Mikä on porin paras autoliike? Missä saa parasta palvelua? Missä edullisimmat hinnat? Kokemuksia?
Porin paras autoliike?
60
7867
Vastaukset
Auto Oy Vesa-Matti on ainakin huonoin koskaan asioimani liike, kun 2008 Fordin ostin sieltä. Annan miinusta niin automyynnille, kuin huollon ja varaosien palvelulle. Erittäin huono maku jäi.
Delta-Autosta kuullut että vaikeudet liikkeen kanssa alkaa kun sieltä hankittua autoa tarvitisi huoltaa.
Autoluojuksella olen saanut hyvää palvelua kun asioin firman autoon liittyvissä asioissa siellä.
Pelttarilla pelasi automyynti - palvelu kun olin mukana äidimuorin Hyundai-kaupoilla. Minulla itsellä ja Pelttarilla on mennyt sukset parikertaa ristiin varaosien kanssa, kun Pelttari oli tuolloin omistamani auton merkki-liike Porissa.- Bilisti
Kirjoittaja on muodostanut käsityksensä Vesa-Matista ilmeisesti sen perusteellä, ettei liike ole välittömästi suostunut maksamaan puhkiajetusta vaihtoautosta kirjoittajan vaatimaa summaa. Siitähän tällaiset mielipiteet usein syntyvät.
Itse olen tehnyt Vesa-Matin kanssa vuosien varrella pitkästi toiistakymmentä autokauppaa. Olen ollut kaikkiin kauppoihin tyytyväinen. Palvelu on ollut aina
moitteetonta ja asiakaslähtöistä. Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista.
Huoltopalveluista voin antaa myös kiitettävän arvion. Toiminta on ollut luotettavaa ja täsmällistä, ja aikataulut ovat pitäneet. Bilisti kirjoitti:
Kirjoittaja on muodostanut käsityksensä Vesa-Matista ilmeisesti sen perusteellä, ettei liike ole välittömästi suostunut maksamaan puhkiajetusta vaihtoautosta kirjoittajan vaatimaa summaa. Siitähän tällaiset mielipiteet usein syntyvät.
Itse olen tehnyt Vesa-Matin kanssa vuosien varrella pitkästi toiistakymmentä autokauppaa. Olen ollut kaikkiin kauppoihin tyytyväinen. Palvelu on ollut aina
moitteetonta ja asiakaslähtöistä. Henkilökunta on ystävällistä ja palvelualtista.
Huoltopalveluista voin antaa myös kiitettävän arvion. Toiminta on ollut luotettavaa ja täsmällistä, ja aikataulut ovat pitäneet.Mielipiteeni pohjautuu käteisellä ostamaani autoon joka oli tapahtuma-aikana uudenkarhea, mutta avuttomasti Maanantai-yksilö. Huollossa juostiin tasaista tahtia 6kk aikana ja auto seisoi siellä pahimmillaan viikkojakin kerrallaan. Myös huollon sijaisauton kanssa oli ongelmia vaikka asioista oltiin selvästi sovittu. Huolto-palveluiden tiskillä istuu varmasti tänäpäiväkin ne kaksi hapannaamaa (Kaasmanni&Kononen)
Sain asioihin vasta tahtia kun otin yhteyden suoraan liikkeen jälkimarkkinointipäällikköön, jolle kyseenalaistin koko autoliikkeen Ford-erikoisliikkeenä, kun yhtä Focusta ei saada toimimaan ja uhkasin purkaa kaupan. Tämän jälkeen olikin sijaisauto maksuton, joka oli juuri vaihdon yhteydessä liikkeelle tullut yksilö, jota ei oltu ehditty siivota, pestä tai tarkastaa ollenkaan myyntiä varten. Tuolla lotjalla ajellessa 4-viikkoa, mietin minkähänlainen oma autoni oli aikoinaan liikkeeseen tullessaan - mahdollisesti samanlainen!
