvinpäin. oon muistaakseni pari kertaa ollu kavereille kuskina jotain 8-9 v sitten ja sillon ekaa kertaa moisissa piireissä, vähän yltä 2-kymppisenä. Sen jälkeen en oo käyny kertaakaan.
- x771
Tällä palstallahan me ollaan. :) Baareissa ei tule käytyä kun ei juominenkaan kiinnosta ja miten siellä melussa voi edes kunnolla jutella?
- Alkoholin vaarat!
Hei täällä yksinäinen mies.
En juo alkoholia laisinkaan, koska olen mies ja jos juo niin kasvaa tissit.
Eli minua et baareista löydä, ei sinunkaan kannattaisi siellä aikaasi viettää.
Alkoholissa ei ole mitään hyvää.- äidilläs kukkahattu?
"Alkoholissa ei ole mitään hyvää."
"- Verisuonet ja sydän ovat usein hyvät henkilöllä, jotka ovat juoneet runsaasti alkoholia. Maksassa puolestaan on vaurioita. Pitäisi siis osata titrata niin, että käyttää alkoholia korkeintaan sen verran, ettei maksa ja muut elimet vaurioidu."
http://yle.fi/uutiset/patologi_ampuu_alas_urbaaneja_legendoja/6547696
- jk27
Baareissa ei ole täällä Suomessa käyty vuosiin.Silloin kun kävin sai aina olla yksin ei kukaan tullu juttele jos ei itse mennut.Sitten kun meni taas itse juttele niin vastaus oli että yrittätkö iskea tai sattui olemaan joku mustasukkainen kolli jossain kauempana ja hankaluuksia siittä.Nykyisin kuljen yksin kaupungilla kameran kanssa tai luontopolulla ja myös sienimetsässä.Netissa jonkin verran mutta baarit saa olla.
- Täysjärkinen
Moi 8 4.
Minkä ikäinen suurinpiirtein olet? - 3+13
Minä olen mies, joka viettää vapaa-aikansa suurimmaksi osaksi yksin. Baareissa en ole jaksanut käydä enää moneen vuoteen.
- Mies 32
Kyllähän sitä välillä tulee yksin istuttua baarissa mutta kun ei kehtaa mennä kyselemään naisilta, että miten ilta on sujunut ja oletko porukalla vai yksin liikenteessä. Olen vissiin niin ruma, että saan juoda kaljani aina rauhassa kun kukaan ei tule juttusille paitsi humalaiset miehet joskus. Aika moni nainen näyttää täällä Jyväskylän seudulla olevan kaverin tai porukan matkassa baarissa.
Olisi mukavaa jos joku mukava nainen vaikka tulisi juttusille, ettei tarvitsisi itse aina yrittää pyytää seuraksi.- mies30v
Jaa meinaa olla meno Jyväskylässä samaa kuin täällä Oulussa.
- kiltti mies.
En käy baareissa kun sieltä ei koskaan mitään löytynyt. Yksinäisen miehen ei kannata baareihin mennä. Se on rahan tuhlausta ja ajan haaskausta.
- Mies, 48, Hki
Baarista et löydä ainakaan. Kaupoissa, kirjastossa, pyöräilemässä yms. tulee käytyä. Joskus myös kirppareilla elokuvia etsimässä. Enimmäkseen viihdyn kaiketi kotona.
- jljkl
Kotona, töissä, salilla, harrastuksissa, joskus pyörin kauppakeskuksissa ostoksilla. Baarissakin tapaan käydä seuraa etsimässä. Saa tulla juttelemaan.
- leijonamieli1
Moi,8 4! Täällä olis yks varsin yksinäinen mies!! Kaikenlaista seuraa vailla...Missä päin Suomea asustelet? Voidaan vaik vaihtaa emailit, jos kiinnostuit!!
Mikä olettamus on että "kaikki" yksinäiset miehet menee baariin?
Itse en ainakaan kauheasti baarissa käy, en edes kääntymässä...