Mutta hei! Pääasia että joku on sieltä sitten mieleistään palvelua saanut. Nämä tällaiset mielipiteet syntyvätkin kuluttajien kokemuksista eri paikoissa asioidessaan, ja juuri minulle ei tästä tapahtuneesta jäänyt hyvää mieltä.- Anonyymi
Vesa matista sen verran myyntipäällikkö täysi nolla, ihmetellä täytyy tjä kun viitti katsella moista pelleä no jos itekin on sellanen
Huonoa palvelua - Anonyymi
Bilisti kirjoitti:
Huoltopalveluista voin antaa myös kiitettävän arvion. Toiminta on ollut luotettavaa ja täsmällistä, ja aikataulut ovat pitäneet.Vartuhan kun kusettaja iskee
- Anonyymi
Bilisti kirjoitti:
Huoltopalveluista voin antaa myös kiitettävän arvion. Toiminta on ollut luotettavaa ja täsmällistä, ja aikataulut ovat pitäneet.Kun tiedät asiat noinkin hyvin, kerro kuinka kauppa voidaan purkaa, mikä oikeus ostahalka on kaupan purkuun
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vesa matista sen verran myyntipäällikkö täysi nolla, ihmetellä täytyy tjä kun viitti katsella moista pelleä no jos itekin on sellanen
Huonoa palveluaOppirahat pitää maksaa, kaksi ostoa riittää vesamatin kaupsssa eka ja viimeinen, käyyteyn auton ostossa, varovainen pitää olla, olkaa varovaisia
- Pekka Tom
Pelttarin Auto ehdottomasti!
- ei ihan OK
Vähän laiskoja myyjiä siellä. Puhelimella ei pääse huoltoon läpi.
- autroilia
SUOMEN HUONOIN TÄNÄPÄIVÄNÄ 2016V ON PELTTARI RAHAT KELPAA LUPAUKSET EI PIDÄ EIKÄ NIIHIN KUKAANSIELLÄ YRITÄ EDES KORJATA ASIAKS PALVELU ON 0 AUTOSIIHTERI ON AINOA JOKA TEKI MITÄ LUPAS KOKEMUSTA 50 AUTON OSTOSTA JOPA 7 SAMASTA EI PELTARI
Kallein kaikessa on varmaan vieläkin Porin AutoPalin?
- Hinnat pilviin!
Auto Palin noudattaa osuuskaupan yleistä hinnoittelulinjaa, joka on ollut käytössä jo vuosia S-marketeissa ja Prismoissa - sikamaisen kallista.
- jonne.
Hinnat pilviin! kirjoitti:
Auto Palin noudattaa osuuskaupan yleistä hinnoittelulinjaa, joka on ollut käytössä jo vuosia S-marketeissa ja Prismoissa - sikamaisen kallista.
Kyllä rintajoupin käytetyt autot ovat porin hinnakkaimmat...
- Minja72
Kiersin viime viikolla käytettyä autoa etsiessäni lähes kaikki porin autoliikkeet. Palvelun taso vaihteli todella suuresti, mutta ylivoimaisesti parasta palvelua sain rintajoupin autoliikkeessä. Siellä nuori miesmyyjä tuli oma-aloitteisesti jo pihalla kysymään kuinka voi auttaa. Muutenkin myyjä oli todella kohtelias ja arvosti minua asiakkaana, vaikka en ostanutkaan sitä kaikkein hienointa ja kalleinta autoa. Ja mitä hintoihin tulee, niin maksan mielelläni hieman korkeamman hinnan autosta, jos vaan saan asianmukaista palvelua.
- omahyväiset huijarit
Rinta-jouppi kallis kuin mikä, alennusta ei saa yhtään ja vaihtoautosta ei maksettu mitään. Niillä autokaupoilla katosi yli 10 000e taivaan tuuliin ja sen liikkeen kassaan.
Ihan selviä piileviä vikoja olevat takuuseen kuuluvat korjaukset helkutin vaikeita saada liikkee korjaamaan kustannuksellaan ja käyttäytyminen todella nihkeää, vaikka ostaa kymmenien tuhansien hintaisen auton.
Autoluojus aika nihkeä myös, yleensä asiakkaalle ei kerrota mitään. Toyotaa ei onneksi tullut koskaan ostettua, vaikka toinen ajokki tuli silloin matkaan.
Seuraavan auton ostan tampereelta tai muualta.
- tojomees
Rintajoupista en pitänyt. Myyjä oli aika pihalla myymistään tuotteista ja vähän omituinen hyypiö vaikka sinänsä ok.
Käyttöautossa ja vesamatilla mukavimmat myyjät. Molemmat oikein luonnikaita mutta myymänsä tuotteet ei kiinnosta kakkaa. Varsinkin vag-dsg ja ecoboost.
Luojukselta hain kun oli paras auto ja myyjä oli suht siedettävä.- hahahaha
Sinä tojomees tässä taidat se suurin hyypiö olla. Etkä sinä persaukinen ole ikinä uutta autoa ostanut. Koska ei rahoitusyhtiö myönnä luottotiedottomille velkaa.
- tojomees
hahahaha kirjoitti:
Sinä tojomees tässä taidat se suurin hyypiö olla. Etkä sinä persaukinen ole ikinä uutta autoa ostanut. Koska ei rahoitusyhtiö myönnä luottotiedottomille velkaa.
Huolettomia kilometrejä tojolla. Asia josta klonkswaagenin omistajat vain haaveilee. Ostin omalla rahalla. Köyhät ostelee pankin rahoilla...
- jakiboy
Kamux on ykköne!
- Pelttarille mars!
Pelttari on ehdottomasti paras! Huippuasiallinen vanhempi miesmyyjä. Ennen asioin huittisten pelttarilla, mutta nykyään Porissa. 5 autoa olen sieltä vaihtanut ja jokainen ollut virheettömiä ja kaikki myyjän lupaukset ovat pitäneet. Autot olen vaihtanut uusiin vain vaihtelun vuoksi mutta paljon jokaiseen on kilometrejä minulla kerinnyt tulemaan. Autot eri merkkisiä, mm bemari, Toyota, honda ja nyt mersu kolmatta vuotta ollut. Ikää autoilla on ollut ostohetkellä 3-4 vuotta ja pelkillä kmhuolloilla aina pärjännyt.
Rintajoupille en mene enää ikinä, sen verran oli ala-arvoista palvelua siellä! Ja niin on tututkin kertoneet.
Luojuksella olen asioinut muutamia kertoja Porissa ja kpäässä. Huolto pelas Porissa ja Kankaanpäästä olen yhden auton ostanut ja taatusti jäi viimeiseksi! Sen verran oli pommi vaikka myyjä väitti muuta. Myös lupaukset joita myyntihetkellä antoi, ei enää ollut edes ikinä sanonutkaan niin kun olis pitänyt lupaukset toteuttaa..
Muista liikkeistä ei sen enempää tietoa, ihan asiallista palvelua vaikken kauppoja ole tehnytkään
Suosittelen siis lämpimästi pelttaria sekä Porissa että Huittisissa. Muutamat tuttavanikin ovat suositusteni perusteella siellä asioineet ja autot ostaneet.
Huoltopuolesta ei ole kokemusta, ne teettänyt muualla
- täältäsieltä
Olen 40-vuoden aikana tehnyt kauppaa kaikissa porilaisissa autokaupoissa ja monessa myös autokaupat. Olen perheen kaksi autoa hankkinut akselilla Pori, Huittinen ja Kankaanpää.
Ei nuo autokaupat ja -myyjät paljonkaan toisistaan erotu. Aina olen saanut vastaukset kysymyksiini, jotka koskevat lähinnä kulkuvälineen historiaa, myös auto on annettu käyttöön kunnon tarkastamista varten. Kunto asioissa ei kannata myyjältä kysellä vaan se pitää itse todeta.
Pääsääntöisesti olen sitä saanut mitä ostanut, kovin suuria pommeja ei ole kohdalle osunut. Huollot olen teettänyt Porissa merkkihuollossa, missä on auton paras tuntemus. Ei heistä kenestäkään ole mitään kielteistä sanottavaa.