Ja suurin osa yksinäisistä miehistä saattaa olla jopa turhautunut menemään baariin...
En kiellä etteikö se olisi vaihtoehto jos jokin mutta... Kaikki ei sitä mielellään halua baariin mennä tai ei pääse/kerkeä menemään...Moikka minusta tuntuu että olet aika herkkä ja tunteellinen nainen vai olenko väärässä olen hoikka keski-iän ylittänyt mies ois kiva tutustua sinuun ja jutella sinunkanssa
- tHEO2013
Kotona tai räpläämässä hallilla autoja,vanhoja sellaisia.Ei ole baariin asiaa kun en ryypiskele eikä siellä selvä juttuseuraa saa. Sitäpaitsi olen jo 53v jussina täytin joten ei kait sitten senkään puoleen sinne ole asiaa,muuten luulen olevani ihan normi.
- creme(at)suomi24.fi
Laitappa viestiä, niin katastellaan.
Joskus baaris...joskus kahvilas...joskus kirjastossa... yms :)
Eipä sillä täälkää paljon naisia itekseen käy baaris tai sit se on aina eri ajoitus ku itellä.- himas
Kotona koneella tulee istuskeltua ja kämppää remontoitua.
Baarissa ei kovin kauaa yksin viihdy. Jos tulee joskus käytyä niin naiset tulee tosiaan kierrettyä kaukaa. Kuvittelette siinä ympäristössä että jokainen mies joka edes vilkaisee himoitsee lihallisia nautintoja täysin tuntemattoman kanssa ja sitten tulee ilmoitus siitä kuinka ei ole mahdollisuuksia. Vai niin, kiitos tiedosta. - 56789
tupakoivan ja kaljaa juovan naisen luo en mene juttelemaan,
- Kylmä sää
"Sillä mieluummin palelen luonnonvoimien tähden kuin kanssas yksinäisen yön viettäisin...."
Joku kun loisi vastaketjun tälle...
- niin nähty
Jos mies menee yksin baariin niin on todennäköisempää, että joku kake tai make tulee provosoimaan, kuin se, että nainen tulee ja tekee aloitteen. Eikä ne naisetkaan siellä baarissa yksin yleensä ole. Niillä on yleensä kaveri, joka pitää seuraa ja sit kun kaverilta loppuu jutut niin mennään tanssiin, vessaan tai räplätään älypuhelinta. Naiset baarissa on yleensä sen olosia, ettei ne edes kaipaa seuraa ja pilkun lähestyessä naisväestö katoaa, jolloin miehiä on 80% ja naisia 20%.
- Miestissit Hikoilee
No vittu mihin tässä muka voisi mennä ?
Kotona se on pakko olla päivästä toiseen. Ei sitä voi ulos mennä kun on miestissit. - kotona aina
kunnes kuolen vielä kun on työtön niin a vot ja runk runk
- 8+4+8
Yhdellekään "seurakuntalaisista" ei tullut mieleen että 8 4 oli tyypillinen provo :(
- 0+0
Kuinka moni vastauksista ei ole provo?
- 8+4+8
0+0 kirjoitti:
Kuinka moni vastauksista ei ole provo?
0 0.
Ihan totta!!!
- ansaitsen pillua
Olen maailman kiltein ja kohteliain mies, olen esimerkiksi availlut nuorille naisille ovia ja tarjoutunut kantamaan painavia ostoksia. Kerrankin autoin tien päälle jäneen naisen pulasta ja vilkaisin hänen autoaan että mikä on vikana.
MINKÄ SAATANAN TAKIA EN SILTI OLE SAANUT PILLUA??!
Yhtä naista läimäisin avokämmenellä kun hän esitti loukkaavan kommentin äidistäni. Sen hän ansaitsikin.- 8+4+8
V,ittuilu on maailman palkka ja Aina..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .984781Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403203Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503145Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4132264Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2361392Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111233- 761207
- 711151
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311118Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181028