Pari "kummallisuutta" on osunut kohdalle uuden auton ostamisessa.
Tein viime vuosisadalla Kankaanpään Luojuksella vaihtokauppaa Toyotaan, kun selvisi, että olen Porista ei myyjä antanut hinta-arviota vaan kehotti menemään Porin myymälään kaupoille. Näin tein ja sain Porista tarjouksen. Varovasti kyselin onko konsernin sisällä jonkun näköistä kartellia, ei kuulemma ole ei kyllä myöskään vakuuttavasti selitetty miksi näin meneteltiin.
Toyota tuli hankittua tosin Pelttarilta Huittisista, kaupan ratkaisi väliraha.
Myös tämä toinen kokemukseni ajoittuu viime vuosisadalle ja koskee Veho-konsernia.
Tein kauppoja Rauman liikkeessä ja sopimusta kirjoitettaessa homma tyssäsi siihen, että olin Porista kotoisin, täälläkin kehotus kaupoille Porin myymälään. Reilusti myönsivät etteivät saa sisäisten määräysten johdosta myydä autoja Porin myyntialueelle. No Porissa taas hinta ei asettunut lähimainkaan kohdilleen, joten se kauppa jäi tekemättä.- kikukku
Kauppurilta saa halvimmalla !
- perospe
kikukku kirjoitti:
Kauppurilta saa halvimmalla !
Porilaiset automyyjät on käsite, joka tunnetaan ympäri maata. Palvelua et saa, jos et puku päällä ja paksu lompakko kädessä mene paikalle. Näin se on ollut aina. Itse en ole ikinä Porista autoa ostanut, hintatasokin on muuta suomea korkeampi.
- Anonyymi
perospe kirjoitti:
Porilaiset automyyjät on käsite, joka tunnetaan ympäri maata. Palvelua et saa, jos et puku päällä ja paksu lompakko kädessä mene paikalle. Näin se on ollut aina. Itse en ole ikinä Porista autoa ostanut, hintatasokin on muuta suomea korkeampi.
Joskus pikaruokapaikassa samantapainen ilmiö, olin kaverini kanssa jonottanut n. 10min kun ovesta tuli sisälle pukuporukka ja työntekijä kovalla kiireellä avasi yhden palvelupisteen lisää kailottaen ja viittoen pukutyypit muiden ohitse siihen.
Poistuimme paikalta potkien muutamat tuolit seinille, emmekä ole kyseisessä riisto-Salmelan läävässä sen jälkeen asioineet, tästä on yli 10v ja boikotti pitää edelleen, idiootit.
- Heikki1966
Todella hyvää palvelua olen saanut
Naviauto.
Palin. sekä myynti että huolto.
Liikkeet joihin en enää tuleki ikinä jalallani astumaan
---Rintajoupin autoliike. Tojota huollosta ei pahaa sanottavaa mutta vaihtoautomyyjästä.
--Delta auto. aivan järkyttävää asiakkaan aliarvioimista niin huolto kuin myynti. - Maailmanmatkaaja...
Kaikki porilaiset autoliikkeet ovat perseestä.
Viimeksi ostin auton raisiosta ja sitä ennen tampereeeelta.- Anonyymi
Ostin pelttarilta juuri katsastettun auton vuonna 2020, myyjälle ostohetkellä ilmoitin että kovin on puutteellinen huoltohistoria, hän totesi ettei kaikkia ole ilmoitettu. Menin ensitöikseni tekemään Jakopää huollon, jossa todettiin tulppien ruostuneen kiinni, josta otettiin myös kuvat todisteeksi, menin sen jälkeen liikkeeseen jossa myyjä totesi ettei ole vielä tulppien vaihtoaika, monen väännön jälkeen he ottivat asian hoitaakseen jossa kaksi tulppaa piti ottaa palasina pois kun muuten ei lähtenyt, sitten tuli nelossylinteriin vika, jatkuva virta katkos, taas yhtä vääntöä, laitoin itse uudet sytytysjohdot jolloin auto kävi moitteettomasti, nyt kun 2021 piti auto katsastaa niin otin korjaamolta katsastus paketin jossa he tarkistivat auton ennen katsastusta, vikaa löyty, sytystulppien juurissa jäähdytys este vuotaa tulppiin. Asiat jäi korjaamatta kun korjaukset olisi tulleet niin kalliiksi, sen sijaan hain katsastus konttorilta kuukauden lisä aikaa miettiä mitä teen, katsastus konttorilta sain seuraavanlaisen vokalistin; jarrujärjestelmät, käyttöjarru, jarrupalat vaurioituneet oikealla takana, pinta irti palasta.
Ympäristöhaitat, obd, järjestelmässä vikakoodeja.
Akselistot, pyörät ja jousitus, taka-akselisto, takapyörien laakeroitu, vaurioitunut, vasemmalla takana.
Akselistot, pyörät ja jousitus, jousitus ja iskunvaimennin, heilahduksenvaimennin, vaimennus kyky riittämätön, oikealla takana.
Siis ajoin autolla vaan vuoden ja kilometrejä n.20000km, ihmettelen miten tuo kaikki on tapahtunut vuodessa, jos vuosi sitten on rehellisesti katsastettu, kun tietäisi mikä katsastus konttori Porissa käyttäytyy näin huolimattomasti niin menisin puhuttelemaan, vai maksaako Pelttari jotain että saa leiman, kyllä täytyy hyväveli järjestelmän toimia että tuo menee läpi. Ikinä, koskaan, milloinkaan en pelttarin liikkeen ovia avaa, enkä suosittele kenellekään muulle kukaan, tuli tämän akan osalle kalliita kilometrejä vuodessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostin pelttarilta juuri katsastettun auton vuonna 2020, myyjälle ostohetkellä ilmoitin että kovin on puutteellinen huoltohistoria, hän totesi ettei kaikkia ole ilmoitettu. Menin ensitöikseni tekemään Jakopää huollon, jossa todettiin tulppien ruostuneen kiinni, josta otettiin myös kuvat todisteeksi, menin sen jälkeen liikkeeseen jossa myyjä totesi ettei ole vielä tulppien vaihtoaika, monen väännön jälkeen he ottivat asian hoitaakseen jossa kaksi tulppaa piti ottaa palasina pois kun muuten ei lähtenyt, sitten tuli nelossylinteriin vika, jatkuva virta katkos, taas yhtä vääntöä, laitoin itse uudet sytytysjohdot jolloin auto kävi moitteettomasti, nyt kun 2021 piti auto katsastaa niin otin korjaamolta katsastus paketin jossa he tarkistivat auton ennen katsastusta, vikaa löyty, sytystulppien juurissa jäähdytys este vuotaa tulppiin. Asiat jäi korjaamatta kun korjaukset olisi tulleet niin kalliiksi, sen sijaan hain katsastus konttorilta kuukauden lisä aikaa miettiä mitä teen, katsastus konttorilta sain seuraavanlaisen vokalistin; jarrujärjestelmät, käyttöjarru, jarrupalat vaurioituneet oikealla takana, pinta irti palasta.
Ympäristöhaitat, obd, järjestelmässä vikakoodeja.
Akselistot, pyörät ja jousitus, taka-akselisto, takapyörien laakeroitu, vaurioitunut, vasemmalla takana.
Akselistot, pyörät ja jousitus, jousitus ja iskunvaimennin, heilahduksenvaimennin, vaimennus kyky riittämätön, oikealla takana.
Siis ajoin autolla vaan vuoden ja kilometrejä n.20000km, ihmettelen miten tuo kaikki on tapahtunut vuodessa, jos vuosi sitten on rehellisesti katsastettu, kun tietäisi mikä katsastus konttori Porissa käyttäytyy näin huolimattomasti niin menisin puhuttelemaan, vai maksaako Pelttari jotain että saa leiman, kyllä täytyy hyväveli järjestelmän toimia että tuo menee läpi. Ikinä, koskaan, milloinkaan en pelttarin liikkeen ovia avaa, enkä suosittele kenellekään muulle kukaan, tuli tämän akan osalle kalliita kilometrejä vuodessa.Vokalistilla oli Appendixissa vuotanu sytytysneste tulppaan ja säkit olivat painavat,
onneksi Pelttari osasi säätää ajotietokoneesta lypsypumppua enemmän erektion puolelle ja ilta päättyi onnellisesti.
Nyt on sitten uudet verhotkin ja Jouluksi on tilattu lapsille ihan oikea Joulupukki jakamaan lahjoja, kaikesta tästä voi kiittää mekaanikkoa joka auttoi laskemaan rojut ineen.
- Rouva77
Yhden auton ostin palinilta ja se tuli niin kalliiksi ettei tuolta puljusta kukaan minun tuttuni osta mitään enää ikinä. Pelttarilla on onnistunut kaupat ja kamuxilla. Kyllä auto kannattaa hakea vaikka tampereelta.
- Fastmove
Autotalo pelttari myi minulle ainakin paskan auton, joka hajosi jo kotimatkalla! !!
Nyt tapaus on käsittelyssä kuluttajasuojassa.- Ldkddkdkdkdk
Tuota, liikkeet eivät tunne käytettyjä autojaan todellakaan läpikotaisin. Auton tullessa vaihdossa, sillä ajetaan hyvin lyhyt koeajoa, käytetään pesussa ja laitetaan myyntiin. Jos siinä on jokin piilevä vika, ei liike siitä tiedä ellei edellinen omistaja ole kertonut. Usein ei, sehän pienentää hyvityshintaa.
- MersumiesViikkarista
Olen ostanut autoni porilaisilta autoja joppaavilta mustalaisilta ja Kuutoskoneesta, autot ja takuut ovat pelanneet aina hyvin, yhdestäkään myyjästä ei ole vielä tarvinnut lähteä lusimaan.
- kerrastaoppinut
Sampolan pienestä autopuljusta ei ainakaan kannata autoa ostaa. Kusettavat minkä ehtivät. Vaikka kerrot tarvitsevasi varman ja luetettavan auton, myivät auton joka ilmoitti viikon sisällä jo sellaisista vioista ettei ajaminen tullut enää kyseeseen. Kaikki siis piti olla kunnossa! Onneksi nykyään on keinot tuollaisiakin varten ja sain korjausrahat tilille samana päivänä kun ongelma ilmeni. Mutta naisena tiedän vastaisuudessa auton ostoistakin paljon enemmän!! Enää ei kuseteta!!
- Anonyymi
Eli mielestäsi sinua kusetettiin kun autoliike hyvitti vahingon tilillesi jo samana päivänä, no eipä se Spede turhaan tehnyt naisen logiikasta leffaa.
Taitaa silti naamanaukomisesi johtua siitä että kyseessä on luotettava ja hyvämaineinen mustalaisen omistama autoliike, ja sehän teitä huijareita vituttaa kun mustalaiseen voi luottaa mutta teihin ei.
- RJ-autoliike
Kyll maar se o RJ.
- A-Poikkeus
Antti Poikkeus Oy.
- pian70v-mamma
Tein kaupat Autoluojuksen, Porin liikkeen kanssa. Myyjä oli ammattitaitoinen ja tosi palvelualtis, ystävällinen ja kärsivällinen, kun kyselin puhelimitse kaikkea mahdollista autosta, josta olin kiinnostunut. Puhelimessa tosiaan, sovimme kaiken siltä varalta, jos vielä koeajon jälkeen olen autoon tyytyväinen. Taksimatka liikkeeseen kannatti. Kaupat syntyivät ja myyjä oli joka asiassa sanojensa takana. Auto on ollut minulla nyt viikon ja olen tosi tyytyväinen. Ei ole löytynyt mitään, mihin olisin pettynyt. Tärkeintä oli avoin ja rehellinen myyjä. Luottamuksen arvoinen kaikilta osin. Olen tyytyväinen kaiken kaikkiaan tähän autoliikkeeseen ja aion käyttää myös huollossa Autoluojusta. Toyota huoltoa on Porissa muillakin liikkeillä, mutta ei ole mitään syytä olla käyttämättä samaa liikettä, josta auto on ostettukin. Suosittelen lämpimästi.
- Pappa95v
Kyllä kai. 70 vuotiaalta on otettu jo ajokortti pois. Eikä 70 vuotias kirjoita suoli 24 kun ei osaa nettiäkään käyttää.
Eikä 70 vuotias sano itseään mammaksi.
Onneton yritys.
- pian70v-mamma
No, mites minun mielipiteeni Autoluojuksesta noin koville ottaa :)
Etkö tiedä, että ajokortti tulee uusia tai sitten vanha kortti ei ole 70 v, täytettyään enää voimassa. Uusin ajokortin ja ostin auton. Onpa sinulla vanhanaikainen käsitys eläkeläisistä. Minä osaan kyllä nettiä käyttää ja useat muutkin ikäiseni. Mammaksi minua lapseni kutsuvat, ruoksin kielellä äiti on mamma. Voimia sinulle ja yritähän nyt ajatella arjen asioita vähän myönteisemmin.- rty
Autoluojuksen myyntipuolesta ei ole kokemusta, mutta huoltoon olen ollut erittäin tyytyväinen n. 10 kerran kokemuksella. Huollot tehdään kunnolla, saa vaikka katsella vieressä ja sovitut hinnat pitävät. Ja ne hinnatkin ovat ihan siedettävät moneen muuhun merkkiliikkeeseen verrattuna.
- MorrisMiniCooperS
Ostin ekan autoni 1969 Vaunu-jaVaraosasta Isolinnankadun myymälästä. Myyjä oli muistaakseni Lea Tuominen. Auto oli Skoda Octavia Super. Hyvät kaupat tein ja auton myin 2001 jollekin keräilijälle. Rahan arvon muutoksen laskien sain vielä voittoa. Tehkää mopoautosuharit sama perässä. Niin ja ajokorttini uusin vasta vuonna 2021.
- Huhhuhjoo
Ei autoliike mutta autohuolto semmonen kuin PS-Autohuolto, sinne ei ainakaan kannata viedä. Tämän yrittäjän keino iskeä naisia on seurata tuntemattomia kotiovelle asti ja vinkua jos pääsis kylään.
- ajttelinettä
misä päi tää on?
tarttis ainakin pakoputkisto nääs hoonata
- TampereelleVaan
Porin autoliikkeet ovat outoja ja uniikkeja.
Tampereella aivan toisenlainen meininki.
Palvelu töykeänlaiskaa ja hinnat pilvissä.
Rinta-Joupin asuntovaunumyynti ala-arvoista.- HoppuPois
Toyota Tammer-Autossa loistava palvelu ja luotettavat myyjät. Ei minkäänlaista urputusta esiin tulleista vioista.
Laakkosella Hämeenlinnassa täysin vastakkainen liikeidea. Eivät korvaa mitään vaikka selvisi että myivät läpipaska-alustaruostuneen 5 vuotta vanhan Volkkarin. Siellä on porilainen mentaliteetti. Kuluttajasuoja-asiamiehen suosituksia ei noudateta. Valituksia sikapaljon Laakkosesta.
Porin Rinta-Juipin asuntovaunumyyjä on passiivinen ja ei mitenkään luottamusta herättävä.
- EiMinihutta
Porin mustalaisista automyyjistä on vain hyvää sanottavaa.
Suosittelen.
Lovvoot on nyt nikki. - FordistiIdästä
AutoLuojuksesta uunituore kokemus. Kohteliasta ja asiantuntevaa palvelua vielä senkin jälkeen, kun kauppa kariutui viime metreillä kilpailutukseen (aikaa auton hakuun olisi mennyt tuplasti vaikka hinnassa pääsivät samaan). Jos kaikki myyjät ovat samanlaisia kuin Haapala niin ei voi muuta kuin suositella!
- näppärä87
jos ilmaa haluaa maksaa vanhasta erikois romusta ,kannattaa mennä speedermanille tai markkinointi mika lehtiselle......ei se romu muutu kullaksi edes hinnoittelulla.
- Anonyymi
Hyvä palvelu ja nopeat kaupat jäi hyvä maku. Suosittelen.
- Anonyymi
Ei tässä nyt hampurilaispaikoista ole kysymys.
- Anonyymi
Kaikki porilaiset autokauppiaat ovat petkuttajahuijareita....paitsi Antti mutta hän onkin Poikkeus.
- Anonyymi
Mä sain pimppiä siellä,!
- Anonyymi
Kyllä sitä jälkeenpäin mullekin tarjottiin..mut kammaa ei sano kaunis weerakin..
- Anonyymi
Jos vesamatti ei ole rekisteröinyt nimiinsä myyväänsä autoa jota väittää omakseen,?
Myykö liike sen siis rekisterotteeseen merkityn omistajan nimiin sitten?
Tapahtuuko tässä vääryys eli autossa onkin vikaa, korvaako liike vai se jonka nimi on rekisreri otteessa - Anonyymi
Huolto-aikoja ei oikein ollut, mutta minulle järjestettiin silti aika.Asennus autooni oli tärkeä minulle ja se järjestyi kohtuuhintaan. Paikka jossa kävin oli satakunnan autotalo.
Mainittakoon että sama pieni asennus jonka pyysin, olisi mersupori nimisessä liikkeessä maksanut "lähtöhinta 200Eur" vaikka kyse oli noin 20 min asennuksesta.Autotalolla ottivat murto-osan samasta hommasta.
Arvannette kummassa liikkeessä asioin jatkossa. - Anonyymi
Auto Oy Vesa-Matti. Korjaavat autoa tuntitaksalla, mutta päämääränä ei ole, että auto tulisi kuntoon.
Älkää viekö autoanne ko. liikkeeseen. On hinnoittelu sieltä ja syvältä ja muutenkin palvelu aika moukkamaista. - Anonyymi
Ei ainakaan ford koskinen, ei edes tajua milloin voi asiakas petua ostoksensa
- Anonyymi
Ko. autoliikkeen hinnoittelu on ryöstämistä. Veloittavat tehtyjen tuntien mukaan ja niitä voi olla monia kymmeniä ja kuitenkaan auton vikaa ei olla löydetty. Jos autoa korjaa joku onneton asentaja, niin yksinkertaisen vian korjaamisesta voi tulla hulppea maksu.
Kannattaa kiertää kaukaa koko liike. - Anonyymi
Ostettiin auto vesa matilta, oli hyvä välittömästi hajosi kytkin js ilmastointi
Enää en osta ko kiikkeestä mitään. Kamux on ykkönen vastaa minkä myy suosittelenkin sutä - Anonyymi
Vesa-Matti on kuuluisa laskutuksestaan. Laskuttavat verstaalla tuntitaksan mukaan ja joku torvelo asentaja voi hakea vikaa päivä kaupalla ja lasku on siten maltaita.
Mulle kävi niin, että hakivat autosta sähkovikaa monta päivää. Vaihtoivat mittareita sun muita osia ja vika oli johdon maadotuksessa. Siis sähkömiehen olisi pitänyt tarkistaa, että ovatko johdot kunnolla kiinni rungossa.
EN IKINÄ AVAA KO. LIIKKEEN KORJAAMON OVIA.
Niin ja vielä yksi tapaus on aika huvittava. Autoni kone piti sirittävää ääntä. Vesa-Matin huoltopäällikkö tai mikä lie neuvoja totesi, että pieni kivi on moottoripuslakumin alla.
Vein autoni tutulle mekaanikolle ja hän sanoi heti, että vesipumpun laakeri ääntää ja niinhän se vika oli siinä.
KIERTÄKÄÄ KAUKAA KO. LIIKE
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1113337GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys491213Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja711207- 831182
Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351082- 601027
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn27930- 67888
- 53887
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39872